region  Jižní Čechy
sektor  Domoradické skály
OSMÝ ŠPIC M
poznámka: Po Sedmém špici asi druhý nejzajímavější sektor Domoradických skal
PICASOVY ŠTĚTCE, 7- (UIAA), 2006, Jakub Štverák. Středem stěnky vpravo od kouta přes nýt na vrchol
JV HRANA, 4 (UIAA), 1976, Karel Volena, Jan Duchoň(2). zleva na hranu a jí na plošinu a stěnkou vlevo od koutu na vrchol
KŘÍŽOVÁ, 4 (UIAA), 1977, Vaclík, Jan Duchoň(2). pod JV hranou šikmo doprava vzhůru, dále mírně vlevo a přímo vzhůru na plošinu. Odtud vodorovný traverz vpravo asi 15m na plošinku ve stěnce vpravo od zářezu, kterou přímo na vrchol
2 CESTA PETRŮ, 6 (UIAA), 1976, Dvořák, Petr Danihelka. nástup na levé straně převisu. Přes převis ( hodiny ) a hladkou plotnou přes nýty vlevo k hraně. Odtud vzhůru ke skobě pod převis, dále mírně zleva přes převis ( nýt ) na vrchol
1 PŘEVISOVÁ, 6- (UIAA), 1966, Jan Duchoň(2), Karel Volena. pravou částí převisu přes nýt do hladké stěnky a jí ke spárce. Dále vzhůru pod převis, nýt, dále mírně zprava ( skoba ) exponovaně přes převis a dál na vrchol
2 PODZIMNÍ PROCHÁZKA, 6 (UIAA), 1978, Karel Volena, Dvořák. stěnou vpravo od převisu ke skobě. mírně doleva a stále přímo. Potom koutem a mimo převis na vrchol
ZEMĚDĚLSKÁ, 5 (UIAA), nástup společný jako předchozí cesta. Od skoby vzhůru pod převis, který obcházíme zleva a stěnkou vpravo na vrchol
2 DIRRETKA, 5+ (UIAA), 1977, Dvořák, Petr Danihelka. nástup rovnoběžně se Zemědělskou. Od skoby jedničky vzhůru pod převis. Přímo přes něj na vrchol
BRANECKÁ, 5 (UIAA), 1962, Karel Volena, Jan Duchoň(2). hladkou plotnou k tenké spárce (skoba) a dále na polici. Přes levý okraj stěnky vzhůru, dále šikmo doprava vzhůru až k balkonku. Odtud: a)stěnkou vlevo od balkonku vzhůru na jeho úroveň a traverz šikmo doleva vzhůru na polici z cesty Křížová. Odtud 2m vzhůru a traverz doleva přes zářez a dále na vrchol. b) vzhůru na balkon. Stěnkou vlevo vzhůru nad převis a šikmo doprava vzhůru na vrchol ke slanění
KORTÁNKA, 4+ (UIAA), 1968, Vaclík, Kortán. kolmou stěnkou přes skobu na polici. stěnkou a dále spárkou na balkon-nýt. Hladkou stěnkou mírně zprava na vrchol ke slanění
STARONOVÁ, 6- (UIAA), 1962, Rudolf Vaclík, J. Vaclík. šikmo od pravého okraje stěnky doleva po hladké plotně pomocí spodních chytů na polici. Stěnkou vzhůru na římsu a pak vodorovně několik kroků vlevo do žlábku a vzhůru pod převislý blok. Vzhůru a čikmo vlevo přes převis do žlábku a jím na vrchol
ZNOVUOBJEVENÁ, 5+ (UIAA), v pravé části stěny nejprve za spodní chyty mírně vlevo, nýt, pak sokolíkovou spárkou přímo vzhůru ke slanění
NÁHODNÁ TROJKA, 5 RP (UIAA), Havel,Buryan. Nástup přes převis na pilíři vpravo od Perníkové. Z police hladkou plotnou, (jištění vlevo ve spáře) výše stěnou ke slaňovacímu řetězu.
PERNÍKOVÁ, 4 RP (UIAA), 2011, Dvořák,Dvořáková. V pravé části stěny dole vystupuje nevýrazný pilíř. Levou částí kolem spáry doleva plotnou k řetězu.
DĚDA KOUKÁ, 6+ (UIAA), 18. 4. 2013, Petr Dvořák. Stěnkou nalevo od komína k borháku a vzhůru k řetězu.
POSLEDNÍ KOMÍN, 3 (UIAA), 18. 4. 2013, Petr Dvořák, Vladimíra Dvořáková. Komínem až na jeho konec (hodiny), zleva na římsu a vzhůru k řetězu.