oblast  Bělá, Sněžník, Ostrov, Tisá a Rájec
sektor  Tisá
podsektor  Velké stěny
SLON - SEVERNÍ VĚŽ
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou zákázány. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
[a] STARÁ CESTA, II (Písk.Sasko), 5. 9. 1910, Otto Jüngling . Z turistické cesty komínem n.v.
[b] JIŽNÍ CESTA, IV (Písk.Sasko), 13. 7. 1957, Helmut Weigel. Od J lámavou stěnou šikmo doleva vzhůru do žlábku a n.v.
Poznámka:Dle Přílohy 3 Souhlasu s provozováním horolezectví v PP Tiské skály (2013) je tato cesta zakázaná!
[c] POKUS PRO DVA, VIIb (Písk.Sasko), 3. 10. 1970, Karel Bělina, Josef Kozlík. Na Z straně stěnou do díry (průlez od SZ. Převisem ke spáře a tou ke K, stěnou vzhůru n.v.
[d] SANDOKAN, VIIIa (Písk.Sasko), 10. 4. 1983, Jiří Musil, Karel Bělina. Středem stěny do díry a trhlinou k 1. K, doprava na hranu a jí přes 2. K n.v.
SANDOKAN - VAR. SANDOKAN DIREKT, IXa (Písk.Sasko), 20. 7. 1991, Pavel Bechyně. Od 1. kruhucesty Sandokan přímo přes 2. K n.v.
3 [e] CESTA NA CHOBOT, VIIb (Písk.Sasko), 3. 9. 1967, Sláva Stehlík, Leo Stoy, František Marušák. Zářezem v SZ stěně kolem 2 K n.v.
[f] CESTA ZA UCHEM, VI (Písk.Sasko), 24. 8. 1958, František Kodeš, Sláva Stehlík. Na S straně věže stěnou vpravo vzhůru kolem hrany do komína, který se mění ve spáru a tou ke K. Spárou n.v.
[g] SEVERNÍ KOMÍN, V (Písk.Sasko), 27. 8. 1961, Rudolf Wokržínek, Wolfgang Bruch, Sláva Stehlík. Komínem ke K, přes převis a spárou n.v.
[h] HABARTICKÁ CESTA, VIIc (Písk.Sasko), 29. 5. 1977, Miroslav Mžourek, Václav Skokan, Josef Kozlík. Vpravo od cesty Saská cesta vzhůru pod převis a vpravo žebrem ke K, dále přes převis a spárou n.v.
1 [i] SASKÁ CESTA, VIIb (Písk.Sasko), 1961, Bratří Böhmovi. Zprava do středu S stěny k trhlině a tou k 1. K, spárou ke 2. K a dále šikmo vlevo vzhůru do zářezu a n.v.
[j] VETŘELCI, IXa (Písk.Sasko), 1992, Michal Rosůlek, Richard Litochleb(1), Jan Paul. Vlevo od cesty Saská cesta přes 1 K a 1 BH n.v.
[k] SEVERNÍ CESTA, VIIa (Písk.Sasko), 25. 5. 1958, Sláva Stehlík, Rudolf Wokržínek, František Kodeš, František Grassl. V levé části S stěny vzhůru přes díru ke K, od něho traverz doprava do spáry a vzhůru na plošinu a stěnou n.v.
[l] ČAS DRAHÝCH PIV, VIIIa (Písk.Sasko), 17. 10. 1984, Jan Kašpar, Jaroslav Mádl. Cestou Severní cesta ke K, dále přímo trhlinami ke 2. K a stěnou vlevo n.v.
[m] VINA KŘÍDEL, VIIIa (Písk.Sasko), 1. 9. 1984, Radim Přibyl. Vpravo od Cesta stavitelů stěnkou a mělkými spárkami do stěny (smyčka), dále na plošinu a vlevo hranou n.v.
[n] CESTA STAVITELŮ, VIIa (Písk.Sasko), 16. 9. 1973, Jiří Slavík, Karel Bělina, Leo Stoy, Vlastimil Zeman, J. Bimka. Od JV z cesty mohutným stavěním do velkého převisu a krátce ke K. Při levé hraně n.v.
CESTA STAVITELŮ - VAR., VIIIc (Písk.Sasko),
Poznámka:Jiří Slavík s druhy, 1. přelez bez stavění.
[o] BÍLÁ LIGA, IXa (Písk.Sasko), 1991, Ulman, Petr Holík, Dieter Smejkal. Nalevo od cesty Cesta stavitelů přes 3 K n.v.
[p] OSPALÁ CESTA, VIIIb (Písk.Sasko), 14. 5. 1977, Josef Rybička, Pavel Kulík, Vítězslav Novák. Z průchodu v J stěně postavením převis, dále sokolíkem (K na římsu a vlevo sokolíkem n.v.
[q] SCALINI, IXc (Písk.Sasko), 16. 7. 1994, Jiří Slavík a Petr Slanina(2). V levé části J stěny (vlevo od cesty Ospalá cesta ze soutěsky vzhůru a převisem k 1. K. Trhlinami ke 2. K a stěnou přímo n.v.
[r] VYSERTE SI VOKO PÁNI POSLANCI, VIIb (Písk.Sasko), 2. 5. 1992, Martin Jelínek a Jaroslav Voldřich(2). V J stěně nalevo od průchodu přes K n.v.