sektor  Labské údolí - levý břeh
podsektor  Nad Koňákem
BŘEZNOVÁ VĚŽ
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK.
CROSSTALK, Xa (Písk.Sasko), 21. 7. 2016, Jörg Andreas, Heiko Meissner. Zcela vlevo v údolní stěně podél spáry a šikmo doleva do kouta, tím k borháku. Traverz šikmo doleva a stěnou (borhák) přes převis ke K. Stěnou přímo, pak vpravo ke 2. K. Stěnou přímo na terasu a libovolně na vrchol.
[r.] STRACH MÁ VELKÉ OČI, VIIIa (Písk.Sasko), 10. 9. 2000, František Hochwalder, Zbyněk Homola. Zcela vlevo v údolní stěně podél spáry a šikmo doleva do kouta, tím k borháku. Traverz šikmo doleva a stěnou (borhák) přes převis ke K. Stěnou přímo, pak vpravo ke 2.K. Stěnou přímo na terasu a libovolně na vrchol.
2 PROSÍM NEKLEPAT !, VIIIa RP (Písk.Sasko), 5. 9. 2009, Petr Laštovička(2), Richard Litochleb(1). V údolní stěně vlevo stěnou (3 borháky) do kouta. Převisem traverz doleva (2 borháky) a stěnou přes 6. BH ke slaňovacímu borháku.
Poznámka:Pěkná cesta.
2 1
2 DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ, IXa RP (Písk.Sasko), Vpravo od cesty "Prosím neklepat" stěnou do kouta pod převis, pod ním doleva a stěnou přes 6 borháků ke slaňovacímu borháku.
ČOKOLÁDOVÝ CROISSANT, VIIa (Písk.Sasko), 21. 5. 2016, Anne Jungowitz stř. Jens Manka. 10 m vpravo od cesty "Prosím neklepat" položenou stěnou při levé straně přes 4 borháky na předskalí ke slaňovacímu borháku.
OKURKA V HUMUSU , IXc (Písk.Sasko), 12. 10. 2019, Ondra Hašek, T.Lukášek . Z balkonu vlevo od cesty „Zakletá touha " hranou přes 3 borháky a přes převis (4. BH) ke slaňovacímu borháku.
[q.] ZAKLETÁ TOUHA, VI (Písk.Sasko), 21. 8. 1976, František Záběhlík, Ladislav Černý, J. Rus, Rostislav Klimeček. Od úpatí údolní stěny na terasu a fialovou spárou pod velký převis (borhák). Doleva nad převis a žlabem na terasu. Jako „Údolní cesta“ na vrchol.
[p1.] SCHODY DO PEKLA - VAR. FAUSTOVA, VIIc (Písk.Sasko), 25. 7. 1981, Zdeněk Weingartl, Pavel Weingartl. Z terasy (borhák) 2m vzhůru jako „Zakletá touha“ a převislým, doprava ubíhajícím koutem pod převis (kruh). Traverz doprava do kouta a jako „Schody do pekla“ na vrchol.
SOLFERNOVA VARIANTA, VIIIc (Písk.Sasko), 24. 8. 2007, Jaroslav Cach, František Kovárnický. Cestou Schody do pekla až na začátek velkého kouta nad 1. kruhutéto cesty. Odtud šikmo doleva přes převis (2. kruh) a koutem do výklenku ke 3. kruhu. Stěnou šikmo doleva za hranu a vzhůru na polici. Cestou Údolní spára n. v.
[p.] SCHODY DO PEKLA, VIIIa (Písk.Sasko), 31. 5. 1981, Zdeněk Weingartl, Pavel Weingartl. Z terasy v údolní stěně šikmo doprava a podél trhlinek (kruh) až do velkého kouta a jím mírně vlevo na vrchol.
1 TROSKY NÁSOSKY, VIIIc (Písk.Sasko), 30. 10. 2016, Jens Manka stř. Konrad Schlenkrich. Nalevo od cesty Export komunistů stěnou přes 5 borháků ke K cesty Schody do pekla. Přímo vzhůru přes 3 borháky ke slanění.
[o.] EXPORT KOMUNISTŮ, VIIIa (Písk.Sasko), 10. 11. 1990, Jindřich Švihnos, Zbyněk Homola, Vladislav Nehasil. Vlevo od „Hrany bouří“ stěnou (3 K) a dále ke K cesty „Schody do pekla“ a tou na vrchol.
1 [n1.] MOTORIKA NOTORIKA, VIIIc (Písk.Sasko), 10. 8. 2002, Petr Laštovička(2) , František Hochwalder. Cestou „Export komunistů“ nad 3. kruhu a vpravo stěnou přes borhák, K a 3 borháky na balkon ke slaňovacímu borháku cesty „Přímá hrana bouří".
[m.] HRANA BOUŘÍ, VIIb (Písk.Sasko), 30. 7. 1977, Jiří Šlégl, Karel Skopec, Jan Krch. JV hranou přes 2 kruhy na plošinu, traverz vpravo a spárou na velkou plošinu. Dále jako „Cesta zemědělců“. 1 1
1 [n.] PŘÍMÁ HRANA BOUŘÍ, VIIIb (Písk.Sasko), 31. 5. 1981, Zdeněk Weingartl, Pavel Weingartl. Od 2. kruhu cesty Hrany bouří  přímo hranou přes kruh a borhák  na balkon (slaň. BH).
PRO STARŠÍ A POKROČILÉ, VIIb (Písk.Sasko), 19. 7. 2010, Pavel Rýva, Petr Livonec. Východní stěnkou podél pravé hrany (borhák) a přes další 3 borháky šikmo vpravo do stěny přes 2 borháky ke slaňovacímu borháku.
[i.] CESTA ZEMĚDĚLCŮ, III (Písk.Sasko), 21. 8. 1976, Ladislav Černý, František Záběhlík, Rostislav Klimeček, J. Rus. Z náhorní strany doleva do V stěny a špinavým koutkem na vrchol.
[h.] ŽEBÍRKO, VI (Písk.Sasko), 21. 8. 1976, František Záběhlík, Ladislav Černý. Vlevo od „Náhorní spáry“ žebírkem.
[g.] NÁHORNÍ SPÁRA, III (Písk.Sasko), 1. 5. 1974, Helmut Weigel. Spárou pod slaněním.
[f.] 5000 VOLTŮ, VIIIa (Písk.Sasko), 26. 4. 1981, Zdeněk Weingartl, Pavel Weingartl. Asi 4m vpravo od „Náhorní spáry“ stěnou.
[e.] PRŮJMOVÁ RALLYE, VIIb (Písk.Sasko), 19. 10. 1981, Ladislav Černý. 2m vpravo od „5000 Voltů“ stěnkou do žlábku a jím na vrchol.
[d.] CESTA ZKLAMÁNÍ, III (Písk.Sasko), 2. 3. 1974, Vladislav Pelc, Martin Poupa. Vpravo v náhorní stěně spárou na vrchol.
[c.] CESTA PŘES PŘEVIS, V (Písk.Sasko), 24. 10. 1976, Ivo Nový, František Záběhlík, Ladislav Černý. Vlevo od „Krátkého žlabu“ přes převis a stěnou na vrchol.
[b.] KRÁTKÝ ŽLAB, III (Písk.Sasko), 1. 5. 1974, Heinz Weigel. Asi 4m vlevo od „Staré cesty“ žlabem.
[a.] STARÁ CESTA, II (Písk.Sasko), 5. 1. 1974, Günter Schneider, Walter Tamme, Karel Krombholz. Komínem v Z stěně na vrchol.
[k.] ÚDOLNÍ CESTA, IV (Písk.Sasko), 21. 8. 1976, Rostislav Klimeček, J. Rus, Radomír Kotala, Ladislav Černý, František Záběhlík. Jako „Údolní spára“ k hodinám a vlevo od nich stěnou na vrchol.
[j.] ÚDOLNÍ SPÁRA, II (Písk.Sasko), 21. 8. 1976, František Záběhlík. Od nástupu „Staré cesty“ traverz do údolní stěny k velkým hodinám. Vpravo od nich spárou na vrchol. 1
[l.] CESTA NA PÁTEK, III (Písk.Sasko), 1981, Martin Poupa. Od „Staré cesty“ vpravo u hrany přes převis na vrchol.
PAIN AU CHOCOLAT, VIIa (Písk.Sasko), 21. 5. 2016, Anne Jungowitz stř. Jens Manka. 10m rechts von PROSÍM NEKLEPAT! Wand hoch und schräg links über 4BH zu Abs.(AÖ). Links Riss auf Terrasse und beliebig zG.
Poznámka:5 kruhů
STRACH MÁ VELKĚ OČI, VIIIa (Písk.Sasko), 10. 9. 2000, František Hochwalder, Zbyněk Homola.
Poznámka:4 kruhy
Článek
ke skále:
Labské pískovce - vybrané stěny z roku 1993.
Z propadliště času se podařilo vydolovat archivní kopii dnes již neexistujícího webu, jehož podkladem byl tiskem vydaný průvodce LAŠTOVIČKA Petr st., SLAVÍK Jiří, NOVÁK Jiří, PLESKOTOVÁ Zdenka, ARNOLD Bernd (1993): Labské pískovce - vybrané stěny.

Z dnešního pohledu to má již jen historickou cenu, za těch 29 let ve stěnách vznikly desítky dalších cest a topa stěn již nemusí být tak jasná, jako kdysi (jestlliže tam v roce 1993 bylo pět kruhů, dnes jich tam klidně může být i dvacet a pak se v tom čert vyznej).