region  Moravské pískovce
sektor  Hostýnské vrchy
podsektor  Skály u Lukova
KRÁLKY
oblast: Moravské pískovce, sektor: Hostýnské vrchy, podsektor: Skály u Lukova, skála: KRÁLKY
Obr.1: Merlin 2011 , vystaveno: 2011

LEVÝ NOS, 5+ (UIAA), 1980, Olin Seifer - L. Mikulec. Stěnkou doprava a přímo přes převis.
PRAVÝ NOS, 5- (UIAA), 1980, Olin Seifer - L. Mikulec. Stěnou a přes převis vlevo od koutu.
4 STĚNA KOUTU, 5- (UIAA), 1965, Jaroslav Janků - L. Diviš. Středem levé stěny koutu.
1 KOUT, 4 (UIAA), Rozporem koutem na temeno.
1 CESTA PADAJÍCÍ KAPKY, 7 (UIAA), 1979, L. Mikulec - F. Zemčík. Stěnou vpravo od koutu přes kruh.
Poznámka:IVA0
CESTA PADAJÍCÍ VLOČKY, 8 (UIAA), 2002, Zdeněk Luža. Cestou padající kapky ke kruhu. Krátký traverz doprava a přímo.
1 PROPAGAČNÍ, 4 (UIAA), Středem západní stěny soutěsky.
HRANA, 5+ (UIAA), 1974, J. Hynčica - V. Macek. Ze soutěsky stěnou a po hraně.
2 RAJBASOVÁ, 6- (UIAA), 2002, Zdeněk Luža. Stěnou podél hrany (borhák)
1 SRDCOVÁ, 6- (UIAA), 1961, Miroslav Trávníček(1). Levou částí stěny přímo přes misku.
Poznámka:IIIA0
1 DÁMSKÁ, 5+ (UIAA), Zdeněk Luža. Vpravo od cesty Rajbasová z plošinky vzhůru přes římsu a stěnou (bh).
DÍRKA, 4+ (UIAA), 1979, I. Janas - Jiří Houšť. Stěnou kolem spárky, uprostřed stěny šikmo doprava a po hraně.
BRATRSKÁ, 7 (UIAA), 1964, I. Janas - P. Janas. Na hraně stěnou přes převisy.
Poznámka:VA1
KRÁLOVSKÁ, 8 (UIAA), 1990, Tomáš Sedláček. Vpravo od hrany stěnou přes 2 kruhy.
JEDNOSKOBOVÁ, 5 (UIAA), 1961, F. Zouhar. Ze sedélka stěnou (borhák) a spárou doleva.
BLOKOVÁ, 7 (UIAA), 2002, Zdeněk Luža. Plotničkou přímo pod dtřed převislé stěnky bloku vlevo od komína. Stěnkou (kruh) na vrchol bloku.
1 KOMÍNEK, 4 (UIAA), 1953, Milan Mendřec stř. Miroslav Trávníček(1). Plotničkou na rampu. Koutem a komínkem s vklíněným balvanem.
1 JASENSKÁ, 7 (UIAA), 2002, Zdeněk Luža. Stěnkou vlevo od Lukovské
1 LUKOVSKÁ, 5+ (UIAA), 1966, J. Janovský - M. Piro. Komínkem na rampu. Po rampě vpravo a stěnkou (kruh) doprava.
VZDUŠNÉ ZÁMKY, 8 (UIAA), 2002, Zdeněk Luža. Převislou hranou (kruh).
1 PŘEVISOVÁ, 5+ (UIAA), 5 A0 (UIAA), 1953, Milan Mendřec stř. Miroslav Trávníček(1). Koutovou spárou pod převis. Stěnou doprava, pak vlevo a spárou.
1 PŘÍMÁ, 4 (UIAA), 1959, V. Styksa - J. Svozil. Stěnkou, přes slepencový pás (kruh) do vhloubení (hodiny) a zářezem doprava.
2 ÚPLNĚ PŘÍMÁ, 6 (UIAA), 2002, Zdeněk Luža. Cestou přímá na okraj zářezu a stěnkou vzhůru
1 ROZVRTANÁ, 5 (UIAA), 2002, Zdeněk Luža. Plotničkou mezi cestami Přímá a Jirkova přes slepencový pás (bh) a žlábky přímo na vrchol.
2 JIRKOVA, 4+ (UIAA), 1959, J. Svozil - V. Styksa. Stěnou a přes pás slepenců přímo do žlábků. Největším z nich na plošinku a vzporem na temeno.
CÍSAŘSKÁ, 7 (UIAA), 2002, Zdeněk Luža. Stěnkou (bh) ke 2. kruhu cesty Převisová. Dále stěnkou (bh).
1 KOLCHOZNÍ, 6 (UIAA), 1965, Z. Čepela - Petr Bezruč - J. Husák. V nejnižším místě stěny ke kruhu, traverz doleva pod převisem (2.kruh) do zářezu a jím lehce na temeno.
FARMÁŘSKÁ VARIANTA, 6+ (UIAA), Od 1. kruhu zleva k borháku a přímo na temeno.
SUPERSTOK, 5+ (UIAA), 1981, L. Mikulec - F. Zemčík. Stěnou k začátku vpravo ubíhající pukliny (kruh). Metr podél ní a stěnou přímo přes římsičky.