region  Severní Morava
oblast  Vrbensko
sektor  Antoníček, Křížek
podsektor  Křížek u Karlovy Studánky (Rolandův kámen)
ROLANDŮV KÁMEN - JIŽNÍ STĚNA
LEVÁ ODVĚSNA, 4- (UIAA), 2010, Pavel Pytela. Podél hrany (2 bh) na vrchol (bh).
PŘEVISLÁ PYRAMIDA, 8- (UIAA), 1995, Milan Benian. Středem převislé stěny (2 nýty) na vrchol (bh).
PRAVÁ ODVĚSNA, 6- (UIAA), 9. 2015, Lukáš Abt. Přes převis na polici a podél doprava ubíhající hrany a stěnkou (bh) na vrchol.
PRADĚDOVA TOPINKA, 3+ (UIAA), 2010, Pavel Pytela. Levou částí plotny (3 bh) na vrchol (bh).
PŘES PUKLINU, 3+ (UIAA), 1976, Emil Kothánek, Slávek Tejnský. Vlevo od pukliny plotnou (bh) a dále přímo přes puklinu (2 bh) na vrchol.
PUKLINA, 3 (UIAA), Výraznou puklinou (2 bh) a vlevo na vrchol.
SVATEBNÍ POCHOD, 7- (UIAA), Jan Štecher. Středem plotny (2 bh) přímo na vrchol (bh).
PSYCHO, 8- (UIAA), Pavel Bébar. Pravou částí plotny (4 nýty) na vrchol.
PRŮRVA, 2 (UIAA), Koutkem na vrchol.
LEVOBOČEK, 5+ (UIAA), 2010, Pavel Pytela. Koutem Průrvy a stěnkou vpravo (2 bh) na vrchol.
NOHA NOHU MINE, 8+ (UIAA), 1995, Milan Benian. Středem stěny (3 bh) přímo na vrchol.
SKOCK THE MONKEY, 8 (UIAA), 1995, Pavel Bébar. Pravou části stěny (2 bh, nýt) přímo na vrchol.
PRAVÝ NÝT, 7- (UIAA), 1996, Radek Menšík. Stěnou podél hrany (4 bh) na vrchol.
NEBESKÁ HRANA, 7 (UIAA), M. Slíva, M. Beláň. Převislou hranou (3 bh) přímo na vrchol.
ČERVINKŮV KOMÍN, 5+ (UIAA), 1976, Jan Červinka. Komínem (2 bh) na vrchol.
KE KŘÍŽKU, 7 (UIAA), M. Slíva, R. Tomíček. Levou části stěny přes dva převisy (5 bh) na vrchol.
VLNY, 6+ (UIAA), 2010, Pavel Pytela. Stejně jako Ke křížku k druhému borháku a dále šikmo vpravo stěnou (2 bh) a na vrchol.
TICHO PO PĚŠINĚ, 8 (UIAA), Stěnkou přes převis (2 bh) a dále přímo (2 bh) na vrchol.
PÍSKAŘSKÁ, 8 (UIAA), Jan Štecher, Jiří Veselý. Přes převis (2 bh) a stěnou (bh) na vrchol.
SOKOLÍK, 5+ (UIAA), 1996, Pavel Pytela. Stěnou (bh) a sokolíkem (2 bh) na vrchol.
LETECKÁ, 5 (UIAA), 1976, Emil Kothánek, Slávek Tejnský. Spárkou (skoba) na polici a středem stěny (2 bh) na vrchol.
TATRANSKÝ ČAJ, 5- (UIAA), 2010, Pavel Pytela. Hranou (3 bh) na polici a pravou části stěny (3 bh) na vrchol.
STARÁ SPÁRA, 5 (UIAA), Stěnkou (3 bh) na polici a vpravo na vrchol.
KOŘÍNKOVÁ, 7- (UIAA), Stěnou pod převis (borhák), přes něj doleva na polici (borhák) a spárkou na vrchol.
LEDOVÝ HRÁŠEK, 7+ (UIAA), Stěnou (3 borháky) přímo na vrchol.
NANOSEKUNDA, 7+ (UIAA), Převislou stěnou do římsy (borhák), nahoru a doleva (borhák), doprava pod převis a přes něj (borhák) na vrchol.
NEBESKÁ HRANA SOFT, 7 (UIAA), Stejně jako Nebeská hrana a dále zleva stěnkou podél hrany na vrchol.
PRVNÍ, 4+ (UIAA), Koutem, výše doprava na hranu (borhák) a stěnou na vrchol.
VARIANTA KOŘÍNKOVÉ, 7- (UIAA), Stěnou přes převisek na polici (borhák) a jako cesta Kořínková na vrchol.
VLČÍ STEZKA, 6+ (UIAA), Stěnkou na polici (borhák), přes převis (borhák) a stěnou (borhák) na vrchol.
KONINA, 5- (UIAA), 2012, Lukáš Abt. Stěnkou do spáry a na vrchol.
ŠUPINA , 5 (UIAA), 2008, Lukáš Abt. Stěnkou přes šupinu na vrchol.
JESUA ALEJKUM, 8 (UIAA), 2020, Lukáš Abt. Koutem a zleva přes převis (2 borháky), přímo plotnou (borhák) a dále jako Vlny.
DRAČÍ HŘBET, 6 (UIAA), Vlevo od hrany nebo přímo po hraně (borhák) na vrchol.
A JE TO!, 7+ (UIAA), Koutem cesty První pod převis, zleva (borhák) převisem (2 borháky) na vrchol.
KAMÍNEK, 6 (UIAA), Z komína stěnou (borhák) nahoru (borhák), zprava (borhák) do doleva ubíhajícího koutu a na vrchol.