sektor  Labské údolí - levý břeh
podsektor  Ostroh Gilotiny
SICILSKÁ STĚNA - M
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK.
oblast: Labské údolí, sektor: Labské údolí - levý břeh, podsektor: Ostroh Gilotiny, skála: SICILSKÁ STĚNA - M
Obr.1: SICILSKÁ STĚNA - M (Levý břeh), foto: z aplikace , vystaveno: 2016

LES VEPRES SICILIENNES, VIIc (Písk.Sasko), 21. 7. 2013, Chris-Jan Stiller. V koutě mezi Indiánem a Sicilskou stěnou komínem přes balkon vzhůru stěnou a vpravo spárkami přes 4 borháky ke slaňovacímu borháku.
CALZONE, IXb (Písk.Sasko), 24. 8. 2013, Sebastian Theile stř. Chris-Jan Stiller . V koutě mezi Indiánem a Sicilskou stěnou z balkonu nalevo od cesty Bouřlivá Etna stěnou přes 3 borháky zprava šikmo ke slanění cesty "Les vepres.. ".
[j.] BOUŘLIVÁ ETNA, VIIc (Písk.Sasko), 6. 8. 1989, Vladislav Nehasil, Michal Novák. Mezi Indiánem a Sicilskou stěnou komínem na balkón a V stěnou přes 2 kruhy na malý balkon. Dále vpravo po hraně.
LAUSCHGIFT, Xa (Písk.Sasko), 6. 2011, Jörg Andreas, Hanka Owsian. Cestou "S celerem" pod převis, krátce doprava a přímo přes něj (borhák). Převislou hranou přes 2. borhák ke 2. kruhu cesty "S celerem". Hranou ke 3. borháku a doprava k 5. borhák cesty "Bestseler". Tou ke slanění.
[i.] S CELEREM, IXc (Písk.Sasko), 28. 10. 1995, Petr Slanina(2) . Vpravo od nástupu cesty Bouřlivá Etna stěnou pod převis. Traverz doprava do díry (smyčka) a trhlinou přes další díru (smyčka) k 1. K. V římse pod ním traverz doleva na hranu a tou ke 2. K. Při hraně a šikmo vpravo k 1. borháku „Bestselleru“. Jím ke slaňovacímu borháku.
CELER, Xb (Písk.Sasko), 2012, Ondřej Beneš stř. Jindřich Hudeček. Od prvního kruhu cesty "S celerem" přímo přes borhák ke 3. kruhu cesty "Bestseller" a tou n. v.
SMRT S CELEREM, XIa (Písk.Sasko), 2012, Ondřej Beneš. Cestou „Celer“ ke 3. kruhu cesty „Bestseller“ a doprava do cesty „Zbytečná smrt". Tou ke slaňovacímu borháku.
4 [h.] BESTSELLER, Xa (Písk.Sasko), 1994, Richard Litochleb(1), Petr Laštovička(2) , Jiří Souček. Z bloku vlevo od „Italského capriccia“ převislou stěnou a podél trhliny (3 K), pak šikmo doleva a stěnou přímo přes 3 borháky ke slaňovacímu K. 1 1
[g1.] ZBYTEČNÁ SMRT, Xa (Písk.Sasko), 24. 4. 2002, Tomáš Sobotka(1), Jiří Přibil, Michal Rosecký. Od 2. K cesty „Bestseller“ trhlinou přímo a doprava ke hraně. Podél ní přes 2 borháky ke slaňovacímu borháku.
Poznámka:RP Xc
[g.] ITALSKÉ CAPRICCIO, VIIIc (Písk.Sasko), 22. 4. 1982, Zdeněk Weingartl, Pavel Weingartl. Komínem u paty stěny na věžičku, z ní do velkého kouta. Koutem pod velký převis k 1. K. Pod kruhem přechod doleva do stěny a tou vzhůru za hranu ke 2. K. Stěnou na vrchol.
AL CAPONE, XIb (Písk.Sasko), 5. 2012, Ondřej Beneš stř. Edita Vopatová. Vpravo od "Italského Capricia" stěnou přes 4 borháky a zleva hranou (5. borhák) přímo ke slaňovacímu borháku cesty "La bomba".
EL BOMBONE, XIc (Písk.Sasko), 26. 4. 2015, Ondřej Beneš. Od 4. BH cesty "Al Capone" vzhůru a doprava do díry (borhák) a dále cestou La Bomba ke slaňovacímu borháku.
LA BOMBA, Xb RP (Písk.Sasko), 19. 9. 2003, Tomáš Sobotka(1) stř. Ondřej Beneš. Od 4. BH cesty „Nebezpečné stoupání“ doleva a stěnou přes 3 borháky do děr (8. BH). Zleva oblou hranou ke slaň BH.
[f.] NEBEZPEČNÉ STOUPÁNÍ, Xb (Písk.Sasko), 1994, Richard Litochleb(1), Petr Laštovička(2) . Převislou trhlinou a stěnou přes 6 borháků k 7. BH. Od něj zleva vzhůru a traverz doprava do díry a stěnou ke slaňovacímu K. 1
[f1.] NEBEZPEČNÉ STOUPÁNÍ - VAR., Xa (Písk.Sasko), Od 7. borháku šikmo doprava téměř k 6. BH „Bezzubého Yuchena“ a zpět ke slanění. 1
4 [e.] BEZZUBÝ YUCHEN, Xa (Písk.Sasko), 4. 9. 1994, Martin Červenka, František Hochwalder, Martin Rýva. Vlevo od spáry „Vendetty“ převislou stěnou přes 6 borháků ke slaňovacímu K „Nebezpečného stoupání“. Zde cesta končí. 1 1
[d.] COSA NOSTRA, VIIIa (Písk.Sasko), 31. 5. 1998, Petr Laštovička(2) , Richard Litochleb(1). Cestou „Vendetta“ 2 m vzhůru a doleva ke K. Podél hrany a stěnou (3 borháky) ke slaňovacímu borháku.
[c.] VENDETTA, VIIc (Písk.Sasko), 1. 7. 1979, Zdeněk Weingartl, Pavel Weingartl. V pravé části stěny podél trhliny a spárou na její konec. Přechod vpravo do spáry a tou na vrchol.
1 CORLEONE, VIIIc RP (Písk.Sasko), 22. 6. 2008, Pavel Rýva stř. Jiří Slavík. Vpravo od cesty „Vendeta“ přes hodiny a 4 BH ke slaňovacímu borháku.
[b.] NOČNÍ MŮRA, VIIIa (Písk.Sasko), 30. 8. 1994, Pavel Černý(2), František Hochwalder. Vpravo od cesty „Vendetta“ přes borhák a 3 K do police (borhák). Dále stěnou přes 2 borháky ke slanění.
Poznámka:RP VIIIc
[a.] MAFIE, VIIc (Písk.Sasko), 9. 8. 1994, Stanislav Lukavský(1), Jan Voves. V pravé části stěny přes 3 K.
1 GREEN SLIMER, IXa (Písk.Sasko), 31. 5. 2019, Konrad Schlenkrich, Stefan Hille, Benno Hanschmidt ,. Vpravo od cesty "Mafie" podél tupé hrany pod převis do kouta (4 borháky). Zleva stěnou podél spáry přes převis a stěnou (4 borháky) ke slaňovacímu borháku.