sektor  Labské údolí - levý břeh
podsektor  Levá Čirta
ARGO - M
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK.
oblast: Labské údolí, sektor: Labské údolí - levý břeh, podsektor: Levá Čirta, skála: ARGO - M
Obr.1: Radek Černický 2018 , vystaveno: 2018

PETROHRAD, IXc RP (Písk.Sasko), 17. 4. 2016, Robert Hes stř. Tomáš Sobotka(1), Jiří Chocholoušek. Vlevo na levém pilíři přímo převisem okolo 1. BH ke 2. borháku. Nad ním z římsy zprava pod vrcholovou hlavu (slanění).
LÍZAČI PRDELÍ, Xa RP (Písk.Sasko), 7. 4. 2016, Tomáš Sobotka(1) stř. Jiří Chocholoušek, Robert Hes. Údolní stěnou levého pilíře přes borhák, mírně zprava (bez použití pravé hrany) pod vrcholovou hlavu a doprava ke slanění cesty V žabím pyžamu.
V ŽABÍM PYŽAMU, VIIb (Písk.Sasko), 4. 6. 2010, Pavel Rýva stř. Jaroslav Ježek stř. Karel Jarchovský. Vpravo na levém pilíři položenou stěnou podél hrany přes 3 borháky k slanění.
I NA KOVBOJE OBČAS PADNE SMUTEK, VIIc (Písk.Sasko), 4. 6. 2011, Pavel Rýva stř. Jaroslav Ježek. 5 m vlevo od představeného pilíře (Věžky Ježka) stěnou podél jemného sokolíku přes 2 borháky ke slanění.
JEDNOTKA LEZECKÉHO TŘESU, VIIc (Písk.Sasko), 4. 6. 2011, Pavel Rýva stř. Jaroslav Ježek. Vlevo od (Věžky Ježka) vlevo od spáry stěnou přes 4 borháky. Dále vpravo hranou jako Další dálniční... na temeno ke slanění.
DALŠÍ DÁLNIČNÍ ATRAKCE, VIIb RP (Písk.Sasko), 2014, Pavel Rýva, Kateřina Kozlíková. Těsně vlevo od představeného pilíře (Věžky Ježka) spárou, později vpravo hranou přes 4 borháky na temeno (slanění).
BÁJNÝ TANUKI, V (Písk.Sasko), 2014, Pavel Rýva. Levou boční stěnou představeného pilíře (Věžky Ježka) přes 2 borháky na pilíř ke 3. borháku Vysoké školy zewlingu.
VYSOKÁ ŠKOLA ZEWLINGU, VIIIb (Písk.Sasko), 4. 6. 2011, Pavel Rýva stř. Jiří Přibil. Levou údolní hranou představeného pilíře přes 2 borháky na pilíř (borhák). Stěnou vzhůru přes 4. a 5. borhák na temeno a nalevo ke slanění.
PER DEF. (NÁŠUP), IXb RP (Písk.Sasko), 1. 9. 2016, Jiří Chocholoušek, Robert Hes. Na pravé straně představeného pilíře (Věžky Ježka) koutem na balkonek (borhák). Levou prstovou trhlinkou (smyčky) do římsy a cestou Nášup dále ke slanění.
NÁŠUP, VIIIc RP (Písk.Sasko), 17. 4. 2016, Jiří Chocholoušek, Hynek Cholasta. Cestou Lubrikační girl ke 2. borháku. Doleva do vedlejší úzké trhlinky, tou do římsy a dále spárami (s použitím 5. borhák Vysoké školy zewlingu) ke slanění.
LUBRIKAČNÍ GIRL ANEB MAZANÁ HOLKA, VIIIb (Písk.Sasko), 20. 11. 2010, Petr Slanina(2), Pavel Rýva. Těsně vpravo od věže " Věžky Ježka" prostřední tenkou trhlinou a stěnkou přes 3 borháky k sl.BH. 1 1
VÝJIMEČNÝ STAV, Xa RP (Písk.Sasko), 11. 4. 2016, Vladislav Nehasil stř. Tomáš Sobotka(1). Vpravo od cesty Lubrikační girl jemnou trhlinkou na konec k 1. BH. Stěnou přes 2. borhák na temeno (slanění).
ZATIŠÍ S DATLEM, VIIa (Písk.Sasko), 16. 7. 2010, Pavel Rýva, A. Valešová. Spárkou a stěnkou k 1. borháku a vzhůru ke 4. borháku od cesty "Parfém bláznivého tance". Tou ke slaňovacímu borháku.
PARFÉN BLAZNIVÉHO TANCE, VIIIb (Písk.Sasko), 12. 7. 2010, Pavel Rýva, Jaroslav Ježek. Uprostřed masivu (vlevo od Buchtiček) hladkou stěnkou přes 3 borháky a šikmo vlevo přes 4. borhák ke slaňovacímu borháku.
BUCHTIČKY SE ŠODO, V (Písk.Sasko), 12. 7. 2010, Pavel Rýva. Širokou spárou uprostřed masívu přes 2 borháky ke slaňovacímu borháku. 1
KOUZLO FANTAZIE, VIIb (Písk.Sasko), 11. 7. 2010, Pavel Rýva. 2 m vpravo od Buchtiček tenkou spárkou a vlevo ke slanění Buchtiček.
VILLA INKOGNITO, VIIc (Písk.Sasko), 11. 7. 2010, Pavel Rýva, Jaroslav Ježek, Lukáš Kuda. V pravé části masívu podél vlasové trhliny a ruční spárou do římsy. Podél trhlinky a stěnou mírně vlevo ke slanění.
HUBENÝ NOHY, VIIIa (Písk.Sasko), 5. 7. 2010, Pavel Rýva, Jaroslav Ježek. Pravou částí masívu hladkou stěnkou přes 2 borháky a hodiny ke slaňovacímu borháku.
JAKO PIVO, V (Písk.Sasko), 10. 7. 2010, Pavel Rýva, Lukáš Kuda, A. Valešová. Zcela vpravo širokou spárou, která se zužuje (1. borhák) a šikmo vlevo (2. borhák) ke slanění cesty Hubený nohy..