region  Moravské pískovce
sektor  Vizovické vrchy
podsektor  Čertovy skály u Lidečka
PLOTNY
[37] CVIČNÝ KOMÍN, 2 (UIAA), Lehkým komínem, často užívaným k sestupu.
LUK, 7 (UIAA), 2005, Zdeněk Luža. Vpravo od cesty Puklina, plotnou přes tři borháky.
8 [38] PUKLINA, 5 (UIAA), 1949, J. Vinař, Bohumír Machala. Sokolíkovou spárou (2 kruhy) a komínem.
[39] PRVNÍ LÍBÁNÍ, 7- (UIAA), 1988, Emil Pohořelský. Středem stěny (kruh) a přes převisek (bh).
[40] MÁNIČKA, 7 (UIAA), 1962, V. Bystroň. Podél spárek doleva (2 kruhy) na hranu a komínem.
Poznámka:V A1 RP Stanislav Miloš
[47] P+M, 8 (UIAA), 1988, Stanislav Miloš stř. M. Šoman. Levou částí plotny.
KŘEMÍLEK A VOCHOMŮRKA, 7+ (UIAA), 2006, D. Bezděk, Filip Dobias, J. Eliáš. Vlevo od cesty Mánička po oblé hraně (bh), výše (hodiny) po hraně na temeno.
[41] ČTVRTÝ KOMÍN, 3 (UIAA), Úzkým komínem.
[42] OBLUDÁRNÍ, 6+ (UIAA), 1989, Petr Adámek. Stěnou podél stupňovité hrany (2 borháky) na hřeben.
[43] DEPECHE MODE, 9- (UIAA), 1988, Emil Pohořelský. Vlevo od komína stěnou (2 bh).
[44] STŘEDEM PLOTNY, 8 (UIAA), 1970, V. Bystroň. Středem plotny (2 nýty, kruh) na hřeben.
Poznámka:V+ A0
[45] PRAVÁ VARIANTA, 7+ (UIAA), Cestou Středem plotny k 1. borháku a od něj traverz doprava (2 m) do cesty Depeche Mode, tou na hřeben.
[46] LEVÁ VARIANTA, 7+ (UIAA), 1986, Stanislav Miloš. Od 1. bh cesty Středem plotny doleva ke 2. kruhu cesty P+M, tou na temeno.
ZL, 8+/9- (UIAA), Zdeněk Luža. Nástup společný s cestou Středem plotny. Z police pak přímo (mezi cestami Středem plotny a P+M) přes 2 bh na vrchol.
RAMMSTEIN, 9- (UIAA), 4. 12. 2009, Emil Pohořelský. Cestou Depeche mode nad 2. bh, traverz doleva ke kruhu cesty Středem plotny a od něj šikmo doleva přes bh cesty ZL (mezi cestou P+M a Středem plotny) nahoru.
MEMORIÁL ZDEŇKA, 8+/9- (UIAA), 2009, . Začátek v cestě Depeche mode (cvaká se první jištění) potom doleva ke kruhu cesty Středem plotny a opět doleva do cesty P+M a tou nahoru.
[48] ZAKLÍNĚNÁ, 4 (UIAA), Vlevo od plotny trhlinou s vklíněným blokem.
[49] PRAVÝ PILÍŘ, 7+ (UIAA), 1969, V. Bystroň, Jiří Žák. Středem stěny přes trhlinu (kruh), přes převis (2. kruh) a stěnou.
Poznámka:V A0 1. RP S. Miloš 1984
[50] PÁTÝ KOMÍN, 3 (UIAA), Spárou do rozšíření a komínem.
4 [51] LEVÝ PILÍŘ, 6+ (UIAA), 1969, V. Bystroň. Mělkou trhlinkou pod malý převisek a středem stěny přes kruh.
[52] KŘÍDLO, 7- (UIAA), 1983, Stanislav Miloš. Vlevo od velkého převisu stěnkou přes spodní chyt přímo pod převisek a na hřeben.
[53] PŘEVISEK, 5+ (UIAA), Vlevo přes malý převísek (bh).
Poznámka:IV A0
[54] RAJSKÁ, 4 (UIAA), 1957, J. Krhút, Jindřich Dobrovolný. Stěnou pod převislý vklíněný blok (jištění). Spárami přes převis a žlábkem (hodiny) na hřeben.
[55] VILDŮV PŘEVIS, 6+ (UIAA), 1960, V. Bystroň. Pravou částí převisu (kruh) a členitou stěnou.
Poznámka:V A0
[56] MILANŮV NÁPAD, 7+ (UIAA), 1988, M. Horký. Levou částí převisu (kruh) a stěnou.
MILANOVA HRANA, 7- (UIAA), 2003, Zdeněk Luža.
[57] ŠESTÝ KOMÍN, 3 (UIAA), Spárokomínem a komínem s vklíněnými bloky.