region  Severní Morava
sektor  Branecko
podsektor  Tři kameny u Nových Losin
TŘI KAMENY U NOVÝCH LOSIN
oblast: Branecko, sektor: Branecko, podsektor: Tři kameny u Nových Losin, skála: TŘI KAMENY U NOVÝCH LOSIN
Obr.1: , vystaveno: 2008

[19.] POSLEDNÍ, 2 (UIAA), Zářezem na terasu.
[18.] JEŘABINKA, 3+ (UIAA), 1979, Bohumil Hajzera - Z. Florián. Stěnkou do hnízda, doleva na šikmou římsu, doprava na hranu a na vrchol.
[17.] BEZEDNÁ, 4+ (UIAA), 1979, Z. Florián - Bohumil Hajzera. Stěnkou do zářezu pod převisem a přes převis na vrchol.
PROJEKT1, Stěnou na polici, přímo přes převis na vrchol.
[16.] MASOX, 5+ (UIAA), 1979, Z. Florián - Rudolf Suchánec. Stěnkou pod výraznou spáru. Podél spáry do jeskyně a vlevo (borhák) podél spáry přes převis na vrchol.
[15.] PROMENÁDNÍ, 3+ (UIAA), 1979, Bohumil Hajzera - Rudolf Suchánec. Vhloubením pod převis a zleva na lavici se stromem. Doleva do koutu a na vrchol.
[14.] ŠOMŮV ODKAZ, 4+ (UIAA), 1979, Z. Florián - Bohumil Hajzera. Vhloubením a doleva na lavici se stromem. Koutem a komínkem (borhák) pod převis, doprava na stupeň a podél trhliny na vrchol.
[13.] ROHATÁ, 5 (UIAA), 1979, Bohumil Hajzera - Z. Florián. Pilířem na římsu a přes stupeň na šikmou lavici. Převislou spárou na vrchol.
Poznámka:pův. V- A0
DALIZBOŘ A POTULNÍ PRÁSKAČI DO BOT, 5- (UIAA), 6. 2012, Lukáš Abt, Dušan Janák. Středem pilíře na polici. Převislou stěnou přímo na vrchol.
[12.] DRUHÝ KOUT, 4 (UIAA), 1979, Z. Florián - Bohumil Hajzera. Předskalím a stěnkou doleva na římsu. Doprava do zářezu (borhák) a na terasu. Z terasy středem stěnky na vrchol.
PROSTŘEDNÍ KOUT, 5- (UIAA), Stěnkou na polici pod střechovitým převisem. Podél spáry v převislém koutu do komínku a na vrchol (bh).
PROJEKT2, Levou částí převislé stěny na vrchol.
SNIPER, 8 (UIAA), 2007, J. Straka. Střechovitým převisem (4 bh) do stěny (bh) a na vrchol.
TŘETÍ ŠANCE, 8 (UIAA), 2008, J. Straka. Převislou hranou (3 bh) přímo na vrchol.
[11.] PRVNÍ KOUT, 4- (UIAA), 1979, Bohumil Hajzera - Z. Florián. Koutem pod komín a tímto na balkón. Doprava do výklenku, dále na hranu a po hraně na vrchol.
MEDDY, 6+ (UIAA), 2008, J. Straka. Komínkem a pak stěnou vpravo (3 bh) na polici a dále na vrchol (bh).
SEVERNÍ PILÍŘ, 5+ (UIAA), Převislým pilířem (2 nýty) na lavici a stěnkou na vrchol.
[10.] LEVÁ HRANA, 4 (UIAA), 1978, Bohumil Hajzera - Rudolf Suchánec. Stěnkou na lávku, na její levý okraj. Přes převislou stěnku (borhák) a hranou na vrchol.
Poznámka:pův. III+ A0
GŘEGOŘ, 7- (UIAA), 6. 2012, Lukáš Abt. Z police levou částí stěny (bh) do díry a stěnkou (bh) na vrchol.
PIŇONOVA, 8- (UIAA), Jindřich Mandát. Stejně jako Dvacátá do trhliny a pak přímo stěnou (2 nýty) a převisem na vrchol.
DVACÁTÁ, 7+ (UIAA), 1982, Bohumil Hajzera, Rudolf Suchánec. Z římsy do stěnky a mírně vpravo (bh) k trhlině. Doprava na lištu (bh), stěnou (bh) pod převis a doleva nebo přímo (bh) na vrchol (bh).
Poznámka:pův. IV+ A1
VARIANTA DVACÁTÉ, 7+ (UIAA), Hladkou stěnkou přímo k druhému jištění cesty Dvacátá.
ZANZIBAR, 7+ (UIAA), 2008, J. Straka. Z lišty (bh) přímo stěnou (3 bh) na vrchol.
PITRALON, 4+ (UIAA), 2008, J. Straka. Po liště šikmo vpravo (bh) a stěnou dále přímo (2 bh) na vrchol (bh).
[9.] PRAVÁ HRANA, 5+ (UIAA), 1978, Bohumil Hajzera - Rudolf Suchánec. Stěnkou do výklenku a převislou stěnkou (2 borháky) na terasu.
Poznámka:pův. IV+ A0
DÝM A PRACH PARTYZÁN, 7 (UIAA), 6. 2012, Lukáš Abt. Podél trhliny přímo přes střechovitý převis (bh) na vrchol.