region  Střední Čechy
sektor  Černá skála u Řevnic
ZÁPADNÍ STĚNA
oblast: Praha a okolí, sektor: Černá skála u Řevnic, skála: ZÁPADNÍ STĚNA
Obr.1: Černá skála u Řevnic, západní stěna 2015. Foto: Kuba Turek - Horydoly.cz , vystaveno: 2015

Obr.2: horydoly.cz, zstrnad , vystaveno: 2018

[1] BABY TOBOGAN, 3 (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Položená stěnka podél koutu.
1 [2] NAPITÝ WAPITI, 7- (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Převislou hranou.
[3] ŠÍLENĚ RYCHLÁ PRAVAČKA, 8- (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Převislá stěnka.
[4] BLEDÁ TVÁŘ, 8 (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Přes kapsu stěnou a dále hranou.
[5] CESTA PRO MATĚJE, 7+ (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Zleva od kostky do vhloubení a přes převis.
[6] TOTEM, 7+ (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Stěnou vlevo od koutu, přes lišty a spoďáky stále vzhůru.
2 [7] JEŽIBABA, 5+ (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Nejvýraznější koutovou spárou přes převis na terasu, pokračovat lze až na temeno.
Poznámka:Klasická cesta
2 [8] POLEDNÍ MENU, 6 (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Vpravo od kouta stěnou.
[9] POLEDNÍK, 7+ (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Středem stěny a přes terasu. 1
2 [10] MÁŇA, 7 (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Stěnou přes malé lišty na terasu.
1 [11] SOSNA, 5 (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Hrankou a přes terasu pod vrcholovou stěnku.
1 [12] CHROUSTAL STROMOVÝ, 5+ (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Vpravo vedle hrany a přes terasu.
2 [13] OHNIVÁ VODA, 6 (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Přes malý převis šikmo doleva a dál šikmo přes terasu.
2 [14] BÍLÝ KŮŇ, 6- (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Nástup doleva a dál přímo koutem a hranou na balkon.
2 [15] DIVOKEJ JOE, 4 (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Od sokolíku vlevo šikmo a dál stále šikmo pod hranou stěny vlevo od balkonu.
Poznámka:Logická cesta
1 [16] NOČNÍ CESTA, 4 (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Sokolíkem a stěnkou na balkon. Nahoře vlastní jištění.
1 [17] OLD SUREHAND, 3 (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Rovnou na terasu.
[18] VINNETOU, 4 (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Z hrany šikmo vlevo na balkon.
1 [19] OLD SHATTERHAND, 3 (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Od hrany na balkon.
1 [20] RYBOLOV, 3 (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Od hrany doprava pod stěnku.
1 [21] SVÉRÁZ NÁRODNÍHO RYBOLOVU, 7- (UIAA), 1988, Miloslav Pletánek, Kafka. Stěnkou u levé hrany na terasu a výšvih přes stěnku.