sektor  Labské údolí - levý břeh
podsektor  Ostroh Labské panny
BLEŠÍ TRH - M
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK.
oblast: Labské údolí, sektor: Labské údolí - levý břeh, podsektor: Ostroh Labské panny, skála: BLEŠÍ TRH - M
Obr.1: BLEŠÍ TRH - M (Levý břeh), foto: z aplikace , vystaveno: 2016

KÁMEN, NŮŽKY, PAPÍR, VIIc (Písk.Sasko), 4. 7. 2019, Jens Manka, Anne Jungowitz . Vlevo od cesty Pexesiáda stěnou přes 6 borháků ke slaňovacímu borháku.
1 PEXESIADA, VIIa (Písk.Sasko), 2007, Richard Litochleb(1), Antonín Pekař. Vlevo v J straně stěnou přes 3 borháky k převislé spáře (4. BH), tou a stěnou (5. borhák) ke slaňovacímu borháku.
PODÍVEJ SE SEM A ČAPNI TO!, VIIIa (Písk.Sasko), 4. 7. 2019, Jens Manka, Anne Jungo,. Mezi cestami Pexesiáda a Myšofiš krátkou spárou a poté stěnou přes 6 borháků ke slaňovacímu borháku.
2 MYŠOFIŠ, VIIb (Písk.Sasko), 29. 5. 2007, Richard Litochleb(1) stř. Radim Štrunc. V levé části J stěny hranou a stěnou přes 6 borháků ke slaňovacímu borháku. 1
TAK URČITĚ..., VIIc (Písk.Sasko), 7. 5. 2017, Richard Litochleb(1), Richard Litochleb(2). Vlevo od cesty „Levá jižní cesta" stěnkou a tupou hranou přes 5 borháků ke slaňovacímu borháku.
PYRAMIDOVÝ EFEKT, VIIIb (Písk.Sasko), 4. 6. 2017, Richard Litochleb(1), Petr Laštovička(2).. Cestou "Tak určitě" na balkon ke slaňovacímu Bh. Zprava převislou stěnou přes 3 Bh.
2 ZÁPIS DO KNIHY LEGEND, IXb RP (Písk.Sasko), 2. 10. 2016, Pavel Černý(2) x Richard Litochleb(1),Jiří Slavík. Vlevo od cesty „Levá jižní cesta" stěnkou a tupou hranou přes 5 borháků ke slaňovacímu borháku. 1
1 [e.] LEVÁ JIŽNÍ CESTA, VIIIa (Písk.Sasko), Zbyněk Homola, František Hochwalder. Levou hranou a stěnou přes K dále stěnou přes 2 borháky a K pod převis. V převise (kruh) traverz doprava a stěnou ke slanění. 1
[d.] LEVÁ JIŽNÍ SPÁRA, VIIc (Písk.Sasko), Zbyněk Homola, František Hochwalder. Ve středu J stěny levou spárou přes kruh a borhák dále trhlinou přes 2 kruhy pod převis ke slaňovacímu K.
ZA BABKU, IXa (Písk.Sasko), 9. 8. 2014, Thomas Küntscher, Uwe Richter. Levou jižní spárou ke slaň. K. Přes velkým převis (2 borháky) ke slaňovacímu borháku.
1 [c.] PRAVÁ JIŽNÍ SPÁRA, VIIc (Písk.Sasko), Zbyněk Homola, František Hochwalder. Uprostřed pravé J stěny pravou výraznou spárou dále trhlinou přes 4 K pod převis ke slaň. K. 1
CESTA NA VĚČNOST, VIIb (Písk.Sasko),
[b.] RALF DEKLSON, VIIa (Písk.Sasko), 26. 5. 1996, Stanislav Lukavský(1), Jan Voves. Z velkého balkónu v levé části údolní stěny podél trhlin ke K. Stěnou při hraně k pod převis a vlevo zářezem n. v.
3 POSTAVENÍ MIMO HRU, VIIc (Písk.Sasko), 2. 5. 2004, Petr Laštovička(2) stř. Richard Litochleb(1). V levé části údolní stěny koutovou spárou přes borhák pod převis a traverz doleva ke 2. borháku. Stěnou šikmo doleva přes 3 borháky na hranu (6. BH) Vlevo od hrany do police ke slaňovacímu borháku. 1 1
ODCHOD NA PÁRKY, IXb RP (Písk.Sasko), 13. 6. 2004, Pavel Černý(2) stř. Richard Litochleb(1). Od 4. BH cesty „Postavení mimo hru“ stěnou přes 2 borháky ke slaňovacímu borháku.
HALLOWEEN, Xc (Písk.Sasko), 28. 10. 2006, Pavel Černý(2). Od 3. BH cesty „Postavení mimo hru“ stěnou přes 2 borháky a K ke slaňovacímu K.
BLÁTO NA HŘIŠTI, IXa RP (Písk.Sasko), 9. 5. 2004, Pavel Černý(2) stř. Richard Litochleb(1) stř. Petr Laštovička(2). Od 2. borháku cesty „Postavení mimo hru“ vpravo spárou, nahoře převislou trhlinou do komína přes 5 borháků.
1 ZHLUBOKA DÝCHAT!, VIIIc RP (Písk.Sasko), 28. 10. 2004, Pavel Černý(2) stř. Petr Laštovička(2). Vpravo od cesty „Postavení mimo hru“ podél hrany přes 2 borháky ke 3. BH. Stěnou šikmo doprava ke 4. BH. Stěnou vzhůru a vpravo podél hrany přes 5. borhák ke slaňovacímu borháku.
AFTER PARTY, Xa (Písk.Sasko), 8. 10. 2016, Richard Litochleb(1) stř. Pavel Černý(2) stř. Petr Laštovička(2).. Nástup trhlinou vpravo od cesty "Zhluboka dýchat". Podél tupé hrany, výše stěnou a hranou přes (7 borháků) k poslednímu BH cesty "Bratři v triku" a dále cestou "Zhluboka dýchat" ke slaňovacímu borháku.
1 BRATŘI V TRIKU, VIIIb (Písk.Sasko), 28. 9. 2011, Petr Laštovička(2) stř. Richard Litochleb(1). Krátce spárou jako cesta Apatie pohybu a traverz doleva k 1. BH. Položenou stěnou (2. borhák) na římsu. Dále koutem a hranou přes 5 borháků ke slaňovacímu borháku cesty "Zhluboka dýchat".
APATIE POHYBU, VIIIb RP (Písk.Sasko), 15. 7. 2007, Lukáš Čermák, Ján Smoleň. Vlevo od cesty „Kulový blesk“ spárou a koutem pod velký převis (stanoviště). Pod převisem traverz přes 2 borháky doleva a dále širokou spárou a komínem na vrchol.
[a.] KULOVÝ BLESK, VIIc (Písk.Sasko), 15. 10. 1981, Jindřich Hudeček, M. Komrska. V pravo od cesty Apatie pohybu koutem asi 15m vzhůru pod převis (lze použít k zajištění první 2 borháky a 5. borhák cesty Buenos Días). Doprava za hranu a zalomenou spárou přes borhák na vrchol.
3 BUENOS DIAS, VIIIb RP (Písk.Sasko), 29. 10. 2005, Lukáš Rakoncaj stř. Robert Hes. Koutem a hranou, vlevo od cesty „Velký kulový“, přes 4 borháky na polici k 5. borhák. Pod ním krátce vlevo a nad ním zpět stěnou doprava k 6. BH. Dále stěnou přes 7. BH a výše hranou ke slaňovacímu borháku cesty Velký kulový.
2 VELKÝ KULOVÝ, IXb (Písk.Sasko), 1. 8. 2004, Petr Černý(2), Richard Litochleb(1), Petr Laštovička(2). Vlevo od nástupu cesty „Vertikální pokušení“ stěnou a spárou přes 4 borháky do spáry cesty „Kulový blesk“, tou k 5. borhák. Krátce spárou a traverz doleva k 6. BH. Od něj zleva podél hrany a stěnou přes 7. BH ke slaňovacímu borháku.
Poznámka:původní popis: Vlevo od nástupu cesty ,,Vertikální pokušení" stěnou a spárou přes 4BH do spáry cesty ,,Kulový blesk", tou nad její dBH a traverz doleva k 6.BH. Stěnou podél hrany přes 7.BH ke slaňovacímu BH.
VERTIKÁLNÍ POKUŠENÍ, Xa RP (Písk.Sasko), 6. 6. 2003, Tomáš Sobotka(1) stř. Ondřej Beneš. V pravé části údolní stěny přes borhák do římsy a vpravo podél trhlinek (smyčka) ke 2. borháku. Stěnou šikmo doleva přes 3. borhák až ke spáře cesty Kulový blesk a zpět vpravo stěnou přes 2 borháky ke slaňovacímu borháku.
NAPŮL CESTY, IXc (Písk.Sasko), Xa RP (Písk.Sasko), 14. 8. 2004, Ondřej Beneš stř. Tomáš Sobotka(1). Cestou „Vertikální pokušení“ ke 2. borháku, vpravo spárou na balkon. Vlevo stěnou přes 2 borháky ke slaňovacímu borháku.
ARKONAPLATZ, VIIIb (Písk.Sasko), 7. 5. 2017, Jiří Chocholoušek stř. Robert Hes stř. Vladislav Neha­sil. Z patra mezi  Bleším trhem a Áron  u SZ hra­ny trhlinou (2 borháky), vle­vo stěnou podél žebra (3. BH) do římsy (4. BH) a vlevo podél hrany ke slanění.