region  Jižní Morava
oblast  Jevišovická pahorkatina
sektor  Kdousov
TŘÍLETÁ
poznámka: První skála, viditelná od Tříletého mlýna, v levé části kolmá, jinak mírně převislá stěna až 18metrů vysoká.
oblast: Jevišovická pahorkatina, sektor: Kdousov, skála: TŘÍLETÁ
Obr.1: , vystaveno: 2010

Obr.2: , vystaveno: 2010

Obr.3: Skály Kdousov_Pod 1. skálou za potokem_31.7.2010 , vystaveno: 2010

oblast: Jevišovická pahorkatina, sektor: Kdousov, skála: TŘÍLETÁ
Obr.4: Skály Kdousov_Celkový pohled z louky za potokem na 1. skalní blok_31.7.2010 , vystaveno: 2010

1 PARTYZÁN, 4 RP (UIAA), 2009, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup levou hranou stěny přes dva borháky a dále šikmo doprava při hraně přes další dva borháky ke slaňáku.
Poznámka:4bh, sl.
ÚDOLÍ DUTÝCH HLAV, 4 RP (UIAA), 2009, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup stěnou asi dva metry od levé hrany, přímo nahoru přes dva borháky ke třetímu borháku cesty Partyzán a tou ke slaňáku.
BOTANICKÁ ZAHRADA, 4 RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Údolí dutých hlav, přímo přes převísek do stěny k prvnímu borháku a dále ukloněnou stěnou přes dva borháky ke slaňáku.
Poznámka:3bh, sl.
SPÁRA, Nástup vpravo od cesty Botanická zahrada žlábkem a dále spárou přímo nahoru ke slaňáku.
Poznámka:Sada friendů,sl.
KOUT, Nástup vpravo od cesty Spára žlábkem přes první borhák do širokého koutu a jím na vrchol.
Poznámka:1bh,smyčky,sl.
VARIANTA KOUTU, Nástup stejně jako cesta Kout,a si ve dvou třetinách cesty odbočit doprava stěnkou k hraně ke druhému borháku a od něj šikmo doprava ke slaňáku.
Poznámka:2bh, smyčky, sl.
1 SKLÁDAČKA, 5 RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup cestou Kout, od prvního borháku šikmo doprava přes převis přes druhý borhák do hrany a při hraně přesdalší dva borháky k poslednímu borháku cesty Varianta koutu a jí šikmo doprava ke slaňáku.
Poznámka:5bh, sl.
1 DIVOKÉ POČTY, 6+ RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Skládačka stěnou pod převis, levou částí převisu přes dva borháky do ukloněné stěny a jí vpravo od borháků cesty Skládačka pod závěrečný převis, přímo přes něj nahoru do police a z ní doprava ke slaňáku cesty Tříletá.
PROJEKT,
BRANDING, 7 RP (UIAA), 2009, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup na pravé straně převisu přes borhák šikmo doleva ke druhému borháku nad převisem, přes něj přímo nahoru a dále přímo nevýraznou svislou spárou mezi dvěma liniemi borháků k poslednímu jištění cesty Tříletá a tou ke slaňáku.
Poznámka:5bh, sl.
TŘÍLETÁ, 7- RP (UIAA), Nástup vpravo od cesty Branding přímo stěnou přes tři borháky pod malý převis, šikmo doleva koutem okolo dvou borháků pod další převis, doleva do koutu a okolo šestého borháku přímo nahoru ke slaňáku.
Poznámka:6bh, sl.
2 LEVÉ Y, 5- RP (UIAA), Nástup vpravo od cesty Tříletá, koutem přímo a pak dále od třetího borháku Tříleté k pátému borháku Tříleté, od něj šikmo doprava do ukloněného koutu a jím ke slaňáku.
Poznámka:5bh, sl.
SMRT DOBRÉHO PŘÍTELE, 7- RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup stejně jako cesta Tříletá přes tři borháky stěnou pod další převis, přes převis přes čtvrtý borhák do stěnky, stěnkou šikmo doleva vzhůru k pátému borháku v dalším převise, přímo přes něj nahoru do police, přes ní do závěrečné členité stěny k šestému borháku a od něj přímo nahoru ke slaňáku cesty Levé Y.
Poznámka:6bh, sl.
U KONCE S DECHEM, 7- RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup stejně jako cesta Smrt dobrého přítele až po čtvrtý borhák v převise, od něj mírně šikmo doprava k pátému borháku ve stěnce, stěnkou do police a z police svislou spárou ke slaňáku cesty Pravé Y.
3 PRAVÉ Y, 5 RP (UIAA), Nástup stejně jako cesta Levé Y, koutem přímo ke třetímu borháku, od třetího borháku asi čtyři metry šikmo doprava pod dalším převisem do kouta ke čtvrtému borháku, koutem nahoru přes pátý borhák ke slaňáku.
Poznámka:5bh,sl.
2 HISTORICKÁ, 7- RP (UIAA), Nástup cca 3 metry vpravo od cesty Pravé V, stěnou přes tři borháky do svislé spáry a jí přes čtvrtý borhák do kouta cesty Pravé V a jí ke slaňáku.
Poznámka:5bh, sl.
1 BOŽÍ RUKA, 7- RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup středem převislé stěny vpravo od cesty Historická. Přímo nahoru přes čtyři borháky ke slaňáku
Poznámka:4bh,sl.
2 POMATENÍ MYSLI, 7- RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Boží ruka, plytkým koutem přes první borhák do stěny ke druhému borháku, převisem přímo nahoru přes třetí borhák ke čtvrtému a od něj šikmo doleva nahoru ke slaňáku cesty Boží ruka.
1 SLONÍ PAMĚŤ, 7- RP (UIAA), 2009, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup vpravo od cesty Pomatení mysli, pilířkem přes první borhák stěnou pod převis ke druhému borháku, převisem přes třetí borhák a přímo nahoru ke slaňáku.
Poznámka:3bh, sl.
2 NOČNÍ RALLYE, 4 RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Sloní paměť, členitou stěnkou přes první borhák k nýtu, přes nýt přímo nahoru ke druhému borháku a nad ním traverz doleva ke slaňáku cesty Sloní paměť
Poznámka:2bh, nýt, sl.
MECHOLAND, 3 RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Noční Rallye, spárou na polici, z police ke druhému borháku a od něj šikmo doprava ke slaňáku.