region  Východní Čechy
sektor  Adršpašské skály
podsektor  Jezerka
THEMIS
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou povoleny. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
ÚDOLNÍ, VIIb (Písk.Sasko), 24. 7. 1965, Antonín Rousek a Milan Fenik. V koutě na údolní straně komínem k římse a v ní traverz doleva k 1. kruhu. Spárou (2. kruh) k římse, v ní traverz doleva, spárou (3. kruh) a žlabem na vrchol.
DROBKY Z PERNÍKU, VIIb (Písk.Sasko), 16. 7. 1978, Leopold Páleníček, Hana Myslivcová, Tomáš Myslivec. V pravé části SV stěny komínem, doprava stěnou (1. kruh) na hranu, po ní a stěnou doprava na balkon. Spárou a komínem (2. kruh) na předvrchol. Stěnou na vrchol.
PÍSEČNÁ POUŤ, VIIb (Písk.Sasko), 24. 10. 1984, Stanislav Lukavský(1), Jan Stach. V komíně cesty Drobky z perníku levou koutovou spárou přes dva převisy do komína (vlevo můžete k jištění použít kruh od cesty Řecké báje) a jím do skalního okna. Pravou spárou přes převis (2. kruh) do sedla. Cestou Řecké báje na vrchol.
ŘECKÉ BÁJE, VIIb (Písk.Sasko), 7. 8. 1983, Stanislav Lukavský(1), Jan Stach. Vpravo od cesty Komín zachránců stěnou ke spáře a tou (kruh) do skalního okna. Vlevo spárou přes převis do sedla. Přechodem vpravo a středem náhorní stěny na vrchol.
NÁHORNÍ, II (Písk.Sasko), Ze sedla na náhorní straně stěnou na vrchol.
KOMÍN ZACHRÁNCŮ, VIIa (Písk.Sasko), 29. 7. 1980, Petr Mocek, L. Martinec. V markantním koutě na SV straně komínem, místy spárou na ochoz. Přechodem do sedla a Náhorní cestou na vrchol.
PARNAS, VIIc (Písk.Sasko), 29. 7. 1980, Stanislav Lukavský(1), Jiří Rymeš. Nástup je na SV straně věže u vysazené pravé hrany pilíře. Stěnou a spárou na balkon. Vpravo spárou, komínem a koutovou spárou k 1. kruhu. Spárou v koutě přes převis a spárou na polici ke 2. kruhu. Převislou spárou na kazatelnu ke 3. kruhu. Stěnou a žlábkem na ochoz. Přechodem do sedla a Náhorní cestou na vrchol.
PALLAS ATHÉNA, VIIc (Písk.Sasko), 10. 6. 1981, Stanislav Lukavský(1), Jan Stach. V levé části vysazeného pilíře v SV stěně sokolíkem a vlevo stěnou, výše trhlinou a spárou ke kruhu. Soustavou trhlin a spárou do komína, jím, koutem a žlabem do jeskyně. Komínem a stěnou přes převis na ochoz. Přechodem do sedla a Náhorní cestou na vrchol.
HRANA, VI (Písk.Sasko), 11. 7. 1968, Tomáš Gross a Milan Rusý. Na JZ straně úpatí předvr-cholu Trojčete koutovou spárou na plošinu a vpravo komínem na předvrchol. Přepadem a stěnou ke kruhu. Vpravo stěnou podél západní hrany na vrchol.
NEPLÁNOVANÉ ALIMENTY, VIIb (Písk.Sasko), 10. 6. 1988, Jiří Wiesner a Petr Ticháček. Koutem cesty Plánované rodičovství dále přes převis a doprava na balkon. Stěnou (kruh) na předvrchol. Cestou Hrana na vrchol.
PLÁNOVANÉ RODIČOVSTVÍ, VIIc (Písk.Sasko), 4. 6. 1988, Jiří Wiesner a Jiří Fulka a Aleš Obršál. JV koutem a vlevo stěnou k 1. kruhu. Stěnou doleva a jižní hranou (2 kruhy) na předvrchol. Cestou Hrana na vrchol.
MŮJ KOUSEK KOLÁČE, VIIb (Písk.Sasko), Mike Jäger, Uwe Kretzschmar, Uli Müller, Annett Jäger. Komínem cesty Drobky z perníku přímo dále ke kruhu. Spárou přes převis a komínem na vrchol.
ÚTĚK Z PODSVĚTÍ, VIIa (Písk.Sasko), 24. 7. 2021, Stephan Gerber, Louis Bianchin. Na JZ straně (od Odrodilce) pravým koutem (kruh) a komínem na vrchol.