region  Dubské skály
sektor  Vlhošť a okolí
podsektor  Skály na Vlhošti - horní patro
MASIV SLUNCE - M
Na tuto skálu právě nyní platí sezónní omezení lezení, lezení je povoleno v období 1.7. - 31.12. Prvovýstupy jsou zákázány. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
oblast: Kokořínsko - severní oblasti, sektor: Vlhošť a okolí, podsektor: Skály na Vlhošti - horní patro, skála: MASIV SLUNCE - M
Obr.1: MASIV SLUNCE - M (Vlhošť a okolí), foto: z aplikace white , vystaveno: 2017

[a)] OŘÍŠKOVÁ ČOKOLÁDA, VI (JPK), 7. 7. 1984, Karel Bělina, Luboš Martínek. V pravé části stěny zahnutou spárou přes K do komína a n. t.
VARIANTA, VIIb (Písk.Sasko), 1992, Michal Coubal a Miroslav Coubal. Vpravo od cesty Oříšková čokoláda stěnou přes K a výše stěnou a doleva do spáry orig. cesty.
1 [b)] KLENBA, VII (JPK), 7. 7. 1984, Karel Bělina, Luboš Martínek. Vlevo od cesty „Oříšková čokoláda“ stěnou ke K. Stěnou pod klenbu, pod ní doleva n. t.
[c)] KARAVANA, IXb (JPK), 10. 9. 1994, Michal Coubal stř. Miroslav Coubal. Vlevo od c. Klenba stěnou přes 1. K na římsu ke 2. K, doprava do trhliny a přes viditelnou mělkou díru ke 3. K a přímo nt.
[d)] NEBEZPEČNÉ SPORTY, VIIb (JPK), 7. 7. 1984, Karel Bělina, Luboš Martínek. Vlevo od c. Oříšková čokoláda stěnou ke K. Stěnou pod klenbu, pod ní doleva nt.
1 [e)] CLEMENTINE, IX (JPK), 2. 7. 1995, Michal Coubal stř. Miroslav Coubal. Vlevo od c. Nebezpečné sporty asi 3 m vpravo od hrany. Stěnou přes 4 K do zářezu a doleva k 5. K, stěnou vlevo a po hraně nt.
[f)] PRVNÍ CESTA, IV (JPK), 1. 7. 1984, Jan Pospíšil, R. Habásko. Krátce na balkon a koutem nt.
1 [g)] VLNOBITÍ, VII (JPK), 22. 7. 1984, Otto Cihelna(1), Ivan Králik. Stěnou k 1. K, mírně vpravo ke 2. K, šikmo vlevo a vzhůru nt.
1. VARIANTA, VIIb (JPK), 28. 10. 1991, Mors Potůček, Jiří Rosol. Od 1. K c. Vlnobití přímo nt.
2. VARIANTA, VIIb (JPK), 28. 10. 1991, Mors Potůček, Jiří Rosol. Stěnou přímo ke 2. K c. Vlnobití.
[h)] KON - TIKI, VII (JPK), 22. 7. 1984, Miroslav Janšto, Otto Cihelna(1), Václav Helcl, K. Rájecký. Převislou lámavou stěnkou na hranu k 1. K. Dále ke 2. K a hranou, výše ubíhající stěnou nt.
[i)] ŽELEZNÁ NEDĚLE, VIIb (JPK), VIIc RP (JPK), 22. 7. 1984, Otto Cihelna(1), Miroslav Janšto, Ivan Králik. Vlevo od c. Kon-Tiki k 1. K. Stěnou vzhůru mírně vlevo ke 2. K. Ještě 2 m vlevo a postavením ke 3. K vpravo nt.
[j)] ZAKÁZANÉ OVOCE, VIIIc (JPK), Stanislav Šilhán a Tomáš Gut, Zdeněk Hubka, Jiří Hnilica(1), Luboš Martínek. Vlevo na samostatný blok v pravé části stěny přes 3 K do spáry a jí ke slaň. K.
[k)] RAJSKÉ JABLKO, VI (JPK), Luboš Martínek, Petr Pavelka, Jiří Hnilica(1), Jaroslav Chrtek. V levé části masivu šikmou stěnou přes K do žlábku a jím n.t.
VARIANTA 2, VIIb (Písk.Sasko), 1989, Sokolíkem a výše stěnou ke K a traverz doprava ke K c. Rajské jablko
VARIANTA 3, VIIa (Písk.Sasko), 1992, Miroslav Coubal a Michal Coubal. Od 1. K c. Rajské jablko vlevo a podél hrany stále přímo nt.