oblast  Bělá, Sněžník, Ostrov, Tisá a Rájec
sektor  Tisá
podsektor  Malé stěny
URAKOVA HORA
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou zákázány. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
[a] STARÁ CESTA, Přeskok 1 (Písk.Sasko), Z masívu krátce sestup dolů a přeskokem n.v.
1 [k] REKVIEM, IXa (Písk.Sasko), 1989, Petr Lacina, Josef Nestler. Vlevo od JZ hrany stěnou doleva přes sokolík do díry ke 1. K. Dále stěnou mírně doprava přes 2. K ke 3. kruhu cesty Do posledního dechu a tou n.v.
[b] TĚŽKÝ ZAČÁTEK, VIIa (Písk.Sasko), 16. 4. 1983, Karel Bělina, František Žid. V pravé části V stěny převislou spárou n.v.
[c] ZKOUŠKA PILOTŮ, VIIc (Písk.Sasko), 13. 7. 1984, Karel Bělina, Karel König. Vpravo ve V stěně převislou stěnou k 1. K, dále stěnou přes 2. K n.v.
[d] SCHOVANÁ CESTA, VIIa (Písk.Sasko), 16. 4. 1983, Karel Bělina, František Žid. Z průchodu do díry a širokou spárou n.v.
[e] Z PRŮCHODU, VIIb (Písk.Sasko), 14. 7. 1984, Karel Bělina, Jindřich Šajner. Z průchodu mezi věží a masívem rozporem ke K a převislou spárou n.v.
1 [f] KOTEVNÍ CESTA, VIIa (Písk.Sasko), 16. 4. 1983, Karel Bělina, František Žid. Ve V stěně v přechodu mezi masívem a věží spárou přes K a výše komínem n.v.
1 [g] POZOR NA ČEPICI, VIIa (Písk.Sasko), 9. 5. 1984, Karel Bělina, Jan Hoblák. Od J sokolíkem pod převis. Převisem doprava přes K cesty Kotevní cesta do široké spáry a jí n.v.
[h] HERCI NA PROVAZE, VIIb (Písk.Sasko), 29. 4. 1984, Milan Krauskopf, Karel Bělina, Slavoj Hokr. Cestou Pozor na čepici pod převisem doleva do J stěny ke K. Stěnou do trhliny, výše opět stěnou n.v.
[i] SEMIŠOVÁ MYŠ, Xb (Písk.Sasko), 1997, Rostislav Štefánek. Z velkého balvanu přes K doprava na hranu do cesty Herci na provaze a tou n.v.
[j] ČERVENÉ LUCERNY, VIIc (Písk.Sasko), 19. 5. 1984, Milan Krauskopf, Slavoj Hokr, Luboš Martínek, Karel Bělina, Jan Šabata. JZ převislou hranou šikmo doprava přes díru do J stěny k 1. K, stěnou přímo přes 2. K n.v. 1
REKVIEM - VAR.NATAŽENÝ ŠLACHY, IXb (Písk.Sasko), 27. 4. 1997, Jan Havel, Václav Šatava(2). Stěnou přímo přes borhák do cesty Rekviem a jí n.v. 1
[l] DO POSLEDNÍHO DECHU, VIIIb (Písk.Sasko), 16. 5. 1988, Josef Nestler a Petr Lacina. Od 2. K cesty Velký strach šikmo doprava přes polici ke 3. kruhu , doprava za hranu a stěnou n.v.
1 [m] VELKÝ STRACH, IXa (Písk.Sasko), 11. 5. 1987, H. Gerschütz, Karel Bělina, K. Scharrer, B. Reutier. V údolní Z stěně vpravo od komína stěnou k 1. kruhua přímo stěnou ke 2. dK. Dále pod mohutný převis ke 3. kruhu, mírně vlevo přes převis (silně lámavé!) n.v.
3 [n] ÚDOLNÍ KOMÍN, IV (Písk.Sasko), 16. 4. 1983, Karel Bělina a František Žid. Komínem ve středu údolní stěny n.v.
1 [o] ZETKA, VIIa (Písk.Sasko), 16. 4. 1983, Karel Bělina a František Žid. V Z stěně vlevo od komína do díry, výše do sokolíka a vzhůru ke K. Od něj vlevo ke 2.K a n.v.
ZETKA - PŘÍMÁ VAR., VIIb (Písk.Sasko), Stěnou vlevo od cesty Zetka ke K a přímo ke 2. K této cesty.
[p] SEVEROZÁPADNÍ HRANA, VIIa (Písk.Sasko), Od 1. kruhucesty Severní cesta doprava ke hraně a po ní přes 2. K n.v.
[q] SEVERNÍ CESTA, VIIa (Písk.Sasko), 19. 5. 1984, Karel Bělina, Jan Šabata, Milan Krauskopf. V pravé části S stěny převislou spárou k 1. K. Od něj vlevo do spáry a přes 2. K n.v
VARIANTA, VIIIa (Písk.Sasko), 2007, Ondřej Beneš, Jiří Proft, Jaroslav Salaba. Středem stěny spárou ke K, od něj doprava do "Severní cesty".
Poznámka:Schváleno OVK Tisá 22.5.2010.
[s] VÁHY, VIIIb (Písk.Sasko), 16. 10. 1986, Karel Bělina, Miroslava Bělinová. V levé části S stěny převislým žebrem k 1. kruhua přes 2. K n.v.