region  Moravské pískovce
sektor  Vizovické vrchy
podsektor  Lačnovské skály
DOLNÍ LAČNOVSKÉ SKÁLY
1 [1] VYVAŽOVACÍ, 6 (UIAA), 1985, Zdeněk Luža - D. Chamraďa. Levá část SV stěny má tvar kosočtverce. Od jeho paty stěnou přímo přes kruh.
1 [2] DĚRAVÁ, 5 (UIAA), 1985, Zdeněk Luža - D. Chamraďa. Vlevo od velké díry na šikmou římsu a přímo přes kruh.
[3] SEVEROVÝCHODNÍ STĚNKA, 4 (UIAA), 1953, Vladimír Vaculín stř. Milan Životský. Šikmou římsou doprava nebo stěnou vpravo od díry ke kruhu a mírně vlevo přes kroužek.
[4] CESTA JASENČANŮ, 5 (UIAA), 4+ A0 (UIAA), 1954, Vladimír Vaculín stř. Milan Životský. Stěnou kolem trhlinky pod převis (kruh). Přes převis, šikmo doprava k římse, doprava přes hranu a vpravo při hraně.
[5] VARIANTA EXPO 85, 6 (UIAA), 1985, Zdeněk Luža - D. Chamraďa. Nad převisem stěnou ke kruhu. Od něj mírně vpravo a kolem hrany.
[6] PŘÍMÉ EXPO, 7 (UIAA), 1998, Zdeněk Luža.
[7] STARÝ SEN, 7 (UIAA), 1998, Zdeněk Luža. Středem údolní stěny hlavního bloku.
[8] ZDENOVA HRANA, 7 (UIAA), 1998, Zdeněk Luža. Pravou hranou údolní stěny hlavního bloku.
1 [9] TYGROVKA, 5 (UIAA), 1985, Zdeněk Luža - D. Chamraďa - J. Řeha. Od JZ stěnou a zářezem (smyčky), přes převisky ke kruhu. Na římsu (2. kruh) a stěnou přímo.
[10] PODZIMNÍ, 4 (UIAA), 1953, Jan Goldefus stř. Vladimír Vaculín. Od ústí komína cesty 9) hlubokým vhloubením šikmo doleva k převisku, přes něj a trhlinou doprava.
[11] VARIANTA PODZIMNÍ, 4 (UIAA), 1953, Nad převiskem doleva a podél hrany. M. Životský - Z. Melichar
[12] ĎURAVÝ KOMÍN, 3 (UIAA), 1952, Vladimír Vaculín. Dnem komína v levé části S stěny až do zúžení. Stěnkou doleva, zpět do komína a vpravo.
[13] VARIANTA, 3 (UIAA), 1952, Vladimír Vaculín. Pod zúžením pod převisem doprava a stěnou.
[14] KŘÍŽ, 6 (UIAA), 1999, Zdeněk Luža. Vpravo od Ďuravého komína přes převis
[15] PŘIKLOPENÝ KOMÍN, 3 (UIAA), 1952, J. Vinar stř. Vladimír Vaculín. Vpravo od cesty 9) členitým komínem pod převis. Zprava do jeskyňky a vlevo stěnou.
[16] BRUS, 7 (UIAA), 1999, Zdeněk Luža. Vpravo od přiklopeného komína převislou stěnou.
[17] JARNÍ PROMENÁDA, 5 (UIAA), 2000, Zdeněk Luža. Nástup jak Brus, pod převisem traverz doprava, přes převis a stěnou.
[18] LETNÍ PROMENÁDA, 8 (UIAA), 2003, Zdeněk Luža. Přímo přes dolní převisy do Jarní promenády.
SILOVÁ TROJKA PRO ŠIŠKINA, 3+ (UIAA), 25. 10. 2015, Pavel Šumšala. Cestou Osiková do traverzu a jím asi tři metry doleva. Stěnou přímo (hodiny, borhák, hodiny) na temeno.
VELKÉ POKUŠENÍ, 4+ (UIAA), 25. 10. 2015, Pavel Šumšala. Cestou Osiková do traverzu a jím krátce doleva. Stěnou přímo (uzlík) k borháku a mírně vpravo.
[19] OSIKOVÁ, 4 (UIAA), 1953, Zdeněk Melichar(1) stř. Milan Životský. Koutem mírně vpravo, nad převislým blokem traverz doleva a podél trhlin ke spárce. Jí na temeno.
[20] SMRKOVÁ, 6 (UIAA), 2000, Zdeněk Luža. Koutem a přímo stěnou.
[21] HUMUSOVÁ, 3 (UIAA), 1958, Jindřich Dobrovolný. Stěnkou mezi cestami 11) a 12).
[22] STÍN KAPRADINY, 8 (UIAA), 1999, Zdeněk Luža.
[23] HODINOVÁ, 5 (UIAA), Nástup na konci S stěny, kde skály končí krátkou spárou. Tři metry vzhůru, traverz vlevo do koutu a spárou (dvoje hodiny).
[24] HRANKA, 5 (UIAA), 1999, Zdeněk Luža.
[25] KRÁTKÁ, 4 (UIAA), Na konci stěny 2 metry přes blok, vpravo spárkou a po hraně.
KRÁTKÁ STĚNKA, 3 (UIAA), 6. 11. 2015, Pavel Šumšala. Cestou Krátká asi dva metry, překrokem do stěny vpravo a mírně vpravo (borhák) na temeno.
POZDNÍ SBĚR, 4 (UIAA), 6. 11. 2015, Pavel Šumšala. Cesta vede stěnkou vpravo od cesty Krátká. Z nejnižšího místa stěnou přímo a doleva na poličku. Stěnou přímo (borhák) na temeno.
OTISKY PRSTŮ, 5+ (UIAA), 6. 11. 2015, Pavel Šumšala. Z nástupu cesty "Pozdní sběr" stěnou přímo (borhák) na temeno.
ZRCÁTKO, 4+ (UIAA), 6. 11. 2015, Pavel Šumšala. Z nástupu cesty "Pozdní sběr" šikmo doprava k borháku a stěnou na temeno.