Fotogalerie
oblast  Ostatní sektory Labských pískovců
sektor  Tisá
DOGA
[a] STARÁ CESTA, IV (Písk.Sasko), 26. 7. 1908, Paul Keppler, Rudolf Kopprasch. Ze sedla S hranou na římsu, traverz doleva na hranu k zářezu. Vzhůru, pak šikmo doprava na římsu ke K. Stěnou doprava za hranu na plošinu v Z stěně a spárkou n.v.
STARÁ CESTA - SCHMIEDELOVA VAR., V (Písk.Sasko), 1915, Alfred Schmiedel, Emil Vetter. Od K Staré cesty vlevo k dvojité spáře a tou n.v.
[b] CESTA KAMENÍKŮ, VI (Písk.Sasko), 25. 8. 1912, Emil Vetter, B. Schneider, F Frank. Úzkou spárou ve V stěně přímo n.v.
[c] ROUDNICKÁ, VIIc (Písk.Sasko), 16. 7. 2005, Zdeněk Němec(1), T. Frýda, Oldřich Krejza, Slavomil Krob. Ve V stěně hranou k 1. K, dále přímo vzhůru a vpravo k hodinám. Doprava a stěnou ke 2. K, přes převis n.v.
[d] NAROZENINY, VIIIa (Písk.Sasko), 6. 9. 1991, Manfred Vogel, G. Hühnchen, Dieter Fahr. Vpravo od cesty Údolní cesta stěnou přes 2 K na pilíř, dále Údolní cestou n.v.
[e] ÚDOLNÍ CESTA, VIIa (Písk.Sasko), 11. 8. 1920, Otto Dietrich, P. Bader, E. Henstchel, Johanes Unger. Ve středu údolní stěny doprava na odštěp. Vlevo jemnými spárami až k levé hraně (sem též od Z komínem a traversem doprava na hranu - lehčí). Sokolíkem přes plotnu doprava na vrchol pilíře ke K u pravé hrany. (Stavěním) na hranu, doprava do stěny a n.v.
ÚDOLNÍ CESTA - PŘÍMÁ VAR., VIIa (Písk.Sasko), 24. 6. 1962, Gerhard Tschunko, František Grunt, Reinhard Hink, M. Chlad. Jemnými spárami až ke stupni vedoucímu doprava do středu stěny ke střechovitému převisu. Vlevo od převisu spárou na vrchol pilíře.
[f] PRAVÁ ZÁPADNÍ SPÁRA, VIIa (Písk.Sasko), 1. 7. 1969, Karel Bělina, Lubomír Oujezdský. V Z stěně pravou spárou n.v.
[g] ZÁPADNÍ SPÁRA, VI (Písk.Sasko), 12. 5. 1912, Karl Beier, R. Hennig, G. Peisker. Vlevo od SZ hrany nebo komínem v Z stěně na velkou plošinu v Z stěně. Z plošiny (postavením) do levé převislé spáry a spárou, výše vpravo komínem n.v.
[h] SEVERNÍ CESTA, IV (Písk.Sasko), 10. 6. 1965, Miloš Matras, Gerhard Tschunko, Jaroslav Budín. V pravé části S stěny k vodorovnému zářezu, jím doleva ke koutové spárce. Několik kroků vzhůru, úkrok doleva do stěny a tou vzhůru ke K Staré cesty. Přímo hranou n.v.
[i] PSÍ KNÍŽKA, VIIc (Písk.Sasko), 29. 9. 1990, Karel Bělina, Vladimír Svítek. Nástup cestou Severní cesta do zářezu, spárkou podél pravé hrany ke K a vpravo stěnou vedle hrany n.v.
Zapsat prvovýstup nebo chybějící cestu:
kolik je 3*2

Poznámka: Při uvažovaném prvovýstupu na skálu, která na SO není zapsána, je dobré ještě před lezením vše zkonzultovat s místním správcem skal.
Fixní
jištění:
Jisticí prostředek počet dotace
Písk. kruh-nestand., temovaný 1 NE
Písk.kruh ČHS-nerez,lepený,25 cm 1 ANO
Sl. kruh ČHS - malý 1 NE

© Copyright 2004–2017 NETSYSTEM Int., a. s.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu NETSYSTEM Int., a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru skalnioblasti.cz je NETSYSTEM Int, a. s., se sídlem Holého 936/10, 460 01 Liberec 1.