region  Jizerské hory
video:
Rafiki Climbing (2020):
Vojta Trojan Senzace 9a
Vojta Trojan o druhém přelezu Senzace 9a a oblasti Krkavka.Vojta talks about the second ascent of Senzace 9a and Krkavka climbing area
11293x
video:
 (2022):
Krkavčí Skála u Semil || oblast plná těžkých sportovek | Vojta Trojan, Danny Menšík | 2K22
0x
oblast: Skály v údolí Jizery, sektor: Krkavčí skály v údolí Jizery, skála: KRKAVKA - M
Obr.1: Krkavka 4.2012 K. Turpiš, kturpis , vystaveno: 2012

Obr.2: Krkavka přehled cest 2015 Votoček , vystaveno: 2015

Obr.3: Info Krkavka 4.2012 K. Turpiš, kturpis , vystaveno: 2012

KOMPLETACE, 8c+ RP (FR), 2014, Adam Ondra, Václav Šatava(2). Cesta vede vlevo od Imoly, tezky boulder za bocaky a dolez River Raid.
SENZACE, 8c+ RP (FR), 2014, Adam Ondra. Prvni dva haky Imolou a mirne doleva do Kompletace. 2
RIVER RAID, 8b+ RP (FR), 2012, Začátek jako cesta Chameleon a dolez cestou Jedna ruka netleská 1 1
FOLLOW THE RIVER, 8b+ RP (FR), 2014, Martin Tomášek. Začátek jako Imola (vlevo od Chameleona), po té jako River Raid.
DEMARKAČNÍ ZÓNA, 8b+ RP (FR), 2014, Martin Tomášek. Začátek vpravo od Chameleona, přímo nahoru přes 4 nýty (mezi Chameleonem a Postupkou), poté traverzem doleva (zde trochu definovaně - neleze se s vrchními madly z Mám jednu ruku dlouhou - prostě přímo doleva do River Raida a jím dolez.
CHAMELEON, 8b RP (FR), 2010, Martin Zedek. Od 5.nýtu cesty Mám jednu ruku dlouhou traverz doleva přes další 2.nýty až do cesty Krkavčí matka a tou(+7a)na vrchol.
RALLYE, 8b RP (FR), 2012, Cestou Chameleon do díry, rozpažka do cesty Mám jednu ruku dlouhou a po hraně převisu do topu cesty Hematurie 1 1
BOKETTO, 8b RP (FR), 2014, Martin Tomášek. Dole jako Follow the River, dolez Chameleonem
PUNCHLINE, 8b RP (FR), 2014, Martin Tomášek. Dole stejně jako Demarkační zóna, dolez Chameleonem.
IMOLA, 8b RP (FR), 2014, Luboš Mázl. Nástup Follow the River od 4 Nýtu napojení do cesty Mám Jednu Ruku Dlouhou
Poznámka:Cesta začíná vlevo od Chameleona.
JEDNA RUKA NETLESKÁ, 8a+ RP (FR), 2012, Paweł Wiśniewski. Odbočit z Krkavčí matky (6 nýt) vpravo přes tři nýty přes hranu a dolez jako Hematurie
PYGIDIUM, 8a+ RP (FR), 2014, Nástup Follow the River od 4 Nýtu doprava k řetezu Menší postupky.
LONG MOTHER, 8a+ RP (FR), 2014, Cestou Krkavčí matka k (6nýtu) a šikmo vpravo do cesty Mám jednu ruku dlouhou a tou na vrchol.
TISÍC A JEDNA VARIANTA, 8a+ RP (FR), 2014, Začátek vpravo od Chameleona, přímo přes 4 nýty do Malé postupky a tou dolez do topu Hematurie.
MÁM JEDNU RUKU DLOUHOU, 8a+ RP (FR), 2010, Jako Chameleon a v traverzu přímo vzhůru a po hraně převisu do topu Hematurie 1
1 KRKAVČÍ MATKA, 8a RP (FR), 2010, Cesta vede vlevé části převislé centrální stěny dolez do topu Hematurie 1
MALÁ POSTUPKA, 8a RP (FR), 2010, L1+L2.K 8.nýtu, kde končí 7c. Dále traverz doleva do posledního bouldru cesty Mám jednu ruku dlouhou (9.nýt) neustále vlevo hranou stropu až do výlezového7a a tím na vrchol.
SVATÝ OTEC, 8a RP (FR), 2012, Z Krkavčí matky traverz doprava do rozpažky do "Mam jednu ruku dlouhou" bouldřík a klasicky po hraně doleva až do topu Hematurie.
1 VELKÁ POSTUPKA, 7c+ RP (FR), 2012, Menší postupkou ke slaňáku a pokračovat stále vlevo po hraně převisu až k řetězu Hematurie 7a
OLD SCHOOL, 7c+ RP (FR), 2012, Jako Krkavčí matka k (6nýtu) dále stěnou šikmo vpravo konec v topu Menší postupky.
FULL HOUSE, 7c RP (FR), 2012, Nástup jako Menší postupka, od 4 nýtu traverz doprava a stěnou přes 3 nýty ke slaňáku.
1 MENŠÍ POSTUPKA, 7c RP (FR), 2012, Cesta vede koutem vpravé části převislé stěny (8nýtů). Konec na hraně převisu (traverzem-pokračování je Velká postupka) 1 1
1 CESTA PRO SEBE, 7b+ RP (FR), 2012, Cesta začíná jako Menší postupka, ale po bouldru jde přímo do kouta. Technický dolez.
PSYCHIATRIE, 7b+ RP (FR), 2012, Miroslav Matějec. Vpravé části převislé stěny přes (7nýtů). Třetí cesta zprava.
KRVAVÉ ŠRÁMY, 7a+ RP (FR), 2012, Nástup vpravo od Psychiatrie, dole přes výrazný převis (1.nýt), pak lehce zprava, později mělkým koutem pod vrcholový převis, doleva a přímo přes převis ke slaňáku.
1 HEMATURIE, 7a RP (FR), 2012, Vlevé části převislé stěny přes převis a dále po hraně převisu do výlezové stěnky, kde končí většina cest.
SOUKROMÉ PASTI, 6c+ RP (FR), 2013, První cesta vpravo. Nástup přes převis a stěnou mírně vpravo pod další převis. Nad hranou převisu přes dva odštěpy ke slaňáku.