oblast  Bělá, Sněžník, Ostrov, Tisá a Rájec
sektor  Tisá
podsektor  Malé stěny
GOLEM
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou zákázány. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
[a] STARÁ CESTA, I (Písk.Sasko), Z masívu na V straně přeskokem do stěny a n.v.
PŘESKOK, II (Písk.Sasko), 31. 8. 2007, Michael Bellmann. Vpravo od „Staré cesty“ z výrazného hrotu přeskok na konec spáry a n.v.
[b] KOMÍN, III (Písk.Sasko), 13. 4. 1983, František Žid, Karel Bělina. Z V v průchodu mezi věží a masívem vhloubením krátce vzhůru a doleva do díry. Dále rozpěrným komínem n.v.
[c] FABION, VIIb (Písk.Sasko), 9. 5. 1984, Karel Bělina, Jan Hoblák. Z průchodu v levé části stěny převisem do šikmé spáry a jí doleva na JV hranu ke K. Hranou n.v.
1 [d] JIŽNÍ CESTA, VI (Písk.Sasko), 7. 4. 1963, Rudolf Wokržínek, Wolfgang Bruch. V levé části J stěny přes převis do výklenku k 1. K. Doprava ke spáře ke 2. K, jí vzhůru a později doleva n.v.
JIŽNÍ CESTA - VAR., VI (Písk.Sasko), 2. 6. 1963, Rudolf Wokržínek, Stanislav Puchmelter, Wolfgang Bruch. Z výklenku (K postavením do zářezu a jím n.v.
[e] ŠANCE PRO CHLAPA, VIIc (Písk.Sasko), 9. 5. 1985, Karel Bělina, Rolf Schade. Vpravo v JZ stěně převisem přes 2 díry a doleva k 1. K, krátce vzhůru a doprava podél jemné trhliny ke 2. K a stěnou při hraně n.v.
Poznámka:Dle Přílohy 3 Souhlasu s provozováním horolezectví v PP Tiské skály (2013) je tato cesta zakázaná!
1 [f] NOVOBORSKÁ, VIIIa (Písk.Sasko), 1978, Josef Rybička, Pavel Kulík, Jiří Poloch. Vpravo od cesty Bič stěnou doprava a vzhůru k 1. K. Trhlinou a stěnou přes 2. dK (dodán správcem oblasti n.v.
NOVOBORSKÁ - VAR., V (Písk.Sasko), Krátce vzhůru cestou Bič a vpravo stěnou k 1.K
3 [g] BIČ, VI (Písk.Sasko), 1963, Miloš Matras, Jaroslav Budín. V levé části JZ stěny prohnutou spárou přes dK (dodán správcem oblasti n.v.
[h] POZDNÍ SVAČINA, VIIIb (Písk.Sasko), 4. 5. 1995, Vladimír Pešek a Tomáš Švihnos. V S stěně vlevo od SZ hrany stěnkou přes K pod převis, přes něj (borhák) n.v.
VARIANTA NAPCHÁVAČKA, VIIIc RP (Písk.Sasko), 30. 8. 2008, Petr Slanina(2). Od BH cesty „Pozdní svačina“ převisem doprava na hranu. Tou přímo a výše stěnou podél hrany n.v.
Poznámka:Schváleno OVK Tisá 22.5.2010.
[i] ÚSTECKÁ CESTA, VIIa (Písk.Sasko), 8. 6. 1966, Dieter Smejkal, Heinz Skopec. V S stěně doprava pod jemnou spárku. Spárou vzhůru ke K a stěnou dále n.v.
[k] KAMARÁDSKÁ, VIIa (Písk.Sasko), 8. 6. 1966, Heinz Skopec, Dieter Smejkal. V levé části S stěny podél hrany pomocí dvou trhlinek ke K. Dále do vodorovného zářezu a doprava stěnou n.v.
STARÉ RESTY, VIIIc (Písk.Sasko), 19. 5. 2006, Petr Kouba, Olinka Koubová. Vlevo od „Ústecké cesty“, převisem, později spárou ke kruhu, dále stěnou do díry, zprava n. v.
Poznámka:OVK Labské pískovce dne 15.11.07 prvovýst neschválila a cestu zrušila, protože byla udělána v rozporu s pravidli.