region  Český kras
oblast  Srbsko
sektor  Vlastina stěna
VLASTINA STĚNA
SVÁTEČNÍ, 4 (UIAA), Zcela vlevo.
Poznámka:1 sk sm.
VARIANTA NÁSTUPU SVÁTEČNÍ, 6 (UIAA), 1979, R. Rada. Nástup přímo zprava a pokračování cestou Sváteční.
1 OSTMODERN, 6+ (UIAA), Nejspíš varianta od nástupu Mikulášské k 1. jištění Sváteční.
Poznámka:1 bh.
2 MIKULÁŠSKÁ, 7 (UIAA), 26. 6. 1972, Jiří Šplíchal(1), E. Kozohorská.
Poznámka:1. RP Tomáš Čada, 25.3.1984. 4 bh 3 sk., jako V+, A0
UNCLE BEANS, 8 (UIAA),
Poznámka:5 bh.
CARPE DIEM, 8+ (UIAA), 25. 3. 1984, P. Schovánek, J.Pohl.
Poznámka:dnes 5 bh, původně nýty (V průvodci uvedeno 1.- RP M. Rauchfuss 14.4.1992), 1. RP Tomáš Čada
LATINSKÁ SPOJKA, 9- (UIAA), Cestou Carpe diem na konec. Přímo stěnou po drobných chytech do poličky a ke skobě cesty Kamenná tvář. Tou na vrchol.
Poznámka:bh,nýty,skoba.
SPALOVAČ MRTVOL, 8+ (UIAA), Vpravo od Carpediem
Poznámka:4 bh.
SPÁLENÁ TVÁŘ, 9- (UIAA), Lezeme Spalovačem mrtvol,po cvaknutí 4.borháku doprava do madla nad kružkem z úmrtního listu a kamenné tváře.Po té kamennou tváří.
Poznámka:borháky,nýty.
ÚMRTNÍ LIST, 8 (UIAA), V A1 (Welzenbach), 14. 3. 1970, Karel Bělina, Jiří Svoboda, Ivan Burian . Nástup jako Carpe Diem, přes velikou díru, mírně vlevo na lištu, traverz dopr. a vzhůru, originál pak mírně vpravo, Varianata Nebožtíků pokračuje přímo.
Poznámka:1. RK Tomáš Čada, 3.5.1984, 1. RP P. Čermák, 4.5.1984,
KAMENNÁ TVÁŘ, 8 (UIAA), Petr Resch. Úmrtním listem do jeskyně a stěnou šikmo doleva do vodorovné poruchy, zde stěnou přes spoďáky a bočáky doleva na poličku, stěnou přes převísek na vrchol.
Poznámka:6 bh 1 sk.
VARIANTA NEBOŽTÍKŮ, 8+/9- (UIAA), 1988, Přímá varinanta dolezu Úmrtního Listu. Nástup jako Carpe Diem, vpravo do díry, pak mírně vlevo na lištu traverz doprava a přímo n.v.
Poznámka:5 bh 3 sk., P. Anelt (1. RP)
HŘBITOVNÍ VARIANTA, 5+ (UIAA), 1980, Luboš Bezděk, D. Stecker. Přímá varianta nástupu Úmrtního listu, nástup vpravo od díry a přímo do druhé. Dále cesou Úmrtní List.
Poznámka:1 sk. v nástupu (dříve 2).
CESTA RAKVÁČŮ, 7- (UIAA), 20. 7. 1988, Radek Bohman a Zdeněk Míka. Nástup u cesty Vlastina (nýt). Cesta se klikatí napravo od Úmrtního Listu, přes společnou díru v první třetině. Od ní mírně vpravo (skoba) a přímo (nýt), potom travez doprava ke kruhu Vlastiny a dolez vlevo.
Poznámka:3 bh 1 sk.
PŘÍMÁ VARIANTA, 7+/8- (UIAA), Přímá varianta Rakváčů. Nástup od Vlastiny, od prvního nýtu přímo ke skobě (dnes háky) a dolez jako Rakváči.
Poznámka:3 bh.
VLASTINA, 3+ (UIAA), 6. 1944, Z. Červenka, Jiří Malík(1), V. Šustr. Širokou spárou až komínem na výraznou plošinu se stromem, dále přímo stěnou přes kruh a pravo na polici a na temeno.
PŘEVIS PTÁKŮ OHNIVÁKŮ, 5 (UIAA), 25. 2. 1978, Pavel Schwarz, Václav Zajíc, Vítězslav Appelt. Vpravo od cesty Vlastina, zřejmě na polici pod kruhem.
VELKÝ PIVO, 8- (UIAA),
Poznámka:2 bh.
MALÝ PIVO, 6+ (UIAA), 14. 10. 1988, Robert Hons, V. Kolařík. Přímo přes nýt ke druhému kruhu cesty Lednová a přímo na temeno.
Poznámka:1 bh.
1 LEDNOVÁ, 5 (UIAA), 1. 1961, Miloš Albrecht a Jiří Gaisl. Nástup koutem a šikmo vlevo ke smyčce na temeni.
Poznámka:Původně 2 skoby a 2 kruhy.
PŘÍMÝ NÁSTUP LEDNOVÉ, 6+ (UIAA), Nástup stěnou vpravo od kouta Lednové k první skobě.
Poznámka:2 bh 2 sk.
VARIANTA PRAVÁ HORNÍ, 5 (UIAA),
Poznámka:1 bh 3 sk.
RADOST, 7+ (UIAA),
Poznámka:5 bh.
ZIMNÍ PROMENÁDA, 5+ (UIAA),
Poznámka:2 bh 2 sk.
ZIMNÍ MARKÉTA, 6 (UIAA), Zimní promenádou až za travers a Markétou přímo vzhůzu s levou variantou výlezu.
Poznámka:bh.
VARIANTA UPSÁNÍ ĎÁBLU, 6 (UIAA), 1984, Miloslav Pletánek a J. Milický. Zimní Promenádou a na konci vlevo.
Poznámka:2bh 1sk 1sm.
1 MARKÉTA, 6+ (UIAA), Nástup vpravo od jeskyňky, obtížně kolem prvního nýty a dále stěnou přímo přes skobu a mírně vlevo ke slaňáku.
Poznámka:5 bh 1 sk.
VYNÁLEZ ZKÁZY, 6 (UIAA),
Poznámka:1 bh 1 sk.
SESTUPOVÁ CESTA, 1 (UIAA), Výrazným kotlovým vhloubením mezi Vlastinou a Blážinou stěnou k jeskyňkám, kde lze bivakovat. Lze použít k sestupu z obou stěn.