region  Střední Čechy
sektor  Skály u Velké, Lomy nad Velkou
podsektor  Lomy nad Velkou
ŠÍPKOVÝ LOM
oblast: Střední Povltaví, sektor: Skály u Velké, Lomy nad Velkou, podsektor: Lomy nad Velkou, skála: ŠÍPKOVÝ LOM
Obr.1: , vystaveno: 2017

Obr.2: , vystaveno: 2017

ŠÚ KALINA HÝ, 5- (UIAA), 15. 4. 2014, Martin Tučka. Vlevo na terasu, levou stěnkou a koutem vlevo ke sl.
1 Ó MAKALA MUHO, 4+ (UIAA), 2. 1. 2014, Martin Tučka. Doleva přes balkon na polici (bh) a pravou hranou (bh) přímo ke slanění.
MÁŠ MOUCHU NA KOZE, 7- (UIAA), 30. 12. 2013, Petr Holík, Eva Holíková, Roman Blahník. Vlevo od Těžkého Dětství přímo koutkem k 1. bh a výšvihem vlevo na polici, dále položenou plotnou přes 2 bh ke slanění.
TĚŽKÉ DĚTSTVÍ JIRKY NOVÁKA, 8+ (UIAA), 26. 12. 2013, Roman Blahník, Petr Holík. Vlevo od cesty Šuk a Hek na polici, dále přímo stěnkou po lištách přes 3 bh na polici a šikmo vlevo k 3. bh cesty Máš mouchu... a tou ke slanění.
Poznámka:Cesta pro Jirku "Cikána" z Ústí nad Labem
2 ŠUK A HEK, 6+ (UIAA), 15. 12. 2013, Petr Holík, Martin Tučka. Tupým koutem přes vrostlý balkónek (3 stříbrné bh) a police ke slanění.
1 TOMMYHO VYNDEY, 5+ (UIAA), 24. 11. 2013, Martin Tučka, František Mezera, Petr Holík. Kolmou hranou (3 bh) po stupních a stěnou (bh) na polici ke slanění.
Poznámka:zdola
2 RAMLICE, 6- (UIAA), 15. 12. 2013, Martin Tučka. Kolmou stěnou při levé hraně po lištách (3 bh) a doleva k poslednímu bh cesty Tommyho Vyndey.
Poznámka:stříbrné bh
RAMLICE DIREKT, 7+/8- (UIAA), 20. 12. 2013, Roman Blahník, Petr Holík, František Mezera. Cestou Ramlice k 3. bh, vpravo převislou hranou a trhlinkou přímo ke 4. bh. Výšvihem na velkou polici a po ní vpravo ke slaňovacímu bh.
KDYŽ NEVÍTE COBY, 8- RP (UIAA), Roman Blahník.
Poznámka:Mezi cestami Ramlice a Pivní scout přímo stěnkou do cesty Ramlice direkt a tou ke slanění.
POSLEDNÍ SKAUT, 7 (UIAA), 2. 1. 2014, Roman Blahník, Petr Holík, Martin Tučka. Cestou Pivní scout ke 4. bh a přímo na polici, dále přímo plotnou přes 3 bh ke slanění.
Poznámka:Věnováno Bruci Willisovi.
PIVNÍ SCOUT, 7 (UIAA), 24. 11. 2013, Petr Holík, František Mezera, Martin Tučka. Koutem ke 4. bh, od něj šikmo doprava a plotnou přes 3 bh ke slanění. Dolez společný s cestou Vyfikundace.
VYFIKUNDACE, 7 (UIAA), 18. 11. 2013, Roman Blahník, František Mezera, Martin Tučka. Vlevo od cesty Kepí stěnkou přes výraznou polici a dva bh pod ostrou hranu.Tou přes dva bh na římsu a plotnou přes 3bh ke slanění.
1 KEPÍ, 6+ (UIAA), 17. 11. 2013, Petr Holík, Martin Tučka, Roman Blahník, František Mezera. Přes zavlhlé police k vrcholu.
1 POKLIDNÁ MAJLE, 5+ (UIAA), 11. 11. 2012, Petr Holík, František Mezera. Středem hlavní stěny, (vlevo od 127...) přímo schody přes 4 bh a rajbáskem ke slanění.
1 ČURO JIMÉNEZ, 6+ (UIAA), 20. 12. 2013, Petr Holík, František Mezera, Roman Blahník. Vlevo od cesty 127 Nanosekund kolmou stěnou a rajbasem přes 5 bh ke slanění.
2 127 NANOSEKUND, 6+ (UIAA), 2012, Jaroslav Ježek.
1 DEMENTO MORI, 7 (UIAA), 11. 11. 2012, Roman Blahník, Martin Princ, František Mezera, Petr Holík. Podél trhliny přes dva bh k borovičce.