region  Střední Čechy
sektor  Skály u Pakosty, Solenice a Kamýcká přehrada
podsektor  Skály u Kamýcké přehrady
VELKÁ JEZERNÍ STĚNA - DOLNÍ PATRO
KAMÝCKÁ DEFORMACE, 8- (UIAA), 1990, Ondřej Huml, František Mezera. Nejvíce vlevo u koutu.
TOM & JERRY, 7 (UIAA), 1990, František Mezera, Zdeněk Mikeš. Spárou uprostřed stěny dole u vody v levé části jezerní stěny.
ANABOLICKÉ ŠÍLENSTVÍ, 8- (UIAA), 1990, Ondřej Huml, František Mezera. Vpravo od cesty Tom & Jerry.
ŠIMONŮV KOUT, 8 RP (UIAA), Petr Obst,Roman Blahník. Vlevo od cesty Citron Bude Králem nástup přes převis a převislým koutem na polici cesty Anabolické Šílenství.Tou na vrchol
CITRON BUDE KRÁLEM, 8+ (UIAA), 1992, Jindřich Zachariáš, Richard Kundrát. Nástup v koutku stejně jako "Bláznivé ráno" a "Šimonův koutek", pak šikmo doprava nad vodu.
BLÁZNIVÉ RÁNO, 7+ (UIAA), 1990, František Mezera. Cesta vpravo od "Citron bude králem", ke štandu a odtud cestou Jezerní romance nahoru.
ZVRAT, 7- (UIAA), 1990, František Mezera, Ondřej Huml. Traverzem nízko nad vodou doleva pod cestu Jezerní Romance, tou nahoru.
JEZERNÍ ROMANCE, 1990, František Mezera, Ondřej Huml. Dlouhý traverz nad vodou zprava doleva, ke štandu. Pak vzhůru spárou stejně jako cesta Bláznivé ráno.
NOVÁ ÉRA, 7+ (UIAA), 1990, Ondřej Huml, František Mezera. Traverzem Jezerní stěny a pak středem stěnky přes jedno jištění.
VELKÉ OČI, 6 (UIAA), 1990, František Mezera, Ondřej Huml. Koutek stejně jako cesta Staré časy. Pak traverz doleva a spárou vlevo do cesty Otřes mozku (nýt) na vrchol.
Poznámka:špatné jištění, lámavá skála
OTŘES MOZKU, 7- (UIAA), 1990, František Mezera, Ondřej Huml. Vlevo od cesty Staré Časy. Nástup traverzem doleva nad vodu. Pod vrcholkem přes střechovitý převis na konci koutu.
STARÉ ČASY, 6 (UIAA), 1988, Ivan Fulajtár, František Mezera. Převisem vpravo od cesty Otřes mozku.
DIVÁ SVIŇA, 8 (UIAA), 1998, Ondřej Huml, Petr Obst. Hladkou plotnou vlevo od spáry Vlčí tvář.
1 VLČÍ TVÁŘ, 7- (UIAA), 1989, František Mezera, O. Buch. Výrazným koutem skoro u vody, ale ještě ne nad ní přes 6 bh.
NEKONEČNÝ PŘÍBĚH, 8 (UIAA), 1998, Petr Obst, Ondřej Huml. Nástup společný s cestou Vlčí tvář, poté vpravo od koutové spáry.
SETMĚNÍ V POLEDNE, 7+ (UIAA), 1990, Ondřej Huml, Roman Číp. Přes výlom na nástupu, výše spárou přes 6 bh ke slanění.
DRAVÁ SPÁRA, 7+ (UIAA), 1990, Ondřej Huml, František Mezera. Mezi cestami Prdel a výlomem na nástupu cesty Setmění v poledne přes 5 bh.
1 PRDEL, 6 (UIAA), 1990, Ondřej Sobotka, František Mezera. Narovnání cesty Snad abych šel. Prdel tvoří převísek s širokou spárou uprostřed a borhákem na levé půlce.
1 SNAD ABYCH ŠEL, 6 (UIAA), 1990, František Mezera. Nástup stejně jako cesta Prdel, nahoře přes bh doprava.
WELL, 6 (UIAA), 1990, František Mezera. Vpravo od cest Prdel a Snad abych šel přes 2 bh a na zarostlou terasu.
KLIENT, 5 (UIAA), 1990, František Mezera. Z předskalí stěnkou (bh) na polici (bh) a velkým koutem (bh) ke slanění u borovice.
BLESK, 4 (UIAA), 1990, František Mezera. boulder a dále lesem
KÁVA, 4 (UIAA), 1990, František Mezera. Plotna a les
TUPÁ HRANKA, 8- (UIAA), Petr Obst. Cesta nejvíce vpravo na diagonální polici. Krátká cesta po oblé hraně.