region  Jižní Morava
sektor  Pavlovské vrchy
podsektor  Skupina Trůnu
HLAVNÍ VĚŽ
poznámka: Je to největší ze tří věží ve skupině Trůnu. Od Severní věže, která leží níž je oddělena úzkou Vlčí roklí(spíše komínem).
PLOTNOVÁ STĚNA, 3 RP (UIAA), Vedle hlavnní věže je asi 15m vysoká stěna, středem.
MALÝ PŘEPAD, 2 RP (UIAA), Od západu přepadem přes komín a lehce na vrchol.
1 SUPERREMPL, 6- RP (UIAA), Po J hraně okolo skob vpravo od borovice a lehce na vrchol 1
1 REMPL, 4 RP (UIAA), Koutem k nýtu a skobě, přímo vzhůru spárou.
Poznámka:Němečtí lezci před rokem 1926
REMPL VARIANTA, 4- RP (UIAA), Koutem k nýtu a skobě, traverz 3 metry doprava a vzhůru.
KUCHAŘOVA CESTA, 6 RP (UIAA), Nástup asi čtyři metry vpravo od cesty Rempl, stěnou kolem tří skob vzhůru.
Poznámka:Původně V- A0
NOVÁČKOVSKÁ, 6 RP (UIAA), 1974, Václav Jelínek, Miroslav Peč. Po hraně vlevo od černého převisu.
LEVOU ČÁSTÍ, 6 RP (UIAA), Levou částí černého převisu.
Poznámka:Původně A2
PRAVOU ČÁSTÍ, 6 RP (UIAA), Pravou částí černého převisu na pravou hranu, doprava a za hranu ke kruhu a přímo na vrchol.
Poznámka:Původně IV+ A1
KROUPOVA HRANA, 6 RP (UIAA), Nástup těsně vlevo u V hrany, asi dva metry vzhůru, doprava na hranu ke skobě, šikmo doleva na vrchol.
BAVORÁK, 5 RP (UIAA), Nalevo od spodního ústí Vlčí rokle začíná mohutným převisem spára, která výše přechází v komín vedoucí až na vrchol věže. Přes převis a spárou k jištění na Zlatokopecké cestě. Dále přímo po pilíři vpravo od komína a nakonec několik metrů šikmo doleva na vrchol.
Poznámka:Němečtí lezci před rokem 1926
ZLATOKOPECKÁ CESTA, 4- RP (UIAA), Nástup z dolního okraje Vlčí rokle. Po odštípnutém bloku na jeho vrchol(nebo také širokým rozporem roklí). Odtud na hranu a přes ni vlevo do komína, kde je jištění. Dále traverz doleva a šikmo vzhůru po lávkách kolem věže(v závěru vodorovně přes hladký pilíř) až do komína na jižní straně.
GÓTSKÁ CESTA, 3 RP (UIAA), Zlatokopeckou cestou na stanoviště cesty Bavorák a touto dále na vrchol
VLČÍ ROKLÍ, 3 RP (UIAA), Asi uprostřed Vlčí rokle širokým komínem(rozporem) vzhůru. Nakonec přejdeme do stěny Severní věže. Stěnou na vrchol.
Poznámka:Němečtí lezci před rokem 1926
VELKÝ PŘEPAD, 4 RP (UIAA), Vlčí roklí, rozporem mezi věžemi, ze stěny Severní věže přepad na Hlavní věž a na vrchol.
PŘESKOK, 2 RP (UIAA), 1983, Vojtěch Štěpán, Z. Souček. Z Hlavní věže na nejvyšší místo Severní věže.