region  Severní Morava
sektor  Branecko
podsektor  Pasák
VELKÝ PILÍŘ
PASÁCKÉ IDAHO – NAROVNÁNÍ­, 7 (UIAA), 1998, Roman Kamler, Jiří Vogel. Z jeskyně podél převislé spáry na vrchol.
Poznámka:(VII A0)
PASÁCKÉ IDAHO, 7 (UIAA), 1971, Tomáš Wichterle, Bohumil Hajzera. Z jeskyně doprava na lavici. Převislou stěnkou (bh) zleva k široké spáře a touto na vrchol.
QUO VADIS, 8- (UIAA), 1971, Bohumil Hajzera, Tomáš Wichterle. Levou hranou pilíře (hodiny) podél trhlin na lávku. Přes převis (bh) zleva k vhloubení. Stěnkou (bh) na vrchol.
Poznámka:(V+ A1)
MALÝ JORASSES, 8+ (UIAA), 1998, Roman Kamler, Jiří Vogel. Stěnkou na lištu (hodiny) a doprava pod převis (hodiny). Převislou stěnkou (bh) a potom přímo přes střechy (2 skoby, 3 bh) na polici (hodiny) a zprava pilířku (bh) na vrchol.
Poznámka:(VI A3)
LEZE MÍLA, 8+ (UIAA), 2007, Michal Heliks, Miroslav Brückner. Od předposledního borháku ve střechách doleva (bh) a stěnkou (hodiny) na vrchol.
Poznámka:(VI A2)
VZPOMÍNKA NA JORASSES, 8 (UIAA), 1972, Bohumil Hajzera, Jiří Jakubíček. Pravou hranou pilíře k výrazné spáře a touto pod převis (hodiny). Přes převis a převislou stěnkou mírně vpravo do vhloubení (bh, 9 nýtů) a podél výrazné spáry (hodiny, bh) do jeskyňky. Přes převis zleva (bh) na vrchol.
Poznámka:(VI- A2e)
PRASÁCKÉ BLAHO, 7- (UIAA), Otakar Srovnal(2), Otakar Srovnal(1). Z okna Velkého pilíře stropovou spárou do stěny a doprava Ponurou spárou na vrchol.
BOŽSKÝ TRAVERZ, 5 (UIAA), 1971, Tomáš Wichterle, Jiří Jakubí­ček, Bohumil Hajzera. Stejně jako cesta Ponurá spára komínkem pod převis. Doleva po římse na lávku a z této na další lávku (bh). Doleva na travnatý stupeň a stěnkou do komína. Tímto do jeskyňky a přes převis zleva na vrchol.
VELKÝ MÁG , 5+ (UIAA), 1973, B. Hajzera, J. Hajzerová, M. Zlámal. Koutem podél trhliny pod převis. Pod převisem doleva do zářezu, přes převísek do stěnky a touto na vrchol. (IV+ A0)
SAMOROST, 4+ (UIAA), 1981, J. Pospíšil, J. Sychra. Stěnkou pod kout (skoba) a tímto (skoba) na vrchol.
PŘÍMÉ IDAHO !, 7 (UIAA), 1998, Roman Kamler, J. Vogel. Z jeskyně podél převislé spáry na vrchol. (VII A0)
NÁSTUPOVÁ VARIANTA, 6+ (UIAA), O. Srovnal ml.. Středem boční stěny přímo (borhák) na polici a dále jako Quo vadis.
LE PASSAGE DE MASSAGE, 8 (UIAA), 2016, O. Srovnal ml.. Jako Vzpomínka na Jorrasses (3 borháky) a dále z traverzu přímo stěnou (borháky) do výklenku a dále jako Vzpomínka na Jorrasses.
LARGO DEZOLATO, 7 (UIAA), 2017, O. Srovnal ml.. Jako Quo vadis a dále podél převislé hrany (3 borháky) do Leze Míla.
DACHOMÍRA, 9- (UIAA), 2022, Lukáš Abt. Stejně jako Malé Jorassy a dále přímo převisy (jištění z Archy úmluvy) na polici (hodiny) a na vrchol.
VOSÍ­ SPÁRA, 4+ (UIAA), 1973, B. Hajzera, J. Hajzerová, M. Zlámal. Podél výrazné spáry na výstupek (skoba), stěnkou na římsu (skoba). Na hlinitý stupeň, vlevo a na vrchol. (IV+ A0)
ARCHA ÚMLUVY , 9- (UIAA), 2015, O. Srovnal ml.. Jako Malý Jorrassy (borhák) a dále pravou částí střech (4 borháky) na vrchol (borhák).