sektor  Labské údolí - levý břeh
podsektor  Levá Čirta
MYSLIVECKÁ BAŠTA - M
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK.
oblast: Labské údolí, sektor: Labské údolí - levý břeh, podsektor: Levá Čirta, skála: MYSLIVECKÁ BAŠTA - M
Obr.1: MYSLIVECKÁ BAŠTA - M , vystaveno: 2021

Obr.2: MYSLIVECKÁ BAŠTA - M , vystaveno: 2021

LEZE, NĚCO HLEDÁ, VIIa (Písk.Sasko), 16. 6. 2016, Jiří Chocholoušek, Robert Hes, Jan Paul. V horní části levé boční stěny (od Receptáře) spárou na konec (kruh), podél vhloubení na polici a vpravo na temeno (dobírací BH).
ZA ÚSMĚVEM OČI ZRÁDNÉ, VIIc (Písk.Sasko), 16. 6. 2016, Robert Hes stř. Vladislav Nehasil, Jan Paul, Jiří Chocholoušek. V horní části levé boční stěny (od Receptáře), napravo od spáry, z římsy stěnou doprava přes borhák ke hraně. Přes polici ke 2. borháku a stěnou vlevo od hrany na temeno (dobírací BH).
1 LIŠKA BYSTROUŠKA, VIIc (Písk.Sasko), 24. 6. 2023, Zbyněk Homola, Jan Pleticha, Katka Janáková, Míroslav Hitschřel, Monika Stará, Otakar Starý, Pavel Černý. Na JV straně masivu koutem (BH) pod převis a stěnou (K) na polici. Vlevo stěnou (2BH) ke sl.
1 CHORRO MORO PEDRO GONZALES DA SILVA, VIIIc RP (Písk.Sasko), 15. 5. 2016, Jiří Chocholoušek stř. Robert Hes stř. Vladislav Nehasil. V levé části údolní stěny od výrazného kamene hladkou stěnou (1. borhák) do kouta (2. borhák), přímo přes římsy (hodiny) a stěnou (3. BH) na polici ke 2. K cesty Lovec divočáků. Vlevo plotnou, spárkou a stěnou přes díru (4. BH) a lehce zleva na temeno ke slanění.
KVĚTY ZLA, IXc (Písk.Sasko), 7. 6. 2016, Robert Hes stř. Jiří Chocholoušek. Od nástupu cesty Samorost nalevo vhloubením, hranou a stěnou přes 2 borháky  k 1. kruhucesty Lovec divočáků. Stěnou přímo přes borhák a oblou hranou ke slanění.
SAMOROST, Xa RP (Písk.Sasko), 15. 5. 2016, Tomáš Sobotka(1), Jiří Chocholoušek. V levé části údolní stěnypřevislou stěnou přímo přes borhák a nad ním hrankou ke kruhu. Mírnězprava převislou stěnou a přes oblý výlez, výše do zářezu a jím navrchol.
Poznámka:(nejištěno)
LOVEC DIVOČÁKŮ, VIIIb (Písk.Sasko), 9. 6. 2012, Jörg Nescheida stř. Mario Witte. Z údolní stěny koutem na balkon trhlinou nakonec a po doleva ubíhající římse pod převis. Přes něj zleva na polici k 1. K. Stěnou hodně zleva přes díru na polici ke 2. K. Nejprve stěnou přímo a pak mírně vpravo přes 2 kruhy do spáry a tou ke slaňovacímu borháku.
PAST, VIIIb (Písk.Sasko), 9. 6. 2012, Jörg Nescheida stř. Mario Witte. Vpravo od nástupu cesty Lovec divočáků přes stupně doleva do mělkého kouta a jím pod převis k 1. K. Traverz doprava k 2. K a převislou trhlinou na polici. Vlevo stěnou na další polici a doleva k borháku u hrany. Stěnou přes 3. kruhu na temeno (slaň. BH).
VYŠŠÍ KASTA, Xb RP (Písk.Sasko), 11. 4. 2016, Tomáš Sobotka(1), Vladislav Nehasil. Od nástupu cesty Past trhlinou k borháku. Nad ním přímo s hranou ke 2. K cesty Past a tou přes převis na římsu a dále cestou Platinově bloňdatý dynamit (3 K) na vrchol.
LOVECKÁ VÁŠEŇ, IXa (Písk.Sasko), Vpravo do cesty Vyšší kasta středem stěny
PLATINOVĚ BLONĎATÝ DYNAMIT, VIIIa RP (Písk.Sasko), 20. 5. 2012, Jörg Nescheida stř. Mario Witte. Vpravo v údolní stěně z balkonu stěnou přes 1. kruhua římsy a ke 2. K. Doleva na polici dále vpravo ke 3. kruhu. Dále stěnou přes 2 kruhy a doprava ke slaň. Bh.
MYSLIVEC ALBERT, VIIIa RP (Písk.Sasko), 26. 5. 2012, Jörg Nescheida stř. Mario Witte. Cestou Platinově bloňdatý dynamit až pod 2. K a doprava na balkon k borháku od cesty Upadnuv a těžce se vleka. Tou krátce vzhůru a vlevo sokolíkem na balkon ke 2. K. Stěnou přes 3. kruhu ke slaňovacímu borháku.
Poznámka:(lze také přes 2. kruh cesty Platinově blonďatý dynamit zleva stěnou k doprava ubíhajícímu sokolíku, kterým na kazatelnu).
UPADNUV A TĚŽCE SE VLEKA..., VIIIc (Písk.Sasko), 5. 5. 2012, Jörg Nescheida stř. Mario Witte. Od nástupu cesty "Ochranný plášť.. " sestup 5 m na balkon. Vlevo od hrany žlábkem na další balkon (borhák). Stěnou doprava k výrazné hraně a tou přes kruh ke kruhu cesty "Lovu zdar". Tou ke slaňovacímu borháku.
LOVU ZDAR!, VIIa (Písk.Sasko), 5. 5. 2012, Mario Witte stř. Jörg Nescheida. Jako cesta Ochranný plášt do komína. Spárou a rozporem až pod převis a doleva ke kruhu. Spárou na vrchol (slaň. BH).
OCHRANNÝ PLÁŠŤ DO KYSELINY, III (Písk.Sasko), 22. 4. 2012, Jörg Nescheida stř. Mario Witte. Z police pod levou částí pravé horní stěny vlevo do komína dále na vrchol (slaň. BH).
NAFOUKANÝ KANEC NA ŠÍPKÁCH, VIIa RP (Písk.Sasko), 5. 6. 2016, Robert Hes, Kryštof Hes. Stěnou v levé části pravé horní stěny přes kruh ke slaňovacímu borháku.
1 LOVNÁ, VIIIa RP (Písk.Sasko), 30. 7. 2017, Chris-Jan Stiller, Cornelia Ley, Thomas Küntscher. Vlevo od cesty Placatec, z bloku stěnou přes 4 borháky ke slaňovacímu borháku.
PLACATEC, IV (Písk.Sasko), 4. 2. 2012, Jörg Nescheida, Mario Witte. Komínem uprostřed pravé horní stěny na vrchol (slaň. BH).
1 HLADOVÝ KÁMEN, VIIIb (Písk.Sasko), 26. 7. 2021, Richard Litochleb(1), Antonín Pekař. Vpravo od cesty Placatec. Přes převis a podél hrany přes 4 borháky ke slaňovacímu borháku.
1 POKOUSANÝ KŇOUREM, VIIIb (Písk.Sasko), 26. 5. 2012, Jörg Nescheida stř. Mario Witte. Napravo od cesty Hladový kámen z bloku přes převis k 1. K. Stěnou přes 2. K a borhák ke slaňovacímu borháku.
NĚCO MEZI NEBEM A ZEMÍ, IXc RP (Písk.Sasko), 22. 5. 2016, Tomáš Sobotka(1) stř. Pavel Henke. Napravo od cesty Pokousaný kňourem stěnou přímo přes borhák k výlezu cesty Střílna (slaň. BH).
STŘÍLNA, VI (Písk.Sasko), 29. 4. 2012, Jörg Nescheida, Mario Witte. Úplně vpravo horní stěně spárou do jeskyně vlevo spárou do další jeskyně a šikmo vlevo ke slaňovacímu borháku.