region  Jižní Morava
oblast  Jevišovická pahorkatina
sektor  Skály u Svobodova mlýna
NAD ZRCADLEM
HLÍNOMAZ, 4 (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Prvním, koutem zleva na police a po nich koutem se spárami na vrchol.
LEVÝ PILÍŘ, 5 (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup na pilíři vpravo od cesty Hlínomaz, přímo pilířem přes první borhák na malou polici, z ní levou stranou pilíře a stěnkou přes druhý borhák ke slaňáku.
BULDOZER, 4 RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Levý pilíř ve stěnce, členitou částí stěnky na polici, z ní přímo nahoru položenou stěnkou vlevo od kouta: Nahoře traverz doleva ke slaňáku cesty Levý pilíř.
Poznámka:F 1-3, MF 0,25-0,75, 1bh, sl.
SMRADLAVÝ KOUT, 4+ RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup výrazným koutem vpravo od cesty Buldozer a jím přímo nahoru po Friendech na vrchol.
Poznámka:F 1-4, MF 0,25-0,75,
JALOVCOVÁ POMLÁZKA, 5+ RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup na levé hraně údolní stěny, hranou přímo ke slaňáku.
Poznámka:F 3, 2bh, sl.
STEZKA ODVAHY, 5+ RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup stěnou cca dva metry vpravo od levé hrany údolní stěny, zprava podél dvou borháků stěnou přímo nahoru na polici a z ní doleva ke slaňáku cesty Jalovcová pomlázka.
Poznámka:2bh, sl.
DVOJSPÁRA, 5- RP (UIAA), 2010, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup vpravo od cesty Stezka odvahy přímo ve spádnici levé části velké police, stěnkou přímo nahoru na levou část police a z ní nahoru k borháku, od něj stále mírně doleva nahoru do spar a jimi pod vrchol, zde doprava ke slaňáku pod převisem.
Poznámka:F 1-3, MF 0,25-0,75, 1bh, sl.
SIESTA, 7 RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Dvojspára na pravou část velké police, z police přímo nahoru k prvnímu borháku pod převisem, od něj ke druhému borháku v převise a odtud buď přímo nahoru ke slaňáku a nebo traverz doprava do sokolíku a jím šikmo doleva nahoru ke slaňáku.
Poznámka:F 1-4, 2bh, sl.
LEVÝ KOUT, 4 RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Siesta výraznou spárou na velkou polici a rozbitou stěnkou do vhloubení ve tvaru U, jím nahoru na vrchol.
Poznámka:F 1-4, MF 0,25-0,75
PRAVÝ KOUT, 3 RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Levý kout spárou na polici ke stromu, okolo něj nahoru ke stěnce se dvěma spárami, jimi na vrchol.
Poznámka:F 1-4, MF 0,25-0,75, smyčka
KOUTOSTĚNA, 5+ RP (UIAA), 2010, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup výraznou spárou v koutě přímo nahoru přes první borhák až nakonec koutu, odtud doleva na polici a z ní přes další borhák hladkou stěnkou ke slaňáku.
Poznámka:F 1-3, MF 0,25-0,75, 3bh, sl.
JÍZDA NA SNOWBOARDU, 6- RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Koutostěna levou částí údolní stěny nad silnicí přes dva borháky na polici, z police nahoru položenou stěnkou ke třetímu borháku a přes něj pod převis v levé části stěny ke čtvrtému borháku, přes něj na vrchol na polici.
Poznámka:F 2, 3bh, sl.
ÚDOLNÍ STĚNA, 5 RP (UIAA), 2010, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup středem údolní stěny přes dva borháky mírně doprava na polici. Z police přímo nahoru ke třetímu borháku a od něj do výrazné spáry v pravé horní části údolní stěny, spárou napravo od převisu na polici a boční stěnou nahoru ke slaňáku.
Poznámka:F 1-3, smyčka, 3bh, sl.
PILÍŘ DĚDKA MOROUSE, 4 RP (UIAA), 2010, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup vpravo od údolní stěny za rohem z velké police, pilířem přes jeden borhák ke slaňáku.
Poznámka:F 1-3, 1bh, sl.
HADÍ KŮŽE, 3 RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup koutem vpravo od cesty Pilíř dědka morouse, koutem k prvnímu borháku a od něj stěnou či dále koutem ke slaňáku.