region  Dubské skály
sektor  Vlhošť a okolí
podsektor  Skály na Vlhošti - dolní patro
SOVÍ STĚNA - M
Na tuto skálu právě nyní platí sezónní omezení lezení, lezení je povoleno v období 1.7.-30.0 Prvovýstupy jsou zákázány. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
oblast: Kokořínsko - severní oblasti, sektor: Vlhošť a okolí, podsektor: Skály na Vlhošti - dolní patro, skála: SOVÍ STĚNA - M
Obr.1: SOVÍ STĚNA - M (Vlhošť a okolí), foto: z aplikace Green6plus , vystaveno: 2019

Obr.2: SOVÍ STĚNA - M (Vlhošť a okolí), foto: z aplikace Green6plus , vystaveno: 2019

Obr.3: SOVÍ STĚNA - M (Vlhošť a okolí), foto: z aplikace Green6plus , vystaveno: 2019

Obr.4: SOVÍ STĚNA - M (Vlhošť a okolí), foto: z aplikace Green6plus , vystaveno: 2019

[a)] STRACH Z VOS, IV (JPK), 2. 1990, Ladislav Vörös, M. Čech. 3 m vpravo od cesty „Cesta ze zadu“ spárou a stěnou na polici, komínem n.t.
[b)] KUMBUCHA, III (JPK), 2. 1990, M. Čech, Ladislav Vörös. Vpravo od cesty „Cesta ze zadu“ spárou do komína n. t. (Cesta není zakreslena v nákresu).
[c)] CESTA ZEZADU, II (JPK), 9. 1985, Karel Bělina. V pravé části stěny doleva ke komínu a jím n. t.
[d)] PRŮSMYK, IV (JPK), 3. 1985, Karel Bělina, Miroslav Dříza. Komínem v pravé části stěny n. t.
[e)] ČERNÁ KOČKA, VIII (JPK), Luboš Martínek, Petr Pavelka, Jiří Hnilica(1). Zprava stěnou k 1. K. Vlevo a podél hrany přes 2 K k hodinám, vlevo stnou přes 3 . K n.t.
[f)] SOVÍ HUKOT, VIIb (JPK), 1. 1985, Karel Bělina, Luboš Martínek. Zleva přes (BH) na hranu k 1. K po ní přes 2. K na polici a doleva do spáry a jí n. t.
[g)] NA ROZLOUČENOU, VIIc (JPK), 31. 1992, Mors Potůček, Jiří Rosol. Stěnou vzhůru k sokolíkům a ke K, od něj šikmo vpravo, vzhůru podél hrany a na polici. Koutem přes slaňovací K n. t.
NA ROZLOUČENOU - PŘÍMÁ VAR., VIII (JPK), 31. 1992, Mors Potůček. Od K přímo vzhůru a dále n. t.
[h)] RUČNÍ SPÁRA, VI (JPK), 1. 1985, Karel Bělina, Luboš Martínek. Ruční spárou přes 2 stupně na polici a vpravo stěnou přes železité placky n. t.
[i)] SOVÍ SPÁRA, VII (JPK), 12. 1987, Karel Bělina, Luboš Martínek. Vlevo od kouta převislou spárou přes K do díry a výše spárou n. t.
[j)] ZELENÁ VELRYBA, VIIIb (JPK), 1991, Michal Coubal stř. Miroslav Coubal. 3 m vlevo od Soví spáry středem stěny přes 2 K na polici. Přes převis ke 3. K a n. t.
[k)] NEZNÁMÁ, VIIb (JPK), bez autora. 2 m vlevo od cesty Zelená velryba stěnou podél hrany přes K na polici a po ní doprava ke slaňovacímu K a n.t.
NEZNÁMÁ PŘÍMO, VIIb (JPK), Jaroslav Jarůšek, J. Ledvinová, Jaroslav Chrtek, Luboš Martínek, Jiří Hnilica(1). Z police podél hrany přímo n.t.
[l)] RYCHLÝ KOMÍN, IV (JPK), 3. 1985, Otto Cihelna(1). Zužujícím se komínem na polici a vpravo k vrcholové knížce a n. t.
[m)] RESTÍK, VIII (JPK), 15. 1997, Luboš Chalupka, Zdeněk Hubka, Jiří Zámečník. Stěnou pilíře vlevo od Rychlého komína přes 2 K na polici a pravým komínem n. t.
[n)] ŠIROKÝ KOMÍN, III (JPK), 9. 1985, Karel Bělina. Komínem vlevo od cesty „Restík“ n. t.
[o)] STŘÍDÁNÍ STRÁŽÍ, VII (JPK), 12. 1985, Otto Cihelna(1) a Pavel Heřman. Nástup 4 m vpravo od cesty „Neblahé vyhlídky“ stěnou přímo k 1. K. Šikmo doleva přes 2. K cesty „Neblahé vyhlídky“ n. t.
[p)] NEBLAHÉ VYHLÍDKY, VII (JPK), 3. 1985, Otto Cihelna(1) a Karel Bělina, Miroslav Dříza, Miroslava Bělinová. V levé části stěny přes díru k 1. K, šikmo vpravo ke 2. K a stěnou doleva na polici. Dlouhým traverzem vpravo do kouta a stěnou po železitých chytech ke slaňovacímu K a n. t.
NEBLAHÉ VYHLÍDKY - 1. VAR., VIIc (JPK), 8. 1991, Mors Potůček. Od 2. K orig. cesty šikmo vpravo na polici.
NEBLAHÉ VYHLÍDKY - 2. VAR. DO TŘETICE VŠEHO DOBRÉHO, VIIb (JPK), 8. 1991, Mors Potůček, Jiří Rosol. Stěnou přímo ke 2 K a orig. cestou n. t.
[q)] PABĚRKY, VI (JPK), 12. 1987, Karel Bělina, Luboš Martínek. Vlevo ve stěně spárou n. t.