region  Severní Morava
sektor  Branecko
podsektor  Podzámčí
PODZÁMČÍ
poznámka: Masiv rozdělen výraznou terasou na dvě části. Všechny cesty jsou tedy rozděleny na dvě délky. Lezení určeno především do zimních podmínek.
SUCHAR, 4+ (UIAA), M4 (Mixová), 1986, Jiří Jakubíček, Bohumil Hajzera. Koutem (skoba) na terasu. Zářezem podél koutu na vrchol.
Poznámka:doplňková klasa E1
HOUBAŘSKÁ, 4 (UIAA), M4 (Mixová), 1971, Bohumil Hajzera, Tomáš Wichterle. Zářezem se spárou na terasu. Přes stupně na velkou kazatelnu. Zprava nad převis a širokou spárou na vrchol.
PŮLNOČNÍ KOVBOJ, 6- (UIAA), 9. 2014, Lukáš Abt. Středem stěny a vlevo spárou pod převisy. Středem přes ně na polici a jako Tomova spára na vrchol.
TOMOVA SPÁRA, 4+ (UIAA), M4 (Mixová), 1971, Bohumil Hajzera, Tomáš Wichterle. Spárou (2 skoby) na terasu. Výraznou spárou pod převis, zářezem přes něj (skoba) na lavici. Touto doleva k hraně (skoba) a na vrchol.
Poznámka:pův. IV+ A0, doplňková klasa E1
PŘEVISEM PIVNÍCH VLKŮ, M5 (Mixová), 2. 2010, Lukáš Abt, P. Vícha. Stejně jako druhá délka Tomovy spáry na lavici pod střechami. Dále přímo trhlinu ve středu střech (skoba) na vrchol.
Poznámka:doplňková klasa E1
PILÍŘ, 5 (UIAA), M5 (Mixová), 1986, Bohumil Hajzera, Jiří Jakubíček. Z předskalí podél hrany (2 nýty, skoba) na terasu. Hranou pod stěnku, touto (skoba) k výrazné spáře, kterou na vrchol.
Poznámka:doplňková klasa E2
BÍLÁ PANÍ, M5 (Mixová), 1. 2014, Vladimír Kadlčík, J. Kolorz. Stěnkou tři metry vlevo od Neznámé (skoba, 2 nýt) na terasu.
Poznámka:E1
NEZNÁMÁ, 4 (UIAA), 1971, Tomáš Wichterle, Bohumil Hajzera. Zářezem a spárou (skoba) na terasu. Koutem čtyři metry vzhůru a doleva do zářezu. Tímto přes dva převisy (hodiny) na hranu a na vrchol.
Poznámka:Druhou délku možno snadněji lézt i dále koutem vpravo na polici a na vrchol.
ŠTĚRBINKA, M4 (Mixová), 2. 2010, P. Vícha, Lukáš Abt. Plotnou pod úzkou trhlinu a touto přímo na terasu.
Poznámka:doplňková klasa E2
MATINÉ VARIANTA, M4 (Mixová), Přes stupně a stěnkou na konec traverzu v Matiné a tímto na vrchol.
MATINÉ, 4+ (UIAA), M4 (Mixová), 1978, Bohumil Hajzera, Jiří Jakubíček. Hranou k trhlině (skoba) a podél ní (2 skoby) na výstupek v žebru. Doleva ke spáře a přímo (skoba) na terasu. Stěnkou pod převis (skoba) a přes něj do stěnky. Podél dvou trhlin a zprava na lávku. Hranou vlevo na vrchol.
Poznámka:pův. IV+ A0, doplňková klasa E1
MATINÉ DIREKT, M5 (Mixová), 1. 2010, P. Vícha, Lukáš Abt. Stejně jako Matiné na výstupek v žebru. Dále přímo spárou a převisem na terasu. Stejně jako Matiné na vrchol.
Poznámka:doplňková klasa E1
SOKOLÍK, 4+ (UIAA), M4 (Mixová), 1971, Tomáš Wichterle, Bohumil Hajzera. Stěnkou pod výraznou trhlinu a touto na terasu. Komínem s vklíněným balvanem a pravou stěnkou na vrchol.
VYHRABANÁ, 4 (UIAA), M4 (Mixová), 1986, Bohumil Hajzera, Jiří Jakubíček. Spárkou a žlábkem na terasu. Koutkem (2 skoby) k trhlině a podél ní (2 skoby) na lavici. Komínkem na vrchol.
Poznámka:pův. IV A0, doplňková klasa E1
VELKÁ ZAROSTLÁ, 5- (UIAA), 1986, Bohumil Hajzera, Jiří Jakubíček. Stěnkou pod převis (hodiny) a podél trhliny (skoba) na terasu. Podél spáry (2 skoby) na vrchol.
Poznámka:pův. IV A0
VIA RECIDIVA, 5 (UIAA), M4 (Mixová), 1986, Bohumil Hajzera, Jiří Jakubíček. Stěnkou podél trhliny na terasu. Přes převis ke stromku a zářezem (skoba) pod převis (skoba). Doprava pod kout (skoba) a tímto (2 skoby) na vrchol.