region  Střední Čechy
sektor  Černá skála u Řevnic
JIŽNÍ STĚNA
oblast: Praha a okolí, sektor: Černá skála u Řevnic, skála: JIŽNÍ STĚNA
Obr.1: Černá skála u Řevnic, jižní stěna 2015. Foto: Kuba Turek - Horydoly.cz , vystaveno: 2015

[1] STARÁ CESTA - VARIANTA SEP, 4 (UIAA), Miloslav Pletánek, Kafka.
[1] STARÁ CESTA - VARIANTA SANTER, 7 (UIAA), Miloslav Pletánek, Kafka.
[2] INČU-ČUNA, 8- (UIAA), Miloslav Pletánek, Kafka. Levou hranou převisu.
[3] STARÁ STANOVÁ KŮŽE, 7- (UIAA), Miloslav Pletánek, Kafka. Trhlinou.
Poznámka:Vlastní jištění s sebou.
[4] STARÁ CESTA, 4 (UIAA), Miloslav Pletánek, Kafka. Nejlehčím směrem podél trhliny na temeno.
1 [5] RIBANNA, 7 (UIAA), Miloslav Pletánek, Kafka. Vpravo od trhliny hladkou kolmou stěnou a pak zářezem na vrchol.
[6] CESTA PRO LENKU, 5+ (UIAA), Miloslav Pletánek, Kafka. Levý kout napravo od převisu.
Poznámka:Vlastní jištění v horní části.
1 [7] BIMBAM BIMBAM, 6+ (UIAA), Miloslav Pletánek, Kafka. Z předskalí doleva, plotnou a koutem.
[8] ŽELEZNÁ STEZKA, 6+ (UIAA), Miloslav Pletánek, Kafka. Trhlinou a stěnou.
[9] ČERNÉ ROUCHO, 7+ (UIAA), Miloslav Pletánek, Kafka. Nástup trhlinou na balkon, koutem přes Stezku odvahy, stěnou doprava a za hranu.
Poznámka:Dole vlastní jištění.
[10] STEZKA ODVAHY, 4 (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Šikmo vlevo koutem přes balkon.
Poznámka:Vlastní jištění s sebou.
1 [11] PUSTA, 5 (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Koutem na balkon jako Stezka odvahy, nad ním po hraně.
Poznámka:Vlastní dojištění vhodné.
[12] CESTA DO TMY, 6+ (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Z kouta Stezky odvahy doprava a stěnkou při pravé hraně, vlevo přes převislou polici.
[13] POZTRÁCENÉ LISTÍ, 6 (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Nástup vpravo od Stezky odvahy, úkrok doprava nad převis, středem pilíře a přes převis za hranu.
[14] POTECHTEPLECH, 7 (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Přes převis, vlevo stěnkou a středem dalšího křehkého převisu.
2 [15] PŠITO OYATE, 6 (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Pravou hranou pilíře, vlevo od cesty Splašený kůň.
1 [16] SPLAŠENÝ KŮŇ, 5+ (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Levým koutem podél pilíře.
Poznámka:Klasická cesta.
[17] STARÁ ZEM, 6- (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Přes převis, doprava a cestou Spálená zem koutem a hranou.
1 [18] SPÁLENÁ ZEM, 5+ (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Stěnou mírně vlevo a doprava podél hrany, koutem a znovu po hraně.
1 [19] CESTA PRO MONIKU, 5 (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Pravou hranou, úkrok vlevo, po hraně, koutem a hranou.
1 [20] SMRADLAVÝ SKUNK, 6- (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Položeným předskalím, koutem a po levé hraně pravé stěnky.
[21] MOKASÍNY, 6+ (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Položenou hranou, koutem a středem stěnky pod balkon.
[22] BOBŘI, 5 (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Nástup jako Prašivej kojot a stále koutem šikmo doleva přes více cest ke slanění.
Poznámka:Klasická cesta.
1 [23] PRAŠIVEJ KOJOT, 5- (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Doleva koutem, poté zprava kolem balkonu přes terasu pod vrcholovou stěnku.
Poznámka:Nejdelší cesta.
1 [24] LITTLE BIG HORN, 6 (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Plotýničkami na terasu.
[25] POSLEDNÍ VÝSTŘEL, 6- (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Koutem a stěnou přes převis, plotnou a sokolíkem na terasu.
[26] DUNIVÝ HROM, 6 (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Stejný nástup jako Poslední výstřel, vpravo přes lámavý převis na polici.
[28] MININDIÁN, 7- (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Vpravo nad suťovištěm stěnkou.
DEXEMPO KRUMPLEX, 8+ (UIAA), 2015, Martin Kulajta. Krátkou stěnkou vlevo přes 1 bh