sektor  Labské údolí - levý břeh
podsektor  Nad Koňákem
KULICH - M
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK.
CON MUCHO CARINO, 2016, Jörg Andreas, H.Meifner . Jako Dolní Zjeb ke 3. BH. Vzhůru a šikmo doleva do kouta. Stěnou (borhák) šikmo doprava a zpět doleva k 5. borhák. Stěnou přes borhák na začátek převislého kouta (7. BH). Jím na polici (8. BH) a zleva ke slaňovacímu borháku.
CON POCO DECENCIA VARIANTA, Xb (Písk.Sasko), 2016, Od 7. borháku Con mucho.. . převislou stěnkou šikmo doprava přes borhák ke slaňovacímu borháku cesty Dolní Zjeb.
[f.] DOLNÍ ZJEB, IXc (Písk.Sasko), 14. 7. 2002, Tomáš Sobotka(1), Ondřej Beneš. Z stěnou vlevo od hrany přes 8 borháků ke slaňovacímu borháku. 1
CO TE TO NAPADLO?, Xb (Písk.Sasko), Vpravo od Dolniho zjebu koutem (1. borhák), přes převis (2. borhák) a hranou a stěnou vpravo od hrany přes 5 borháků ke slaňovacímu borháku.
[e.] LINKA DŮVĚRY, VIIIb (Písk.Sasko), 20. 9. 1992, Petr Laštovička(2), František Hochwalder. Vlevo z předskalí traverz doleva k 1. K. Spárou přes 2. K a stěnou do spáry. Tou do díry (3. kruh) a doleva stěnou na vrchol.
KULIŠÁRNA, IXb (Písk.Sasko), 12. 5. 2007, Pavel Černý(2) stř. Petr Laštovička(2). Z předskalí, krátce jako „Dělící čára“,  a dále přímo stěnou přes 4 borháky ke slaňovacímu borháku.
KOKEŠÁRNA, IXb (Písk.Sasko), 25. 4. 2020, Zdeněk Novák, Martin Čepička, Michal Král. Vpravo od cesty Kulišárna přes 3 borháky ke 4. borháku cesty Kulišárna a tou ke slanění.
DĚLÍCÍ ČÁRA, VIIa (Písk.Sasko), 2. 12. 2006, Pavel Černý(2), Petr Laštovička(2) . Z předskalí středem stěny koutovou, stěnovou a posléze převislou spárou přes borhák a 2 K na vrchol.
VERNISÁŽ, VIIc (Písk.Sasko), 3. 9. 2006, Petr Laštovička(2) a Pavel Černý(2), Jan Pleticha, Jiří Slavík. Vlevo od cesty „Křehké vztahy“ stěnou přes borhák, K, 3 borháky a 2. K n. v.
[d.] KŘEHKÉ VZTAHY, VIIc (Písk.Sasko), 7. 4. 1989, Petr Laštovička(2), Pavel Černý(2). Ze středu předskalí šikmo doprava do žlábku a tím pod převis ke K. Přes převis a stěnou přes 2. K do spáry. Tou na vrchol.
[c.] TĚŽKÉ ZAČÁTKY, VIIb (Písk.Sasko), 21. 7. 1996, Stanislav Lukavský(1), Jan Voves. Z balkónu na údolní straně vpravo k 1. K. Dále přes 3 K na vrchol.
KAŽDÝ ZAČÁTEK JE TĚŽKÝ, VIIIb (Písk.Sasko), 10. 9. 2020, Jens Manka, Anne Jungowitz . Napravo od „Svatební noci"stěnou šikmo doleva přes 5 borháků k 1. kruhu„Těžkých začátků“ a touto cestou n. v.
[b.] SVATEBNÍ NOC, VIIb (Písk.Sasko), 5. 3. 1989, Pavel Černý(2), František Hochwalder, Petr Laštovička(2). Vpravo v J stěně spárou na odštípnutý blok. Spárou na konec a stěnou k 1. K. Přes převis ke 2. K. Vlevo žlábkem na balkon a stěnou přímo na vrchol.
BE4ONE, VIIIc (Písk.Sasko), 27. 10. 2019, Jens Manka stř. Konrad Schlenkrich. Nástup cestou "Zbyňkův originál" k 1. kruhu a hranou přímo dále přes 6 borháků ke 2. K cesty "Svatební noc". Tou ke slanění.
ZBYŇKŮV ORIGINÁL, VIIIb (Písk.Sasko), 30. 9. 2009, Petr Laštovička(2), Jan Pleticha, Zbyněk Homola. Podél JV hrany přes K a traverz doprava na polici a stěnou k 1. kruhu“Hry lásek šálivých”. Jí dále n. v.
[a.] HRY LÁSEK ŠÁLIVÝCH, VIIc (Písk.Sasko), 28. 7. 1996, Stanislav Lukavský(1), Jan Voves. Úzkou V stěnou přes 2 kruhy do spárky. Tou ke 3. kruhu a stěnou ke 2. K cesty „Svatební noc“.
1 JIMMY PIF-PAF, IXa (Písk.Sasko), 19. 6. 2016, Thomas Küntscher. V levé části stěny (vpravo kouta) přes 4 borháky doprava k slaňovacímu borháku cesty Lolek.
BOLEK, IXc (Písk.Sasko), 24. 4. 2016, Jörg Andreas. Středem stěny přes 4 borháky ke slaňovacímu borháku.
LOLEK, IXb (Písk.Sasko), 21. 4. 2016, Jörg Andreas. Vpravo od cesty Bolek, stěnou a převislou hranou přes 4 borháky ke slaňovacímu borháku.