region  Západní Čechy
oblast  Plzeň - město
sektor  Radyně
VELKÁ SKÁLA
1 MÁJOVÁ, 5 (UIAA), . Hladkým otevřeným koutem k malému převisu, zde doleva na jeho šikmou stříšku a dál koutem vzhůru na terasu. Po ní asi 3 metry doleva vzhůru pod velký převis na hraně. Přes něj zprava nebo zleva (těžší) a po stupňovité hraně na vrchol.
PILÍŘ, 5 (UIAA), 1975, Josef Skuhrovec(1) , Jiří Košař. Útvar nalevo dole od Třískobové. Převislou stěnkou na balkon. Přes převis (sk.) na vrchol pilíře.
BAYERŮV NÁSTUP, 6 (UIAA),
HÁDANKA, 5 (UIAA), . Vhloubením pod převis. Podél doprava ubíhající spáry na její konec. Kolmým koutem vzhůru nebo šikmo doleva převisem (namáhavé) na terasu.
BLUESOVÁ, 6 (UIAA),
TŘÍSKOBOVÁ, 6+ (UIAA), 5 A0 (UIAA), Z terasy vzhůru pod velký převis a přes něj na vrchol.
KOZÍ HŘBÍTEK, 4+ (UIAA), . Komínovou spárou na terasu.
VARIANTA ŠIMDY, 7- (UIAA),
ŠIMDŮV PŘEVIS, 6 (UIAA), 1964, J. Šimeček. Přímo pod převis. Vzhůru a přes další převis mírně zleva na terasu.
Poznámka:spodní část Jiří Benetka
STĚNOVÁ VARIANTA, 6 (UIAA), Nástup jako u cesty Hádanka. Doprava do hladké stěny a jí přímo na terasu.
HRANA, 6 (UIAA), Nástup středem trojúhelníkové stěnky na výstupek. Doprava přes malý převis na hranu a po ní na terasu.
JIDÁŠOVY DOBRÉ SKUTKY, 6+ (UIAA),
1 PŘEVISLÁ, 5 (UIAA), Mírně převislou stěnkou vpravo od Májové přes borháky na terasu.
2 SBRATŘENÍ, 4 (UIAA), Nástup asi 3 metry vpravo od Převislé. Na spodní lávku buď zleva nebo přímo vzporem ze země. Hladkou plotnou vzhůru na polici, po ní do pravého kouta. Odtud buď převislou spárkou vzhůru na terasu nebo překrok doprava za hranu a podél ní na terasu. Přes velký převis vzhůru na balkon. Členitou stěnou libovolně pod vrcholový převis a přes něj na vrchol.
Poznámka:Nejdelší výstup na Radyni.
IVANOVA VARIANTA, 6 (UIAA), 1963, I. Tichý. Koutem těsně vpravo od spodní lávky vzhůru pod převis, překrok doprava za hranu do stěny a po ní vzhůru na horní polici ve Sbratření.
STANDŮV NÁSTUP, 7- (UIAA),
DIRETISSIMA, 6 (UIAA),
2 BERTLOVKA, 3 (UIAA), Norbert Lang. Pravoúhlým koutem pod převis a dále na terasu. Po stupních na balkon a k šikmo doleva ubíhající spáře (hodiny) a tou na vrchol.
LUBOŠOVA VARIANTA, 6 (UIAA), 1965, Luboš Pekárek. Z terasy na Bertlovku pod stropní převis a jím na vrchol.
1 POVINNÉ CHYTY, 6+ (UIAA),
2 SVATOVÁCLAVSKÁ, 6 (UIAA), Stěnkou na polici. Z ní vzhůru a zprava na terasu. Z ní k začátku šikmé spáry (hodiny) a tou na velký balkon. Na vrchol jako u Arnovky.
JIRKOVA VARIANTA, 5 (UIAA), Jiří Faustus. Asi 5 m vl. od nástupu cesty Arnovka pod vyčnívajícím skalním blokem, kolmým koutem vzhůru na Arnovku
2 ARNOVKA, 3 (UIAA), A. Juránek. Od hranky traverz stěnkou doleva do mělkého výklenku a vzhůru na balkon s borovicí. Koutem pod převis (oko) a traverz doleva na velký balkon. Kolmým koutkem na vrchol.
1 ŠVAGROVKA, 4 (UIAA), 1975, Josef Skuhrovec(1) , Ladislav Nový. Podél spárky vpravo od Arnovky k bh. Krok doprva, plotnou vzhůru a středem balvanu na balkon. Šikmo stěnkou zprava vzhůru.
MANDLOVKA, 6 (UIAA), 1934, E. Malcher. Traverz jižní stěnou Velké skály zprava doleva asi ve třetině její výšky. Nástup na Hrance a přes dolní částArnovky ke nýtu na Svatováclavské. Traverz stěnou (kruh) do Bertlovky. Vodorovnou trhlinou na horní polici ve Sbratření, vzhůru k bh v Převislé a ručkováním do Hádanky a tou dolů pod převis. Traverz pod ním do Kozího hřbítku.
HRANKA, 3 (UIAA), Po nevýrazné hraně na balkon s borovicí. Po hraně na její konec, doleva do kouta a převisem na vrchol.
ŠIKMÉ RYSY, 3+ (UIAA), V SV stěně podél dvou úzkých spár na vrchol.
PRAVÉ RYSY, 3- (UIAA), Koutovou spárou vpravo od Šikmých rysů a zleva od borovičky na vrchol.
JESKYŇKA, 5+ (UIAA), Stěnka pod nástupem na Hranku. Koutem pod převis, přes který doprava do stěnky. Tou (sk.) na vrchol.
Poznámka:Velmi zarostlé, skoba stará!
POD PĚŠINKOU, 4- (UIAA), 2008, Josef Skuhrovec(1) , Josef Skuhrovec(2). Stěnkou, přes hranku mírně zprava na vrchol.
CESTA PRO EMILI, 3- (UIAA), 2007, Josef Skuhrovec(2) , Jiří Košař. Koutem, zleva na balkónek a stěnkou na vrchol.
TATRANSKÉ HODINKY, 3+ (UIAA), 2007, Josef Skuhrovec(2) , Jiří Košař. Přes bloky, po hrance , zleva koutkem a zprava na vrchol.
VEČERNÍ VARIANTA, 3- (UIAA), 2007, Jiří Košař , Josef Skuhrovec(2) . Místo do koutka ve střední partii pokračujeme stále nahoru pravou stěnkou.
PTÁKOVINA, 4 (UIAA), Stěnka s převisem a šikmou plotnou vpravo od Jeskyňky. Od břízky přes převis na plotnu a po ní na vrchol.