sektor  Labské údolí - pravý břeh
podsektor  U Rudolfova kamene
RUDOLFŮV KÁMEN
Na tuto skálu právě nyní platí sezónní omezení lezení, lezení je povoleno v období 1.7.-31.1. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
oblast: Labské údolí, sektor: Labské údolí - pravý břeh, podsektor: U Rudolfova kamene, skála: RUDOLFŮV KÁMEN
Obr.1: RUDOLFŮV KÁMEN (Labské údolí - pravý břeh), foto: z aplikace Black , vystaveno: 2017

Obr.2: RUDOLFŮV KÁMEN (Labské údolí - pravý břeh), foto: z aplikace Black , vystaveno: 2017

Obr.3: RUDOLFŮV KÁMEN (Labské údolí - pravý břeh), foto: z aplikace White , vystaveno: 2018

Obr.4: RUDOLFŮV KÁMEN , vystaveno: 2022

WALDRAUSCHEROVA CESTA, VIIc (Písk.Sasko), 2. 6. 1963, Karel Krombholz, Günter Schneider, Ladislav Ryska. Úplně vlevo v údolní stěně V věže spárou do římsy. Žebrem na další římsu a po ní doleva do V stěny k hodinám. Stěnou vpravo a žlabem ke K, pak traverz doleva kolem SV hrany a stěnou na vrchol.
1 ELIXÍR, VIIIc RP (Písk.Sasko), 7. 2014, Vladislav Nehasil stř. Jiří Chocholoušek. Vpravo od Waldrauscherovy cesty stěnou přímo vzhůru přes 5 borháků na vrchol.
1 [o.] DO RŮZNÝCH STRAN, VIIc (Písk.Sasko), 22. 9. 1990, Karel Bělina, J. Frühaufová. Nástup několik m vpravo od „Waldrauscherovy cesty“. Stěnou vzhůru do díry a z ní doprava k 1. K. Stěnou ke 2. K. Od něj doleva vzhůru do díry, sokolíkem doprava a na římsu, po které doleva ke 3. kruhu. Krátce vlevo vzhůru do veliké díry a stěnou ke 4. K. Vlevo do krátké spáry a na vrchol.
KÁMEN ÚRAZU, IXa (Písk.Sasko), 27. 6. 2020, Jiří Chocholoušek stř. Robert Hes. Koutem Údolní cesty nebo asi 4 m vlevo od kouta trhlinou do členitého vhloubení. Jím vzhůru až asi 5 m nad místo, kde Údolní cesta odbočuje šikmo doprava do stěny. Vpravo do velké díry a podél hrany přes 3 K na vrchol.
ÚDOLNÍ CESTA, VIIb (Písk.Sasko), 22. 6. 1958, Karel Krombholz, Radomír Kotala. Komínem v údolní stěně asi 20m a stěnou šikmo doprava k 1. K. Vpravo hranou na balkón a spárou ke K „Severní cesty“. Traverz doleva kolem spáry do další spáry a tou na vrchol.
[n1.] ÚDOLNÍ CESTA - VAR.ZABILKOVA, VIIc (Písk.Sasko), 30. 9. 1964, Rudolf Zabilka, Karel Bělina. Od 2. K traverz doleva a prostřední spárou na vrchol.
BOHATÝ ŽEBRÁK, VIIIc (Písk.Sasko), 12. 9. 2006, Vladislav Nehasil, Jan Paul, David Nehasil, Kairat Rachmetov. Od 1. kruhu “Labské cesty”přímo stěnkou přes další 2 kruhy a vlevo spárkou na vrchol
[m.] LABSKÁ CESTA, VIIc (Písk.Sasko), 5. 7. 1987, Manfred Vogel, Helmut Paul, Dieter Fahr. Vpravo v údolní stěně přes 1. kruhupřímo vzhůru k 1. kruhu„Údolní cesty“. Jako tato cesta na balkón a přímo vzhůru trhlinou a spárou ke 3. kruhu. (Postavením) přes velký převis na vrchol.
[m1.] IMAGE, VIIIc (Písk.Sasko), 21. 4. 2003, Pavel Henke, Pavel Bechyně. Vpravo od „Labské cesty“ převislou spárou ke K. Hranou na balkón a „Labskou cestou“ bez stavění na vrchol.
SEVERNÍ CESTA, VIIc (Písk.Sasko), 1939, Wilhelm Baum, G. Kohlschitter, M. Weigel, Werner Kessler, E. Neumann, H. Beutel. Od nástupu „Západní cesty“ traverz doleva kolem SZ hrany do údolní stěny a tou ke K. Spárou na vrchol.
[k.] ZÁPADNÍ CESTA, VI (Písk.Sasko), 28. 3. 1921, Herbert Seidel, G. Gaßmann. Na Z straně spárou s převislým nástupem na balkón. Dále žlabem, nahoře komínem na vrchol.
[k1.] ZÁPADNÍ CESTA - VAR, VI (Písk.Sasko), Vlevo v náhorní stěně Z věže stěnou asi 5 m vzhůru a traverz vlevo za hranu na balkón.
[j.] HARRYHO CESTA, VIIa (Písk.Sasko), 1. 7. 1990, Karel Bělina, J. Frühaufová. JZ stěnou přes dvě díry na římsu. Z ní převislou stěnou přes K na lávku a stěnou vrchol.
[i.] PLNÍ ENERGIE, VIIc (Písk.Sasko), 11. 10. 1986, Milan Krauskopf, Milan Polák. Vlevo v J stěně Z věže stěnou přímo ke K, pak vlevo stěnou na vrchol.
[i1.] PLNÍ ENERGIE - VAR., IXa (Písk.Sasko), 3. 8. 1992, Martin Čermák, Ctibor Česaný. Od kruhu šikmo doprava na vrchol.
[h.] POSELSTVÍ HVĚZD, VIIa (Písk.Sasko), 24. 7. 1986, Karel Bělina, J. Frühaufová. Vlevo od „Jižní cesty“ stěnou a spárou (kruh) do římsy. Stěnou na vrchol. 1
[g.] JIŽNÍ CESTA, VI (Písk.Sasko), 6. 9. 1924, Wilhelm Agly. Uprostřed náhorní (J) stěny Z věže spárkami na římsu, traverz vlevo do Z stěny a tou na vrchol (z římsy též přímo J stěnou na vrchol).
RUDOLFINUM, VIIa (Písk.Sasko), 27. 10. 2013, Jaroslav Kukla, Alžběta Zinková, Jiří Janák. Nástup jako “Jižní cesta”, stěnou vpravo do koutku a jím na římsu ke kruhu, dále stěnou do police a na vrchol. 1
[f.] NEDĚLNÍ PŘÍLOHA, VIIa (Písk.Sasko), 28. 8. 1977, Jaroslav Houser, Milan Sadi. Od nástupu „Jižní cesty“ stěnou šikmo doprava ke K, stěnou na vrchol.
[e.] STÍNOHRA, VIIb (Písk.Sasko), 21. 7. 1990, Karel Bělina, J. Frühaufová. Od nástupu „Staré cesty“ vlevo po hraně otevřeným koutem na polici pod převis (jištění). Vpravo do spáry a tou přes K na vrchol.
[c.] MEZERNÍ SPÁRA, VIIa (Písk.Sasko), 9. 5. 1963, Karel Krombholz, Günter Schneider. Od J do komína a spárou ve V stěně Z věže na vrchol.
[d.] ROZPOROVÝ KOMÍN, VIIa (Písk.Sasko), 17. 5. 1981, Luboš Martínek, Slavoj Hokr, Milan Krauskopf, Petr Šiml. Komínem mezi V a Z věží na vrchol.
STÍNOVÁ HRANA, VIIa (Písk.Sasko), 23. 6. 1963, Karel Krombholz, Günter Schneider, Jindřich Strauss. Od J do komína a v blízkosti SZ hrany V věže šikmo doleva na hranu a tou přes K n. v.
[a.] STARÁ CESTA, V (Písk.Sasko), 28. 3. 1921, Rudolf Stelzer, A. Ehrlich. Komínem od J na římsu, po ní doprava a krátkou spárou do zářezu. Tím šikmo doleva na balkón (sem též od římsy přímo stěnou) a žlabem na vrchol.
[r.] JIHOVÝCHODNÍ CESTA, V (Písk.Sasko), 6. 9. 1924, Rudolf Hanke, A. Guth, F. Ellmerich, Wilhelm Agly. Vpravo v J stěně V věže šikmo doprava na balkónek ve V stěně. Vlevo skloněným komínem na římsu a jako „Stará cesta“ krátkou spárou na další římsu. Traverz doprava a hranou na vrchol.
[q.] VÝCHODNÍ HRANA, VIIb (Písk.Sasko), 29. 5. 1991, Petr Laštovička(2) , Ladislav Černý, Petr Štěpán, Petr Laštovička(1) . JV hranou, nástup mírně zleva, nahoře vpravo na vrchol.
[p1.] CÍSAŘSKÁ STĚNA, VIIc (Písk.Sasko), 21. 9. 2002, Vladislav Nehasil stř. Jan Paul, David Nehasil. Z V strany stěnou přes převis (1. K) na plošinu a středem stěny (hodiny) přes 2. K přímo na vrchol.