region  Severní Morava
sektor  Vrbensko
podsektor  Vyhlídka
HLAVNÍ BLOK
[1] NUDA, 5 (UIAA), Jiří Marek, Pavel Bébar. Stěnkou do trhliny (bh) a na vrchol.
[116] ŘÍMSOVNÍK, 5+ (UIAA), 2012, Pavel Pytela. Stěnou (3 bh) přímo na vrchol.
[2] ANGLICKÝ VÍKEND, 9- (UIAA), Milan Benian. Středem hladké stěny (3 nýty) na vrchol.
[3] BRNKAČKA, 7- (UIAA), Pavel Bébar, Jiří Marek. Hladkou stěnou (nýt) na lištu (nýt) a přímo (nýt) na vrchol.
[4] NOVÁ ŠAVLE, 7- (UIAA), Pavel Bébar. Převis do stěnky (nýt), přímo do plotny a stejně jako Šavle na vrchol.
[5] ŠAVLE, 5- (UIAA), 5. 1991, Pavel Pytela, Pavel Bébar. Podél spáry (bh) a plotnou (bh) pod pilíř. Stěnou zleva pilíře (bh) na vrchol.
[6] UHLÍŘSKÁ, 5 (UIAA), Lumír Martiník, Emil Kothánek. Převislou stěnkou (kruh) na lavici. Spárou (2 kruhy) pod převis (kruh) zleva přes něj (kruh) a stěnkou na vrchol.
Poznámka:(V+ A0)
[7] GOTICKÁ, 6+ (UIAA), 1993, Pavel Bébar, Pavel Pytela. Podél převislého koutu (kruh) na terasu (kruh). Plotnou (3 nýty) pod převis (nýt) a přes něj na lištu (kruh). Přímo na vrchol.
[8] STARÝ KRUH, 6 (UIAA), 1991, Pavel Pytela, Josef Feret. Stěnkou (kruh) na polici. Dále stěnou (2 nýty, kruh) a přes převis (2 nýty) na vrchol.
[11] REQUIEM, 7- (UIAA), Martin Slíva. Stěnou (kruh) na terasu. Pravou části stěny (4 nýty) na polici (bh).
[12] KOMÍN, 4 (UIAA), J. Hendrych, Emil Kothánek. Koutem na terasu (kruh) a výrazným komínem (skoba, kruh) do jeskyňky. Vlevo do stěny a na vrchol.
[14] SHYB NA JEDNÉ RUCE, 7- (UIAA), 8. 1992, Pavel Pytela, P. Michálek. Z koutu Nedělní procházka mírně vlevo (bh, kruh) k hraně a podél ní (kruh, 2 bh) přes převis na vrchol.
[15] VZDUŠNÉ ZÁMKY, 7+ (UIAA), 1993, Pavel Pytela, Radek Menšík. Levou části stěny (nýt, 5 kruhů) přímo na vrchol.
[16] CESTA MLADÝCH PTÁČAT, 8- (UIAA), 2000, Jan Štecher, Jiří Veselý. Pravou části stěny (4 borháky) přímo na vrchol.
[17] NEDĚLNÍ PROCHÁZKA, 5+ (UIAA), Lumír Martiník, Milan Slaměník. Jako Komín na terasu (kruh), pět metrů koutem vpravo a pak vlevo do převislé stěny (bh, 5 skob, kruh). Přímo přes převis (2 skoby, bh) na vrchol.
Poznámka:(V A1)
[125] PRÁZDNINY, 6 (UIAA), 2012, Pavel Pytela. Stěnou vlevo od Zeleného koutu (3 bh) přímo na vrchol.
[18] ZELENÝ KOUT, 3 (UIAA), Jako Komín na terasu. Vpravo výrazným koutem (kruh) na vrchol.
[19] SYMBOLICKÁ, 4 (UIAA), Pavel Pytela. Stěnou (2 bh, skoba) do koutu. Tímto do jeskyňky (kruh), zprava na žebro (bh) a stěnou (bh) na vrchol.
[10] ČTYŘKRUHOVÁ, 6+ (UIAA), Pavel Pytela, Josef Feret. Stěnkou a sokolíkem (kruh) na terasu. Z ní později převislou stěnou (4 kruhy) na polici (bh).
Poznámka:Spodní část původně lezena jako Sokolík - E. Kothánek
[20] EMILOVA ZÁPADNÍ, 5 (UIAA), Emil Kothánek. Stěnou do jeskyňky (3 kruhy), doprava a stejně jako Krvavá spára na vrchol.
[21] PEPOVA, 5+ (UIAA), Josef Feret, M. Obadal. Podél sokolíka (2 bh) a stěnou (bh) na polici. Plotnou (bh) a převisem (bh) na polici (kruh) a vlevo stěnou (bh) na vrchol.
[22] KRVAVÁ SPÁRA, 5 (UIAA), J. Hendrych, Emil Kothánek. Výraznou spárou (skoba, kruh), stěnkou (bh) pak doprava a trhlinou přes převis na plošinu (kruh, skoba). Odtud 4 metry vlevo do koutu (skoba) a doleva dalším koutem (kruh, skoba) na vrchol.
[23] ODPOVĚD, 6 (UIAA), Radek Menšík, Dimitrij Georgiadis. Vlevo od hrany převisem (skoba), stěnkou (kruh) na polici (kruh, skoba) a podél hrany (2 bh) na vrchol.
[24] HRANA, 5+ (UIAA), 1972, Milan Slaměník, Antonín Gromus. Přes převis na hraně (kruh) dále spárou (kruh) a přes převis (kruh) na plošinu (kruh), čtyři metry vlevo a pod střechovitým převisem vpravo na vrchol.
Poznámka:(V A1)
[124] ŽELEZNÝ DRAK, 5 (UIAA), 8. 2013, Pavel Pytela, Boleslav Klapuch. Výraznou hranou (8 bh) na vrchol.
[25] JESKYŇKA, 5 (UIAA), Nástup čtyři metry vpravo od hrany, traverz tři metry doleva a převislou spárou (skoba) na vrchol odštípnutého bloku. Mírným převisem (kruh), spárou doprava (kruh) a nahoru do jeskyňky (kruh). Z jeskyňky traverz vlevo na hranu (kruh) a na vrchol.
[26] DOLOMITSKÁ, 5+ (UIAA), 8. 1995, Pavel Pytela, M. Pytelová. Stěnou (3 kruhy) a přes převis (kruh) stěnkou (kruh) na vrchol.
[9] RAROH, 8- (UIAA), 2005, Radek Menšík, Roman Šrek. Hladkou stěnkou (2 kruhy) na terasu. Z ní stěnou a později převisem (4 kruhy) na vrchol.
Poznámka:Spodní část původně lezena jako Morálová - J. Marek, P. Bébar
[27] PRAVÁ VARIANTA, 4 (UIAA), Stěnkou a spárou na lavici, traverz vlevo a dále jako Jeskyňka na vrchol.
[28] TŘÍSKOBOVÁ, 4+ (UIAA), Vhloubením a stěnkou (2 kruhy) na lavici, traverz vlevo a dále jako Jeskyňka na vrchol.
Poznámka:(IV A0)
[28] PŘES STŘECHU, 8- (UIAA), 1980, Lumír Martiník, Aleš Remeš. Stejně jako Třískobová na lavici (kruh). Převisy (4 kruhy) na hranu střechy a stěnkou na vrchol.
[29] ALEŠOVA PLAZIVÁ, 5+ (UIAA), Aleš Remeš. Stěnou (2 kruhy) na polici (kruh), přes dva převisy (2 kruhy) a vlevo stejně jako Přes střechu na vrchol.
[30] JIŽNÍ PLOTNA, 5+ (UIAA), 1988, Ivo Bensch. Podél spárky (kruh) na polici (kruh). Stěnkou na další polici a přímo plotnami (3 kruhy) na lavici. Stejně jako Jižní spára na vrchol.
Poznámka:Spodní část původně lezena jako Zapomenutý sokol.
[31] PRŮKOPNICKÁ, 4 (UIAA), Hranou pět metrů a vpravo spárou (kruh) na lavici (kruh). Mírně vpravo přes převis, podél spáry do jeskyňky (skoba) traverz vlevo a zářezem na vrchol.
[32] DEŠTIVÁ, 5+ (UIAA), 2000, Jan Štecher, Šárka Kocourová. Komínem tři metry, překrok pod spáru a touto na polici do jeskyňky. Z jeskyňky přes převis (kruh) a stěnkami (2 kruhy) na vrchol.
Poznámka:Spodní část původně lezena jako Zkratka.
[33] STALETÁ, 7 (UIAA), 2000, Jan Štecher, Šárka Kocourová. Komínem na velkou plošinu. Z plošiny spárou pod převis (kruh) doprava na hranu (kruh, skoba, kruh) a stejně jako Jubilejní na vrchol.
Poznámka:Spodní část původně lezena jako Nábližka.
[34] JUBILEJNÍ, 5 (UIAA), 4. 1994, Pavel Pytela, Emil Kothánek. Stěnkou vpravo od komína na římsu. Lámavým koutem (2 kruhy, skoba) a doleva do stěny (kruh). Stěnkou vlevo (kruh) na polici (2 skoby), přímo (kruh) na vrchol.
[35] JESETER, 6 (UIAA), Pavel Pytela. Stěnkou (kruh) na římsu. Vlevo do stěnky (kruh). Touto mírně doprava (kruh) a na další polici. Stěnkou (kruh) na vrchol.
[123] FOCUS, 6- (UIAA), 2012, Pavel Patterman. Přes převis (bh) na polici a stěnkou (bh) na vrchol (bh).
[122] PUKLINA, 6 (UIAA), Pavel Pytela. Podél spárky (bh) a stěnku (kruh) na vrchol.
[36] JUNÁCKÁ, 4 (UIAA), 6. 1991, Stěnkou (2 bh), přes převis a dále stěnkou (bh) na vrchol.
Poznámka:autor: Junácký skautský oddíl – Lovci kožešin
[121] VÝCHODNÍ, 5+ (UIAA), 2013, Pavel Pytela. Krátkou stěnkou (2 bh) na vrchol.
ODPOVĚĎ, 6 (UIAA), Radek Menšík, D. Georgiadis. Vlevo od hrany převisem (skoba), stěnkou (kruh) na polici (kruh, skoba) a podél hrany (2 borháky) n.t.
DOLOMITSKÁ - PRAVÁ VARIANTA, 4 (UIAA), Stěnkou a spárou na lavici, traverz vlevo a dále jako Jeskyňka n.t.