region  Východní Čechy
sektor  Adršpašské skály
podsektor  Himaláj
ČHOMOLHARI
Na tuto skálu právě nyní platí sezónní omezení lezení, lezení je povoleno v období Prvovýstupy jsou povoleny. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
LVÍČATA, VIIc (Písk.Sasko), 10. 7. 1977, Stanislav Lukavský(1) a Igor Koller. Středem SZ stěny k římse, vlevo sokolíky a vpravo stěnou podél trhlin pod převis. Spárou přes převis k 1. kruhu. Trhlinou na její konec, stěnou doleva ke 2. kruhu, (stavěním ze sedačky) vlevo stěnou a výše dlouhou spárou na vrchol.
Poznámka:VIIIa RP
LVÍČATA DIREKT, IXa (Písk.Sasko), Jako Lvíčata ke 2.kruhu (v SZ stěně podél trhlin - smyce...) a dále stěnou vzhůru přes 3.kruh do sokolíkového žebra, tím na konec (4.kruh) a pokládající se stěnou přes 5.kruh na vrchol.
ZÁŘEZ, VI (Písk.Sasko), 5. 5. 1980, Stanislav Lukavský(1), Miloš Kaněra. V pravé části SV stěny komínem, koutovou spárou, výše vpravo ve žlabu spárou a zpět vlevo koutovou spárou na vrchol.
1 PÁDLOVAČKA, VIIa (Písk.Sasko), 5. 5. 1980, Stanislav Lukavský(1), Miloš Kaněra. V levé části SV stěny spárou (kruh) na vrchol.
STARÉHO SOKOLA SYN!, VIIb RP (Písk.Sasko), 16. 5. 2009, Ján Smoleň, Tomáš Kubias. V SV koutě (vlevo od cesty Pádlovačka) sokolíkem (1. kruh) na jeho konec ke 2. kruhu. Stěnou doprava do komínu mezi věží a masívem, stěnou na vrchol.
KOUTOVÁ SPÁRA, IV (Písk.Sasko), 16. 4. 1983, Petr Mocek, Stanislav Lukavský(1). Vlevo od cesty Pádlovačka koutovou spárou na vrchol.
SOKOLÍKOVÉ ŽEBRO, VI (Písk.Sasko), 9. 8. 1991, Stanislav Lukavský(1), Vladimír Sojka. Nástup je pod levou částí SV stěny. Výrazným sokolíkovým žebrem (rozšiřujícím se ve spáru) na vrchol.
PŘESKOK 2, Přeskok 2 (Písk.Sasko), 10. 7. 1977, Stanislav Lukavský(1), Igor Koller. Od JV z okrajovky přeskokem na vrchol.
PRAVÝ VÝCHODNÍ KOMÍN, IV (Písk.Sasko), 28. 5. 2005, Jörg Brutscher, T.Böhm. V pravé části východní stěny rozporem, koutovou spárou a komínem n.v.
STUDENÉ OTEPLENÍ , VI (Písk.Sasko), Stanislav Lukavský(1) stř. Stanislav Čejp. Vpravo od SZ kouta dvojspárou na plošinu, v pravo ke spáře, tou (kruh) a komínem n.v.
SYNDROM MRTVÉHO OCASU, VIIIa (Písk.Sasko), 11. 8. 2020, Václav Šatava stř. Dušan Janák, Jan Vršovský. Vlevo od c.Pádlovačka travers v římse do komína a zpět do stěny (kruh), spárkou (2.kruh), na římsu a stěnou při hraně (3.kruh) na vrchol.
VĚTROPLACH, Xa (Písk.Sasko), 14. 9. 2016, Jiří Koutský. Z předskalí převislou stěnou (5 kruhů) a doleva na hranu (6. kruh) a na vrchol.
ŽELEZOBETON, Xa (Písk.Sasko), Z hranou přes 2 kruhy, pak vlevo (3.kruh) stěnou a žlábkem k římse (hodiny). Traverz vpravo za hranu do spáry... 1
… A VÝSTUPY DO ÚDOLÍ, Xa (Písk.Sasko), 15. 8. 2007, Jiří Koutský ml., J.Koutský st.. Západní stěnou (vpravo od Železobetonu) přes 5 kruhů n.v.
NEZNÁMÁ, VIIc (Písk.Sasko), Asi 10 metrů vpravo od cesty Pádlovačka převislou spárou v koutě (kruh) do komína a jím n.v.