oblast  Bělá, Sněžník, Ostrov, Tisá a Rájec
sektor  Tisá
podsektor  Velké stěny
TEPLICKÁ VĚŽ
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou zákázány. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
1 [a] PŘESKOK, Přeskok 2 (Písk.Sasko), Přeskokem z Medvědí věže na vrchol Teplické.
[b] UKŘIŽOVANÉ SRDCE, VIIa (Písk.Sasko), 18. 9. 1971, Karel Bělina, Josef Kozlík, Jaroslav Houser, Ondřej Greguš. Komínem mezi Medvědí z Teplickou věží kolem K n.v.
1 [c] DÁME JEŠTĚ JEDNO, VIIIb (Písk.Sasko), 1991, Petr Holík. V pravé části Z stěny přes 2 kruhy n.v.
[d] ZÁPADNÍ CESTA, V (Písk.Sasko), 1957, Jaroslav Budín, Jan Kolínko. Středem Z stěny šikmo vlevo vzhůru do spáry a tou n.v.
SEVEROZÁPADNÍ HRANA - VAR., V (Písk.Sasko), 1960, Gerhard Tschunko, William Kubinec. Z římsy na hraně vpravo k první spáře a tou n.v.
4 [e] KOLONÁDA, VIIb (Písk.Sasko), 27. 6. 2003, Jiří Musil, René Hladík, T. Kunfalvi. V levé části Z stěny žebrem na jeho konec (jako Severozápadní cesta a vpravo ke K. Stěnou mírně vpravo ke 2. K a dále stěnou přímo n.v.
[k] VÝCHODNÍ CESTA, VI (Písk.Sasko), 1957, Karel Krombholz, Radomír Kotala. Středem V stěny spárou, v dolní části převislou, n.v.
[j] BALADA O SNU, VIIIa (Písk.Sasko), 22. 10. 1971, Karel Bělina a Jiří Janiš. Spárou ve V stěně ke K, doprava, zpět doleva a vzhůru ke 2. K, dále stěnou přímo n.v.
[f] SEVEROZÁPADNÍ HRANA, V (Písk.Sasko), 1958, William Kubinec, Pavel Novák(1). Stěnou a žebrem napravo od SZ hrany šikmo vlevo vzhůru ke K. Dále rozporem mezi Tunelovou a Teplickou věží ke hraně. Vpravo ke spáře a jí n.v.
NEDOKONČENÁ CESTA, VIIIa (Písk.Sasko), 24. 5. 2011, Jan Paul, Lukáš Uhryn. Vpravo v S stěně přes díru ke K. Od něj přímo a mírně vpravo přes převis do žebra cesty "SZ hrana" a tou bez rozporu na vrchol.
Poznámka:Schváleno na OVK Tisá 25. 9. 2012.
[g] HU - HU COCTAIL, IXc (Písk.Sasko), 11. 10. 1986, Miroslav Vlk, J. Holar. S stěnou přes 1. kruhuke K cesty Severní spára. Dále vzhůru na hranu a přes 2. K n.v.
1 [h] SEVERNÍ SPÁRA, VI (Písk.Sasko), 1958, Miloš Matras, Jaromír Rada. V stěnou vpravo vzhůru za hranu a k 1. K. Šikmo spárou kolem 2. K až na hranu a tou n.v.
[i] GOGO - VAR., VIIIb (Písk.Sasko), 13. 6. 1993, Jiří Slavík a Petr Slanina(2). Zcela vpravo ve V stěně k 1. K, od něj vzhůru vpravo ke 2. K cesty Hu - hu coctail a jí n.v.
[l] PROFESOR PÁDLO, IXa (Písk.Sasko), 15. 10. 1988, Jiří Slavík, Václav Krycnar. Nástup v levé části V stěny trhlinou na konec (1. K, stěnou vzhůru ke 2. K a dále stěnou přímo přes 3. kruhu n.v.
2 [m] TEPLICKÁ HRANA, VIIb (Písk.Sasko), 17. 9. 1961, Sláva Stehlík, Rudolf Wokržínek, Wolfgang Bruch. Vlevo od V hrany vzhůru, pak vpravo sokolíkem na stupeň ke K. Vlevo dvojspárou ke hraně a n.v.