region  Jižní Morava
oblast  Jevišovická pahorkatina
sektor  Skály u Svobodova mlýna
ČELNÍ MASIV - PRAVÁ ČÁST
INTERAKCE, 6- RP (UIAA), 2010, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup napravo od cesty….. z police stěnou přes první borhák do spáry v levé části vhloubení, levou částí šikmo doleva nahoru na balkon a z něj přímo nahoru ke slaňáku.
Poznámka:F 1-4, MF 0,25-0,75, 3bh, sl.
ODPADLÍK, 6- RP (UIAA), 2010, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup napravo od cesty Interakce, přes první borhák do pravé části vhloubení, pravou částí vhloubení spárkou nahoru na polici, z ní přes stěnku s borhákem na polici do koutku a z něj doleva nahoru ke slaňáku cesty Interakce.
Poznámka:Věnováno J. Bourkovi. Friendy č. 1-4, Malé Friendy č. 0,25-0,75, 4bh, sl.
MELUZÍNA, 7- RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup napravo od cesty Odpadlík přes první borhák v převísku ke druhému borháku, od něj stěnou přes dva borháky na polici, z police do hrany k pátému borháku a stěnou přímo nahoru pod závěrečnou převislou špici a přes ní ke slaňáku.
Poznámka:Friendy č. 2-4, 3bh, sl.
BELZEBUB DISCO, 5 RP (UIAA), 2010, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup vpravo od cesty Meluzína, šikmo doleva spárou pod levou část výrazného převisu k prvnímu borháku ve stěně, zleva převisu na polici a koutem přímo nahoru, zde traverz doleva ke slaňáku cesty Meluzína.
Poznámka:F 1-4, MF 0,25-0,75, 1bh, sl
AZRAEL, 6- RP (UIAA), 2010, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup stejně jako cesta Belzebub disco k prvnímu borháku, od něj doprava levou částí převisu nad převis na polici, z ní nahoru ke třetímu borháku, přes něj nahoru a doprava ke slaňáku.
Poznámka:F 1-4, MF 0,25-0,75, 3bh, sl.
SEVERNÍ VÍTR, 5+ RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Azrael, stěnou pod pravou část velkého převisu k prvnímu borháku, od něj pravým okrajem převisu ke druhému borháku, od něj na polici, z ní přímo nahoru stěnkou na další polici a přímo nahoru ke slaňáku cesty Azrael.
Poznámka:F 1-3, MF 0,25-0,75, 2bh, sl.
HADÍ DÍRA, 4 RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup stejně jako cesta Severní vítr, po cca 5metrech doprava na balkonek pod první borhák cesty Jednonohý bandita. Od něj šikmo doleva do spáry jí na polici, z police přímo stěnkou nahoru a zde doleva ke slaňáku cesty Azrael.
Poznámka:F 1-3, MF 0,25-0,75, smyčka, 1bh, sl.
JEDNONOHÝ BANDITA, 6 RP (UIAA), 2010, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup vpravo od cesty Hadí díra, z předskalí po stupňovité stěně na polici do kouta vysoko k prvnímu borháku, od něj nahoru ke na polici a z ní ke druhému borháku, od něj šikmo doprava ubíhající spárou ke slaňáku.
Poznámka:F 1-4, 2bh, sl.
ANDĚL NEBO JEŽÍŠEK?, 6+ RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup z předskalí vpravo od cesty Jednonohý bandita přes první borhák na polici a koutem na další polici ke druhému borháku, přes druhý borhák stěnou na polici a přímo nahoru ke třetímu borháku, stěnou přes něj přímo pod trojúhelníkový převis a doleva ke slaňáku cesty Jednonohý bandita.
Poznámka:F 1-4, 3bh, sl.
NEODBYTNÝ DŮCHODCE, 6- RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Anděl nebo Ježíšek? Z předskalí pravou částí stěnky přes dva borháky na polici, z ní stěnkou přes třetí borhák na další polici a z ní přímo nahoru spárou zleva okolo zaklíněného skalního bloku, nahoře buď doleva ke slaňáku cesty jednonohý bandita nebo po zaklíněném skalním bloku doprava ke slaňáku.
Poznámka:F 1-3, MF 0,25-0,75, 4bh, sl.
DĚTSKÁ PLAZIVKA, 5 RP (UIAA), 2010, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup stejně jako cesta Neodbytný důchodce od prvního borháku doprava do kouta, koutem přes třetí borhák na polici, z police šikmo doprava pod velký zaklíněný blok, jeho pravou částí nahoru a doleva ke slaňáku cesty Neodbytný důchodce.
Poznámka:F 1-4, MF 0,25-0,75, 3bh, sl.
MEČ V POCHVĚ, 6 RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Dětská plazivka přes první borhák v převise do krátkého kouta ke druhému borháku, přes něj nahoru do díry a z ní nahoru do hladké stěnky ke třetímu borháku, pravou částí stěnky nahoru do svislé spáry, jí nahoru a doleva ke slaňáku.
Poznámka:F 1-3, MF 0,25-0,75, 3bh, sl.
PADLÝ ANDĚL, 7- RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Meč v pochvě mírně zleva přes první borhák ke druhému a třetímu borháku, od třetího borháku levou hranou převisu do ukloněné stěnky, nad ní kolmou stěnou v linii svislé spáry po friendech nahoru a doprava ke slaňáku.
Poznámka:F 1-4, 3bh, sl.
NEBESKÉ ZVONY, 7- RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup stejně jako cesta Padlý anděl ke třetímu borháku, od třetího borháku mírně zprava přes převis ke čtvrtému borháku a od něj přímo nahoru koutkem a stěnou ke slaňáku.
Poznámka:F 1-4, MF 0,25-0,75, 4bh, sl.
VARIANTA SLUNÍČKOVÉHO KOUTU, 6 RP (UIAA), 2010, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup stejně jako cesta Sluníčkový kout ke třetímu borháku, od třetího borháku doleva ke čtvrtému borháku cesty Nebeské zvony a od něj šikmo doprava nahoru spárami a koutem ke slaňáku cesty Sluníčkový kout.
Poznámka:MF 0,25-0,75, 4bh, sl.
NÁSILNÁ VARIANTA, 6 RP (UIAA), 2010, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup stejně jako cesta Sluníčkový kout ke třetímu borháku, od třetího borháku přímo stěnkou ke čtvrtému borháku a od něj přímo nahoru čelem pilíře ke slaňáku cesty Sluníčkový kout.
Poznámka:4bh, sl.
SLUNÍČKOVÝ KOUT, 6 RP (UIAA), 2010, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup vpravo od cesty Padlý anděl přes dva borháky do kouta jím přes třetí borhák a levou hranou převisu na polici, z ní šikmo doprava nahoru koutem pod vrchol, zde doleva ke slaňáku.
Poznámka:F 1-3, MF 0,25-0,75, 4bh, sl.
PANAMSKÝ PRŮPLAV, 6+ RP (UIAA), 2010, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup napravo od cesty Sluníčkový kout v pravé části nejvyšší části čelní stěny přes 5 borháků přímo nahoru ke slaňáku.
Poznámka:5bh, sl.
HIBERNATUS, 7- (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Panamský průplav, pravou částí pilířku přes první borhák do stěnky, tou zleva okolo druhého borháku do koutku ke třetímu borháku, jím na polici, levou částí dalšího koutu nahoru ke čtvrtému borháku, od něj doleva nahoru na polici ke svislé spáře a jí přes pátý borhák ke slaňáku.
Poznámka:F1-2, 5bh, sl.
OTROKÁŘ, 6+ RP (UIAA), 2010, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup vpravo od cesty Hibernatus stěnkou přes první borhák, zprava okolo druhého borháku c. Hibernatus na polici ke třetímu borháku, po polici šikmo doleva nahoru ke čtvrtému borháku a od něj pravou částí koutu a stěnou k pátému borháku, přes pátý borhák nahou k šestému a závěrečnou stěnkou ke slaňáku.
Poznámka:6bh, sl.
ZATAJENÝ DECH, 6 RP (UIAA), 2010, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup vpravo od cesty Otrokář přes první borhák v nástupovém převise na polici, z ní přímo nahoru do členité stěnky a jí šikmo doleva přes další dva borháky do pilíře, jím nahoru a doleva ke slaňáku cesty Otrokář.
Poznámka:4bh, sl.
CESTA PŘES KACHNÍ HNÍZDO, 6- RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Zatajený dech stěnkou do výrazného převislého koutu k prvnímu borháku, přes něj šikmo doleva nahoru ubíhající spárou a přes druhý borhák na polici. Z ní přímo šikmým koutem ke slaňáku.
Poznámka:F 1-4, MF 0,25-0,75, 2bh, sl.
ŠIKMÝ KOUT, 4 RP (UIAA), Nástup vpravo od cesty Přes kachní hnízdo výrazným šikmým koutem zprava doleva přes dvě police a ze druhé police nahoru ke slaňáku.
Poznámka:F 1-4, MF 0,25-0,75, sl.
STÍN V MYSLI, 6- RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup cestou Šikmý kout na první polici a z ní přímo nahoru stěnou přes dva borháky, nahoře z malé police úkrokem doleva ke slaňáku cesty Šikmý kout.
Poznámka:F 1-4, MF 0,25-0,75, 2bh, sl.
SLUNCE V DUŠI, 7- RP (UIAA), 2010, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup cca 4metry cestou Šikmý kout, pak přímo nahoru do stěny přes první borhák, stěnou přes další dva borháky na velkou polici a z ní podél spáry přes borhák ke slaňáku.
Poznámka:F 2, 4bh, sl.
SLUNEČNÍ HRANA, 6- RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup cca 2 metry vpravo od cesty Šikmý kout, při pravé hraně čelní stěny přes první borhák do vhloubení pod převískem, přes něj přes druhý borhák na velkou polici a z ní po hraně přes třetí borhák a dále šikmo doprava nahoru při hraně. Slanění z borháku v horní stěnce napravo.
Poznámka:F 2, 3bh, sl.
VOSÍ STĚNKA, 5 RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup stejně jako Sluneční hrana přes dva borháky na polici a z police přímo nahoru stěnkou přes třetí borhák a doprava ke slaňáku.
KRÁTKÁ ČÁRKA, 5 RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup koutem vpravo od cesty Sluneční hrana na velkou polici, z ní šikmo doprava nahoru ubíhající spárkou ke slaňáku ve vrcholovém bloku.
Poznámka:F 1-2, MF 0,25-0,75, 1bh, sl.
HRA BAREV, 6 RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup koutem vpravo od cesty Sluneční hrana na velkou polici, z ní pouze rezavou stěnkou vpravo přes tři borháky do police z ní doleva ke slaňáku ve vrcholovém bloku.
Poznámka:3bh, sl.
PŘÍRODNÍ KOUT, 3 RP (UIAA), Nástup koutem vpravo od cesty Sluneční hrana na velkou polici, z ní stále doprava ukloněným koutem mezi cestami Hra barev a 20 stébel trávy na vrchol.
Poznámka:F 1-4, smyčky
20 STÉBEL TRÁVY, 3 RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup přímo čelní ukloněnou stěnou v ustupující části masivu přes dva borháky přes police nahoru ke slaňáku.
Poznámka:2bh, sl.,
SCHODIŠŤOVÝ KOUT, 3 RP (UIAA), 2010, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup vpravo od cesty 20 stébel trávy k 1.borháku, od něj stále koutem nahoru ke slaňáku cesty 20 stébel trávy.
Poznámka:1bh, sl., F 1-4, MF 0,25-0,75
ŠÍPKOVÝ RŮŽEN, 6+ RP (UIAA), 2010, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup přímo údolní stěnou na poslední polověži v pravé části čelního masivu přes tři borháky přímo nahoru, nahoře doprava ke slaňáku.
Poznámka:3bh, sl.,
HODINKOVÉ KRÁLOVSTVÍ, 5+ RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od Šípkového růžena koutem pod převis, zleva spárou okolo borháku ke slaňáku.
Poznámka:2bh, sl.,
MRAVENČÍ OMELETA, 5+ RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup stejně jako Hodinkové království, od prvního borháku doprava na malou polici a výraznou spárou po friendech nahoru ke slaňáku.
Poznámka:1bh, sl., F 1-4
NETŘESKOVÉ PANSTVÍ, 4 RP (UIAA), 2010, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup stejně jako Hodinkové království, po rampě šikmo doprava k prvnímu borháku, od něj na polici ke druhému borháku a spárou na velkou polici a z ní doleva ke slaňáku.