oblast  Bělá, Sněžník, Ostrov, Tisá a Rájec
sektor  Tisá
podsektor  Hřebenové stěny
ŽLUTÉ PŘEVISY - PRAVÁ ČÁST - M
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou zákázány. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
[m] LET MOTÝLA, VIIc (Písk.Sasko), 7. 5. 1989, Stanislav Lukavský(1) a Petr Slanina(2) a Karel Bělina. Nástup stejný jako u cesty Přímá ke K, dále stěnou přes 2. K n.v.
[g] ČAPÍ HNÍZDO, VI (Písk.Sasko), 30. 4. 1989, Karel Bělina, Miroslava Bělinová. Nástup po šikmých policích doprava ke spáře, tou ke K a dále výše spárou n.v. 3
[h] LEVÁ LÁCOVA, VIIIc (Písk.Sasko), Vpravo od cesty Čapí hnízdo z plošinky k 1. BH. Od něj šikmo vlevo přes převis ke 2. borháku a přes 2. K cesty Cesta pro Kamilu n.v.
[i] PRAVÁ LÁCOVA, VIIIc (Písk.Sasko), Z plošiny vpravo k 1. BH, mírně doleva ke 2. borháku a přes 2. K cesty Cesta pro Kamilu n.v.
2 [j] CESTA PRO KAMILU, VIIIc (Písk.Sasko), 1989, V pravé části převisu do skalní jeskyňky, přes převísek a podél trhliny do poruchy, nad ní K. Stěnou mírně doleva ke 2. K a od něj přes žebro po oblé hraně n.v.
1 [k] VANA, VIIc (Písk.Sasko), 21. 4. 1989, Karel Bělina a Stanislav Lukavský(1), Aleš Skalák, S. Hromádková. Stěnou vpravo přes díru ke K a dále stěnou přes další díru do vhloubením jím n.v.
[l] PŘÍMÁ, VIIa (Písk.Sasko), 7. 5. 1989, Karel Bělina, Stanislav Lukavský(1), Petr Slanina(2). Nástup krátkou ukloněnou stěnkou do převislého asi čtyřmetrového koutku se smyčkou, jím do díry a doprava ke K. Zpět do spáry navazující na kout a jí n.v.
[n] POSEL LÉTA, VIIb (Písk.Sasko), 7. 5. 1989, Karel Bělina a Stanislav Lukavský(1), Petr Slanina(2). Nástup stejný jako u cest Přímá a Let motýla ke K, dále vodorovný traverz doprava až ke 2. K a od něj spárou n.v.
[o] PTÁK MACEŠÁK, VIIb (Písk.Sasko), 17. 6. 1989, Karel Bělina a Stanislav Lukavský(1), Jan Pleticha. Cestou Kukaččí hnízdo k hodinám. Vlevo spárou ke K a dále spárou n.v.
[p] KUKAČČÍ HNÍZDO, VIIb (Písk.Sasko), 17. 6. 1989, Stanislav Lukavský(1) stř. Karel Bělina stř. Jan Pleticha. V pravé části masívu převisem přes 1. kruhudo díry, vlevo do spáry, tou k hodinám. Vpravo trhlinou a stěnou přes 2. K n.v.
[q] JIHOVÝCHODNÍ HRANA, V (Písk.Sasko), 3. 5. 1989, Karel Bělina, Josef Klůs, Jindřiška Řeháková. Z pravé části V stěny po římse k sokolíku, jím doleva na hranu a po stupních n.v. 1
3 [r] VÝCHODNÍ CESTA, VIIa (Písk.Sasko), 3. 5. 1989, Karel Bělina, Josef Klůs. Na V straně z komína na hranu a doleva do V stěny ke K. Žebírkem a výše spárou n.v.
1 [s] ČERTOVY OBRÁZKY, VIIIa (Písk.Sasko), 29. 5. 1994, Josef Nestler a Richard Hamak, R. Šulc. V pravé části V stěny pravou (nebo levou) hranou na odštípnutý blok ke K. Stěnou přes 2. K n.v.
Fixní
jištění:
Jisticí prostředek počet dotace
Sl. kruh ČHS - malý 1 NE
V pravo pod slaněním je v polici hnízdo i s ptáčatama.
(Aleš Bobek / 29.03.2016 13:50:43)