oblast  Bělá, Sněžník, Ostrov, Tisá a Rájec
sektor  Bělá
podsektor  Západní údolí
MASÍV KPH - M
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK.
poznámka: KPH - Klub přátel hor
oblast: Bělá, Sněžník, Ostrov, Tisá a Rájec, sektor: Bělá, podsektor: Západní údolí, skála: MASÍV KPH - M
Obr.1: maív KPH , vystaveno: 2016

LEDNOVÉ TANGO, V (Písk.Sasko), 14. 1. 2018, Jan Paul. V pravé části údolní stěny komínem přes zarostlý stupeň a na balkon v S stěně, z něho koutem přes vklíněný balvan na vrchol.
MAGICKÉ OKO, IXa (Písk.Sasko), 1. 7. 2016, Jaroslav Cach, T. Roďan. Jako cesta Magion do police k hodinám. Stěnou vpravo (kruh) pod převis. Doprava za hranu a stěnou ke 2. kruhu, doleva na hranu a tou na vrchol.
MAGION, VIIIa (Písk.Sasko), 6. 9. 2012, Miroslav Dunovský stř. Jaroslav Cach. Středem údolní stěny (2 kruhy) do římsy (hodiny), vlevo spárou pod převis (3. kruh) přes něj zleva a šikmo vpravo ke 4.K. Přímo přes další převis n.v.
Poznámka:RP VIIIb
FOMPEHO AZ-KVÍZ, VIIa (Písk.Sasko), 28. 6. 2012, Miroslav Dunovský, Michal Mareš. Vlevo v údolní stěně spárami ke kruhu, koutem a spárou vlevo (2. kruh), stěnou a spárou při hraně n.v.
BOŽSKÝ PĚVEC MILAN, VIIb (Písk.Sasko), 16. 9. 2012, Miroslav Dunovský, Jaroslav Cach. V levé části údolní stěny přes 2 kruhy na polici, dále koutkem a vpravo na hranu (3. kruh). Hranou, výše vpravo do c. Fompeho AZ-kvíz a tou n.v.
SIMA-SALA-BIM, VIIc (Písk.Sasko), 10. 7. 2016, Jaroslav Cach, T.Roďan. Z balkónu v JZ stěně vpravo do koutku cesty Božský pěvec Milan a tou na polici. Vlevo hranou (kruh) a stěnou ke 2. kruhu.Stěnou šikmo vpravo na vrchol.
JIŽNÍ KOMÍN, IV (Písk.Sasko), 14. 1. 2018, Jan Paul. V J stěně komínem přes zúžení na vrchol.
MAGION DIREKT, IXa (Písk.Sasko), 7. 4. 2019, Jan Makovička, Jaroslav Cach. Od 3. kruhu cesty,,Magion,, trhlinou přes převis přímo ke 4. kruhu cesty ,,Magion,, a tou n.t.
NEBESKÁ BRÁNA, VIIc (Písk.Sasko), 7. 5. 2022, Jan Paul, Šárka Paulová. Komínem v údolní stěně asi 8m vzhůru na polici (SM), traverz vlevo do stěny k 1.K, podél trhliny (SM) na velký balkón (dobírací BH). Stěnou a hranou přes 2 K, stěnou přes převis na balkónek a převisem (4. kruh) na temeno.
Poznámka:Cesta věnována památce bratra Martina.
PŘÍMÁ VARIANTA (OSUDOVÁ KEŠKA), VIIIb (Písk.Sasko), 11. 5. 2022, Jan Paul. Hranou a stěnou (kruh) k 1.K cesty Nebeská brána a tou na temeno.