sektor  Labské údolí - pravý břeh
podsektor  Suchá Kamenice
VĚŽ SUCHÉ KAMENICE
Na tuto skálu právě nyní platí sezónní omezení lezení, lezení je povoleno v období 1.7.-31.1. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
oblast: Labské údolí, sektor: Labské údolí - pravý břeh, podsektor: Suchá Kamenice, skála: VĚŽ SUCHÉ KAMENICE
Obr.1: , vystaveno: 2011

Obr.2: , vystaveno: 2011

Obr.3: osazování 2 kruhu v cestě Sušenka. autor: Ladislav Černý ,leze Vlastimil Peroutka , vystaveno: 2011

Obr.4: VĚŽ SUCHÉ KAMENICE , vystaveno: 2020

[f.] VZDUŠNÝ MOST, IXa (Písk.Sasko), 12. 2. 1994, Jürgen Höfer - Thomas Türpe. Vlevo od „Netopýra“ spárou přes 2 kruhy a střechovitý převis ke 3. kruhu. Spárou šikmo vpravo na balkón a žlábkem vlevo na vrchol.
[e.] NETOPÝR, IXb (Písk.Sasko), 2. 6. 1984, Ladislav Černý, Milan Pekař. Ve V stěně od pravé hrany spárou (1. K) šikmo doleva pod střechovitý převis ke 2. K. Spárou přes převis, krátce komínem jako „Nucené práce“ a vpravo spárou na vrchol.
SUŠENKA, VIIIa (Písk.Sasko), 30. 6. 2004, Vlastimil Peroutka, Jaroslav Syrovátka. Od 1. kruhucesty „Netopýr“ doprava do výlomu ke 2. K. Stěnou doprava překřížíme cestu „Nucené práce“, dále přímo stěnou přes polici (3 kruhy) a výše vpravo přes převis koutem n. v.
Poznámka:Schváleno OVK Labské pískovce 15.11.07.
BLÍZKÁ SETKÁNÍ, IXc (Písk.Sasko), 10. 7. 2013, Tomáš Sobotka(1) stř. David Obermann stř. M.Turek. Spárou c. Nucené práce (smyčka)  vlevo 1BH, zleva do trhliny a středem pilíře 2 borháky ke třetímu kruhu cesty Sušenka
[d.] NUCENÉ PRÁCE, VI (Písk.Sasko), 13. 6. 1976, Jaroslav Houser, Zdeněk Hubka. Z údolní strany spárou na plošinu a doleva na balkón ke K. Traverz doleva a komínem na vrchol.
SCARY MOVIE, IXc (Písk.Sasko), 7. 7. 2016, Tomáš Moravec stř. Tomáš Sobotka(1). Vpravo  od cesty Nucené práce sokolíkem a stěnou 1BH, nad ním šikmo vpravo do sokolíka ke 3BHcesty Tandem. Stěnou šikmo vlevo do spáry cesty Nucené práce a tou navrchol.
TANDEM, Xc RP (Písk.Sasko), 19. 7. 2012, Tomáš Sobotka(1), Jiří Chocholoušek. Podél S údolní hrany přes 4 borháky  na polici. Vlevo ke 3. kruhu cesty Sušenka, doleva na SV hranu a podél ní na vrchol.
PERIFERIE, XIa (Písk.Sasko), V levé části stěny přes kruh  a 2 bh ke slanění.
BRUTAL ASSAULT, Xb (Písk.Sasko), Tomáš Sobotka(1) stř. Petra Kulíková. Středem údolní S stěny přes 2 borháky ke slanění
PICHLÁČOVA STĚNA, VIIc (Písk.Sasko), 29. 6. 2019, Vladislav Nehasil, Zuzana Nehasilová . Levou částí Z stěny přímo (křížíme cestu Rodeo) přes kruh na ukloněný balkón. Přes převis do levého komína a jím na vrchol.
[c.] RODEO, VIIb (Písk.Sasko), 1. 9. 1977, Ladislav Černý, František Záběhlík. Z náhorní strany traverz po lávce doleva do středu SZ stěny ke K. Přes převis, stěnkou ke spáře a tou, nahoře komínem na vrchol.
VELKÁ BUKOVINA, VIIIc (Písk.Sasko), 29. 6. 2019, Vladislav Nehasil, Zuzana Nehasilová . Jako cesta Malá bukovina ke kruhu. Napravo od něj přímo stěnou přes vodorovnou polici (smyčka) na vrchol.
[b.] MALÁ BUKOVINA, VIIa (Písk.Sasko), 25. 9. 1985, Miroslav Michlík, Petr Štěpán. Vlevo od „Staré cesty“ stěnou ke K. Vlevo hranou na římsu a vlevo komínem na vrchol.
[a.] STARÁ CESTA, II (Písk.Sasko), 22. 9. 1940, Kurt Nitzschmann. Komínem od Z na vrchol.
[h.] JIHOZÁPADNÍ SPÁRA, V (Písk.Sasko), 17. 5. 1964, Zdeněk Hubka, Josef Hozák. Vpravo od „Staré cesty“ převislou spárou na vrchol.
[g.] VŘESOVÁ CESTA, V (Písk.Sasko), 14. 9. 1963, Zdeněk Hubka, Václav Širl. Ze sedla zářezem pod převis, traverz doleva a JZ hranou na vrchol.
SUCHÝ Z NOSU, VIIa (Písk.Sasko), 26. 9. 2003, Vlastimil Peroutka. Přepadem z předskalí do J stěny a tou přes K na vrchol.
Poznámka:Schváleno OVK Labské pískovce 15.11.07.
TROCHU PRACHU, VIIc (Písk.Sasko), 25. 9. 2003, Vlastimil Peroutka, Ladislav Černý. Středem J stěny přes 2 kruhy na vrchol.
PACIENTŮV MLS, VIIa (Písk.Sasko), Vlastimil Peroutka, Jaroslav Syrovátka. Asi 5m od JV hrany stěnou mírně vpravo na hranu ke K. Zleva na vrchol.
ČÁSTEČNÉ ZATMĚNÍ, XIc (Písk.Sasko), Rostislav Štefánek.

Historické VK
VĚŽ SUCHÉ KAMENICE, výstupy od roku do (1,6Mb).