oblast  Bělá, Sněžník, Ostrov, Tisá a Rájec
sektor  Tisá
podsektor  Velké stěny
DVOJITÁ VĚŽ
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou zákázány. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
6 [a] STARÁ CESTA, I (Písk.Sasko), Na Z straně komína n.v.
[b] Z HRANA, IV (Písk.Sasko), 1. 3. 1962, Gerhard Tschunko. Vlevo od komína Staré cesty podél hrany n.v.
Poznámka:Dle Přílohy 3 Souhlasu s provozováním horolezectví v PP Tiské skály (2013) je tato cesta zakázaná!
[k] LÁMAVÁ, VIIa (Písk.Sasko), 1978, Jiří Šlégl, Jaroslav Maršík(1), J. Skopec. Vlevo od Solivé hrany ve V stěně ke K, od něj vlevo přes převis n.v.
[d] TO NIC, IXb (Písk.Sasko), 31. 7. 1991, Petr Slanina(2), Milan Kulič. Středem S stěny zprava na polici ke K a stěnou přímo přes římsu n.v.
[e] RELAXAČNÍ CESTA, VIIb (Písk.Sasko), 26. 7. 1983, Zdeněk Patzelt, Jiří Forman. V levé části S stěny spárou a šikmo vpravo do díry. Doleva do spáry a kolem K n.v.
1 [f] MAGNETICKÁ HRANA, VIIa (Písk.Sasko), 18. 9. 1975, Jiří Šlégl, Heinz Skopec. Od SV hrany doleva přes díru a zpět na hranu ke K, podél hrany n.v.
[j] SOLIVÁ HRANA, VI (Písk.Sasko), 28. 8. 1962, Sláva Stehlík, M. Jancsín. Vlevo od průchodu na V straně ke K na hraně. Přímo vzhůru a vlevo n.v.
[g] STRÝČEK TRIFIDO, VIIIc (Písk.Sasko), 12. 9. 1991, Jiří Chocholoušek a Ladislav Skobla. Středem V stěny přes 1 K n.v.
[h] FRONTÁLNÍ PORUCHA, VIIa (Písk.Sasko), 1980, Milan Kulič, Petr Brzák. Pravou spárou Východní cesty pod vhloubením ve V stěně podél trhlin n.v.
[i] VÝCHODNÍ CESTA, V (Písk.Sasko), Na V straně vpravo od komína stěnou vzhůru ke dvěma spárám. Nejprve pravou, později levou spárou na stupeň. Komínem n.v.
[m] JIŽNÍ CESTA, V (Písk.Sasko), 1953, Rudolf Wokržínek, F. Schrank, F. Wächter. Středem J stěny spárou pod převis a přes něj n.v.
[n] POCHYBY, VIIb (Písk.Sasko), 24. 7. 1991, Petr Slanina(2), Stanislav Šilhán. Vlevo od spáry pod slaněním do velké díry, z ní převisem vzhůru do stěny (K a n.v.
[o] OLEXOVA SVATBA, VIIa (Písk.Sasko), 20. 8. 1971, Karel Bělina a Josef Kozlík. V pravé části Z stěny šikmo doprava vzhůru do díry ke K a stěnou n.v.
[p] MÁJOVÁ CESTA, VIIa (Písk.Sasko), V levé části Z stěny n.v.
[q] PRŮVAN, VIIa (Písk.Sasko), 1. 5. 1983, Jan Hoblák, Antonín Olexa. Středem J stěny S věže do díry (hodiny. Dále šikmo doleva stěnou a později rozporem n.v.
[l] PÍSČITÁ SPRCHA, VIIb (Písk.Sasko), 24. 9. 1983, Zdeněk Patzelt, Jan Hovorka, Milan Kulič. V pravé části J stěny přes převis a mírně vlevo n.v.
[c] SEVERNÍ CESTA, V (Písk.Sasko), 1953, František Kodeš, Rudolf Wokržínek. V pravé části S stěny vzhůru do velkého vhloubení. Z něho do výklenku a vlevo přes převis n.v..