sektor  Labské údolí - levý břeh
podsektor  U Zloděje a Atlantidy
ALCATRAZ - M
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK.
oblast: Labské údolí, sektor: Labské údolí - levý břeh, podsektor: U Zloděje a Atlantidy, skála: ALCATRAZ - M
Obr.1: ALCATRAZ - M , vystaveno: 2020

1 X-MAN, VIIIb RP (Písk.Sasko), 17. 5. 2015, Richard Litochleb(1) stř. Petr Laštovička(2). Stěnou vlevo od cesty "Faktor X" nejprve přímo a pak doprava do spáry cesty "Faktor X" tou až nad převis a pak šikmo doprava (5 Bh)
1 FAKTOR X, VIIIc RP (Písk.Sasko), 16. 5. 2015, Petr Laštovička(2) stř. Richard Litochleb(1). Nástup zcela vlevé části stěny šikmo ubíhající spárou. Tou pod převis. Vpravo koutkem  nad převis a pak stěnou šikmo doleva (6 Bh).
X-DRIVE, IXb (Písk.Sasko), 9. 8. 2019, Chris-Jan Stiller. Od 1. bh cesty Factor X vpravo stěnou přes 4 bh ke slaň. bh
1 ZLODĚJ ČASU, IXa RP (Písk.Sasko), 27. 4. 2014, Petr Laštovička(2) stř. Jindřich Hudeček stř. Richard Litochleb(1). Stěnou vpravo od cesty "Faktor X" přes 6 Bh.
1 ZLATÁ HOREČKA, VIIIb RP (Písk.Sasko), 27. 4. 2014, Petr Laštovička(2) stř. Richard Litochleb(1). Vpravo od cesty "Zloději času" trhlinou na konec (smyčka). Koutem pod převis. Přes něj a vlevo stěnou a hranou (5 Bh).
GOLDEN GATE, VIIIb (Písk.Sasko),
2 PRDELÍ KE ZDI, VIIIb RP (Písk.Sasko), 1. 5. 2014, Richard Litochleb(1) stř. Petr Laštovička(2). Mírně položenou stěnou vlevo od velkého kouta (5Bh) ke slan. bh.
1 BACHA NA BACHAŘE, VIIa (Písk.Sasko), 9. 5. 2015, Radim Štrunc, Richard Litochleb(2). Levou stěnou velkého kouta podél hrany. (3 Bh) ke 4. bh cesty "Prdelí ke zdi" a tou n. v.
GENIÁLNÍ ÚNIK, VI (Písk.Sasko), 9. 5. 2015, Radim Štrunc, Richard Litochleb(2). Nástup markatním koutem uprostřed masivu. Jím a výše podél široké spáry (5 Bh).
HUSTEJ NÁŘEZ, Xa (Písk.Sasko), 5. 9. 2017, Richard Litochleb(1). Nástup rozporem jako cesta "Bacha na bachaře" a přepad doprava na balkón k 1. bh. Podél hrany pod převis (3 Bh). Převisem přímo podél trhliny a dále vodorovně až na hranu převisu (2 Bh). Hranou na polici k 7. bh.
VIZE, Xb (Písk.Sasko), 23. 9. 2017, Martin Jungling. Limitovanou edicí k 4. BH a stěnou přímo pod strop, stropem přes 2 borháky ke slanění.
1 LIMITOVANÁ EDICE, IXa RP (Písk.Sasko), 11. 5. 2014, Richard Litochleb(1) stř. Petr Laštovička(2).. Středem stěny vpravo od výrazného kouta přes 4 Bh pod převis (5. Bh). V převisu traverz doprava (6 Bh) a stěnou přímo k 7. Bh.
BANG! BANG!, IXa (Písk.Sasko), 1. 5. 2018, Jiří Chocholoušek stř. Robert Hes, Filip Hašek. V pravé části masivu mezi cestami Limitovaná edice a Na vlastní pěst přes 2 borháky ke střechovitému převisu, přímo přes něj (3. BH) a nakonec doleva ke slanění cesty Limitovaná edice.
2 NA VLASTNÍ PĚST, VIIIa RP (Písk.Sasko), 26. 4. 2014, Petr Laštovička(2) stř. Richard Litochleb(1). Úplně vpravo na masivu stěnou  přes 2 borháky k šikmému koutu, převislou stěnou přes 2 borháky  a podél hrany přes 2 borháky  ke slanění.