region  Český ráj
sektor  Pantheon
podsektor  Hřeben mezi Malým a Velkým Panteonem
VRCHOL S KŘÍŽEM
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OP. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
ZÁPADNÍ HRANA, VI (Písk.Sasko), Stěnou vlevo od hrany po talířích na vrchol.
ZÁPADNÍ STĚNA, VI (Písk.Sasko), Komínem na vklíněný balvan, překrok do stěny a vhloubením.
Poznámka:nejištěno
SEDLOVÁ CESTA, VIIa (Písk.Sasko), 1964, Václav Tůma(1), Vladimír Knichal. Vpravo od pamětní desky trhlinou na konec a vlevo k hodinám. Sokolíkem se spodními chyty vpravo do spáry a jí do sedla mezi vrcholy. Libovolně na vrchol.
ČERNÁ MAGIE, VIIIb (Písk.Sasko), 28. 5. 1983, Roman Brt, R. Kusík. Jako Sedlová cesta trhlinou, doleva a stěnou na plošinku (hodiny, smyčka). Sokolíkem a stěnou na vrchol.
ČERNÁ MAGIE - DEGUSTAČNÍ VARIANTA, VIIc (Písk.Sasko), 3. 7. 1983, Roman Brt, P. Levitner. Jako cesta Černá magie na plošinku pod trhlinou; do ní postavením, pod převísek a přes něj ke kruhu. Doleva do díry pod 2. kruh Hostiny žebráků.
HOSTINA ŽEBRÁKŮ, VIIIb (Písk.Sasko), 28. 5. 1983, Roman Brt, R. Kusík. Středem S stěny pod převísek do sokolíku a jím k 1. kruhu. Doleva, přes převísek, vpravo do díry a trhlinou ke 2. kruhu. Doleva, vzhůru a doprava do další díry a vpravo na vrchol.
HOSTINA ŽEBRÁKŮ - ÚNIKOVÁ VARIANTA, VIIc (Písk.Sasko), 3. 7. 1983, Roman Brt, P. Levitner. Od 1. kruhu dále až nad převísek, traverz doleva do sokolíku, jím na SV hranu a po ní na vrchol.
KŘÍŽOVÁ VÝPRAVA, IXb (Písk.Sasko), 2. 6. 2019, Jan Vais stř. Tomáš Brzobohatý. Vlevo od cesty Hostina žebráků krátce sokolíkem a vlevo na římsu (smyčka). Vzhůru stěnou k 1. borháku a plotnou přímo k 2. borháku. Zleva přes převis a stěnou přes 3 borháky na vrchol (vpravo slaňovací borhák). 1 Protokol o prvovýstupu
BEZVÝZNAMNÉ PLUS, VIIIa (Písk.Sasko), 4. 9. 1983, Roman Brt, R. Kusík. Sokolíky ke kruhu. Vzhůru do díry, doprava a vzhůru, vlevo do sokolíku, jím na hranu a hranou na vrchol.
VÝCHODNÍ HŘEBEN, V (Písk.Sasko), Z plošiny pod V stěnou hřebenem vzhůru.
IRONICKÁ, IV (Písk.Sasko), 4. 6. 1983, Roman Brt, Irena Malá. Přímo stěnou a vpravo spárou.
JIŽNÍ SPÁRA, V (Písk.Sasko), Mělkou spárou v pravé části J stěny na vrchol.
BEZ KLOBOUKU BOS, VIIb (Písk.Sasko), 10. 1986, Vladimír Hoffman, Edita Semiginovská, Václav Širl. Stěnou přes kruh na vrchol.
KRÁTKÁ, ALE SLADKÁ, VIIb (Písk.Sasko), 12. 6. 1983, Roman Brt, P. Levitner. Vpravo od schodů stěnou přes kruh na vrchol.
NA POSLEDNÍ CHVÍLI, VIIb (Písk.Sasko), 3. 6. 1990, Petr Slanina(2). JZ hranou ke kruhu. Přímo až do malé římsy, zprava plotnou na balkón a na vrchol.
HLADOMOR BOHÁČŮ, VIIIc (Písk.Sasko), 10. 4. 2020, Jan Vais, Radka Čihulková. Od 1. kruhu cesty Hostina žebráků přímo přes převísek do díry a trhlinou k jejímu 2. kruhu. Mírně vpravo do kyzů, jemnou stěnkou (borhák) vlevo do další díry a přímo na vrchol. 1 Protokol o prvovýstupu
TŘI KŘÍŽKY, VIIIc (Písk.Sasko), 11. 4. 2021, Tomáš Brzobohatý, Jan Vais. V levé části severní stěny asi 4m vpravo od kouta plotnou pod převis (smyčka). Přes převis (kruh) vlevo do plotny a žlábkem na polici. Vlevo přes 2. kruh na hranu a tou na vrchol.
Poznámka:Boulder kolem 1. kruhu.